Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крайно автостъпало - THUNDER TCA-2025

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крайно автостъпало - THUNDER TCA-2025

    Та за въпросното стъпало ако някои може да ми разясни как да се върже към захранване,касетофон и колони ще съм му благодарен http://vikiwat.com/usilvatel-tca-2025-thunder.html това е модела,прегледах и тая тема ама тя не ми върши работа http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50651Това е ръководството на модела ако някои не може да го разчете 6те го пратя на ЛС че не знам как да кача по големи снимки
    Прикачени файлове

    #2
    колега я разясни малко искаш да го сложиш и с него да захранваш оригиналните колони или други допълнително монтирани аиде кажи и ще разсним схемата тя не е толкоз сложна
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      Ако действително мощността на това "нещо" е 2Х25W (MAX) и то вероятно измерени при 14.4V направо се чудя какъв е въобще смисъла от поставянето му?
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        todorshalev написа:
        колега я разясни малко искаш да го сложиш и с него да захранваш оригиналните колони или други допълнително монтирани аиде кажи и ще разсним схемата тя не е толкоз сложна
        колега искам да захраня тези http://www.electronics.bg/product_in...e594973190adc0 те в момента са монтирани към касетофона АD185H и искам да ги вържа към това чудо

        Коментар


          #5
          batproho написа:
          Ако действително мощността на това "нещо" е 2Х25W (MAX) и то вероятно измерени при 14.4V направо се чудя какъв е въобще смисъла от поставянето му?
          А тебе само да те питам колко е мощността на оригиналния касетофон АD185H

          Коментар


            #6
            Re: Крайно автостъпало - THUNDER TCA-2025

            benzol написа:
            Та за въпросното стъпало ако някои може да ми разясни как да се върже към захранване,касетофон и колони ще съм му благодарен http://vikiwat.com/usilvatel-tca-2025-thunder.html това е модела,прегледах и тая тема ама тя не ми върши работа http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50651Това е ръководството на модела ако някои не може да го разчете 6те го пратя на ЛС че не знам как да кача по големи снимки
            Колега, то това чудо на човешкия гении, е по-слабо от оригиналното чудо в касетофона. Тези тонколони като гледам са RMS ( реална мощност) 30 W, Така че спокойно може да си ги избочиш и с оригиналния усилвател на касетофона. Оригиналните ми задни тонколони са с такава мощност и вече се издъниха от думкане. Изходната мощност на оригиналния касетофон при 14,4V и 4 Om говоритли е 40 W на канал ...И тези говорители изобщо няма да ти свирят качествено. Долната им честотна граница от 60Hz ще ти се увиди. Много е висока. Трябваше да питаш преди да вземеш тонколони. Трябват ти с долна граница 20 Hz . Както и да е, купил си ги вече.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Сега колега аз искам просто някои да ми обясни как това нещо да го вържа към касетофона и колоните,пък като го вържа някои ден аз ще преценя дали е по добре с него или без него знам че колоните не са качество но за тея пари е така пък и са по добре отколкото без нищо.

              Коментар


                #8
                Както са ти казали колегите с този усилвател само ще намалиш мощността от 40 на 25 W и ще вкараш шум. Все пак ако решиш да слагаш нещо друго на последната страница на този документ са дадени изходите на твоето радио. Понеже няма изход за усилвател, трябва да намалиш нивото на сигнала. Трябва да се върже по един резистор от порядъка на 10-22 кило ома на изходите за задните колони (RR+ и RL +) и включваш във входовете на усилвателя. Ако усилвателя има вход за дистанционно включване, мисля че ще можеш да го управляваш от пин 9 на конектор I.
                Fiat - Stilo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Снимката !
                  Прикачени файлове
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Ами то ти е описано в схемите колега как да го свържеш.+ и - се взимат от някъде(може и от оригиналната инсталация на касетофона.Това "стъпало" няма кои знае каква консумация).Намираш дистанционния кабел(за да можеш да го пускаш и гасиш с касетофона) на евробуксата на оригиналния касетофон(До пина за В+ постоянния се намира)Взимаш си сигнал от оригиналните тонколони задна лява и задна дясна и ги вкарваш в буксата която съм ти посочил и си ти.Незнам каква работа ще ти свърши, но тея "стъпала" имат много изкривявания и става такава мацаница като усилиш.Още повече че ще чуваш и брум от двигателя през колоните(когато запалиш особено ако е бензинка).Както и да е.Щом си мераклия слагай го,но направи висящ монтаж за да видиш дали те устройва,което ме съмнява.УспехП.С.Минуса(маса) хвани задължително близо до "стъпалото"някъде на метал зада намалиш вредните шумове...
                    Прикачени файлове
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      galinchooo написа:
                      Ами то ти е описано в схемите колега как да го свържеш.+ и - се взимат от някъде(може и от оригиналната инсталация на касетофона.Това "стъпало" няма кои знае каква консумация).Намираш дистанционния кабел(за да можеш да го пускаш и гасиш с касетофона) на евробуксата на оригиналния касетофон(До пина за В+ постоянния се намира)Взимаш си сигнал от оригиналните тонколони задна лява и задна дясна и ги вкарваш в буксата която съм ти посочил и си ти.Незнам каква работа ще ти свърши, но тея "стъпала" имат много изкривявания и става такава мацаница като усилиш.Още повече че ще чуваш и брум от двигателя през колоните(когато запалиш особено ако е бензинка).Както и да е.Щом си мераклия слагай го,но направи висящ монтаж за да видиш дали те устройва,което ме съмнява.УспехП.С.Минуса(маса) хвани задължително близо до "стъпалото"някъде на метал зада намалиш вредните шумове...
                      мерси колега тея дни ще го пробвам като ми остане време

                      Коментар


                        #12
                        galinchooo написа:
                        Ами то ти е описано в схемите колега как да го свържеш.+ и - се взимат от някъде(може и от оригиналната инсталация на касетофона.Това "стъпало" няма кои знае каква консумация).Намираш дистанционния кабел(за да можеш да го пускаш и гасиш с касетофона) на евробуксата на оригиналния касетофон(До пина за В+ постоянния се намира)Взимаш си сигнал от оригиналните тонколони задна лява и задна дясна и ги вкарваш в буксата която съм ти посочил и си ти.Незнам каква работа ще ти свърши, но тея "стъпала" имат много изкривявания и става такава мацаница като усилиш.Още повече че ще чуваш и брум от двигателя през колоните(когато запалиш особено ако е бензинка).Както и да е.Щом си мераклия слагай го,но направи висящ монтаж за да видиш дали те устройва,което ме съмнява.УспехП.С.Минуса(маса) хвани задължително близо до "стъпалото"някъде на метал зада намалиш вредните шумове...
                        Сигурен ли си че на входа за сигнал с високо ниво, няма замасяване, защото ако има, може да издумка оригиналното стъпало, то е изпълнено с мостова схема, и не трябва да се замасява изхода ? Точно затова му исках увеличение на снимката с тази букса, но нищо не са обозначили.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Да колега напълно съм сигурен.Занимавам се с автоозвучаване.Високоволтовия вход е независим от маса.Става за нормални и мостови касетофони.Преди години,когато истинските такива усилвателчета(имаше такива на алпин,пайнер и т.н) бяха скъпи тези ги скъсвахме да ги монтираме и после се скъсвахме да си скубем косите с тях...А повечето от тях бяха свалени още на 2рия ден след монтажа им..ама какво да се прави като иска клиента как да му чупиш хатъра..... :DП.С...По принцип може да се вкара сигнал само на плюсовите пинове на високоволтовия вход,а другите да се замасят(минусовите входове),но мисля че се усилваха вредните шумове доста.... но не съм напълно сигурен от години не съм срещал вече такова чудо(може би повече от 6-7)..спомням си само че на всяка кола различно се връзваше докато оборим шумовете до минимум...голяма мъка...хихихи
                          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                          Коментар


                            #14
                            а да те питам към тези камбанки които са отзад на тях какво се връзва
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              Е тея камбанки са за вход с чинчов кабел(което е най-добрия вариант за избягване на вредните шумове),но ти си с оригиналния касетофон и нямаш изходи такива(чинчове).В твоя случаи са неизползваеми.....
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X