Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви са тези предпазители в багажника на Стило?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Би трябвало!
    Прикачени файлове
    Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

    Коментар


      #32
      Колеги да не би да е тая лампа за износеноста на накладките.На снимката най долу в дясно.Когато тя изгори ще разберем по стърженето на накладките по диска.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #33
        Не, тя свети червено и исписваше нещо от сорта на brake pads нещо си.Намира се точно под уредна с темп. на антифриза.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Да де,ама когато работи, а когато е изгоряла.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #35
            Дори и да е изгоряла се изписва на дисплея съобщение.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Това не го знаех.Мерси.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #37
                Нещо от сорта на :replace brake pads изписваше
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Заменете спирачните накладки.Прав си.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #39
                    Здравейте колеги!Днес доста пообикалях с колата и Ооо...ЧУДО-никакви съобщения,никакво писукане-тишина!Не е за вярване.Все пак щом се оправи от самосебе си,значи проблема си остава.Сигурно пак ще се появи с гръм и трясък !Обаче забелязах друго тревожно нещо:педала на газта вече не е толкова чувствителен на празен ход.Напромер като почна да подавам газ,двигателя не раегира и изведнаж скача до към 2-2500 оборота.Немога например да задържа 1500 или 1800 об.!Иначе в движение не намирам разлика.Дали идва от неработещ или мръсен MAF или нещо свързано с газта(незнам дали е електронна)?Някой има ли някакви идеи?
                    Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

                    Коментар


                      #40
                      Педала представлява потенциометър, и или е зацапан, или пецакан, или буксата му прави проблеми. Както го обясняваш, ми се струва че самия потенциометър се се скапал и ще трябва да се смъква педала. Ако има начин да се напръска контактен спрей без да се сваля, ще е най добре, но не знам как е изпълнен физически.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        Педала се тества с ФЕС и колата само на контакт.Натиска се много плавно и се следят показанията да са и те плавно нарастващи през 1-2% от 0 до 100%.Иначе не съм видял JTD до сега дето да е лесно да на място да задържиш точно определени обороти
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          Благодаря колеги,засега не е болка за умиране,но все пак да питам :D
                          Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

                          Коментар


                            #43
                            emzo написа:
                            Педала се тества с ФЕС и колата само на контакт.Натиска се много плавно и се следят показанията да са и те плавно нарастващи през 1-2% от 0 до 100%.Иначе не съм видял JTD до сега дето да е лесно да на място да задържиш точно определени обороти
                            Тази проверка и с обикновен мултицет може да се направи, само трябва да се стигне до буксата. Ба си галимацията, да тествш потенциометър с компютър :D Колега, вземай един мултицет, най-добре ако намериш със стрелка, не дигитален дисплей, и проверяваш на омметър, дали като натискаш плавно педала, ъпротивлението ще пада или се покачва плавно и това е. Ако се мени рязко на моменти или в определен интервал не мърда - лошо.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #44
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Тази проверка и с обикновен мултицет може да се направи, само трябва да се стигне до буксата. Ба си галимацията, да тествш потенциометър с компютър :D
                              Аз знам, че си ми вечна опозиция, но в случая така ще го тества за 5 мин, а иначе само докато стигне до буксата ще напсува цялата Италианска рода
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                колеги относно надписа brke lamp при мен го изписва 2 или 3 пъти и винаги валеше или беше влажно
                                STILO JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X