Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крайно автостъпало - THUNDER TCA-2025

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ако се появят тея шумове има още 2 варианта да ги избегнеш(но не напълно а да ги сведеш до минимум)Това е единия
    Прикачени файлове
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #17
      а тоя изход не може ли да се направи с чинчове и да се върже там?
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Ето и 2рият.Но мисля че по начина които вчера ти писах ще е наи добре....Успех...пиши като го вържеш да видим какво е станало...
        Прикачени файлове
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #19
          Не че не може колега...но там входовете са за слаб сигнал и ако пуснеш от тонколоните ще стане такава мацаница че ще ти прилошее.За да постигнеш такъв сигнал трябва да се прави схема с резистори,каквато вече е направена фабрично на другия високоволтовия ти вход.Така че си ползваи него.
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #20
            galinchooo написа:
            Не че не може колега...но там входовете са за слаб сигнал и ако пуснеш от тонколоните ще стане такава мацаница че ще ти прилошее.За да постигнеш такъв сигнал трябва да се прави схема с резистори,каквато вече е направена фабрично на другия високоволтовия ти вход.Така че си ползваи него.
            колега преди малко пробвах по варианта който беше казал само че го пробвах на AD185M двуканалния касетофон и мога да ти кажа че звука беше отвратителен пробвах на оригиналната тонколона от колата,той касетофона си я захранва много по добре в неделя ще пробвам и на тея тонколони дето ти казах
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              Ами пробвай докато накрая се увериш че няма смисъл от това усилвателче се откажеш....от опит глава не боли...пробваи и другите 2 вариянта на свързване на входа които ти показах. :D
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #22
                galinchooo написа:
                Ами пробвай докато накрая се увериш че няма смисъл от това усилвателче се откажеш....от опит глава не боли...пробваи и другите 2 вариянта на свързване на входа които ти показах. :D
                ще видим какво ще стане, в неделя ще пиша какво се е получило

                Коментар


                  #23
                  Само не вкарвай сигнала на чинчовете (камбанките) че ще изгориш усилваела на касетофона си.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Колега, след доста блъскане и опити ще стигнеш сам до извода, който ти казах още в начало. Само не разбрах защо толкова остро ме нае, след като просто ти казах че този "усилвател" не струва и пет пари и само ще се вкарваш в излишни "филми" с монтажа му?
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #25
                      batproho написа:
                      Колега, след доста блъскане и опити ще стигнеш сам до извода, който ти казах още в начало. Само не разбрах защо толкова остро ме нае, след като просто ти казах че този "усилвател" не струва и пет пари и само ще се вкарваш в излишни "филми" с монтажа му?
                      сега там от където си купих колоните от там вземах и това нещо продавачът каза че колоните са 30-35вата реално колко е вярно не знам а знаех че този касетофон е 2*25 вата предни и 2*15 вата задни и затова го купих това защото колоните които сложих кажи рече не вадят никъв бас и предположих че е от касетофона,но в неделя така или иначе ще го пробвам това нещо.

                      Коментар


                        #26
                        За това питайте преди да купувате, никой не се е родил научен. Някои от нас са пръснали стотици левове за музика, така че все можем да дадем логичен съвет в случая .
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #27
                          Приятел, липсата на бас е от тонколоните Със два 10 ватови БГ НЧ говоритела в подходящ обем, ще ти извадя бас от тоя касетофон, да не можеш да стоиш вътре повече от 5 минути без да ти гръмне главата. Не те съдя че си взел тези имитации на високоговорители, но ще е добре да споделиш, ако искаш, какво искаш да постигнеш и какво си готов да направиш, за да ти дадем съвет, как ще е най-добре да постъпиш.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Приятел, липсата на бас е от тонколоните Със два 10 ватови БГ НЧ говоритела в подходящ обем, ще ти извадя бас от тоя касетофон, да не можеш да стоиш вътре повече от 5 минути без да ти гръмне главата. Не те съдя че си взел тези имитации на високоговорители, но ще е добре да споделиш, ако искаш, какво искаш да постигнеш и какво си готов да направиш, за да ти дадем съвет, как ще е най-добре да постъпиш.
                            колега яко бях да си намеря оригинална колона за фиат изобщо нямаше да ги купувам

                            Коментар


                              #29
                              Оригинална няма да намериш, но аз и някои мои приятели, отиваме са колата пред магазина и тестваме ВГ с порходящи рамер и мощност. Като не свири кадърно - следващия. Намираш най-подходящия и си пей сърце. Като нямат на единия магазин, отиваш на друг. Пожелавам ти да успееш да изкараш кадърен звук с това което си купил !
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                То в случая от оригинална елипса няма и много файда, понеже състоянието и вече ще е дроб, все пак в най-добрия случай ще е на 10-11години . А за жалост гофрата им е от изкуствен материал а не гумена и вероятността да е повредена (изгоряла, нацепена, накъсана) е много голяма. Иначе си има елипси 5Х7", какъвто е размера във вратите ако не ти се експериментира с кръгли+фланци.
                                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                                Коментар

                                Working...
                                X