sok1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулаторът ми не се зарежда при студен двигател - ТЕМПРА
Collapse
X
-
FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
-
iliyan написа:Ами аз какво се опитвам да Ви обясня!Алтернатора не е като динамото,и за да започне да генерира "U",трябва да се захрани статорната намотка и т.н..Прикачени файловеStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:Вари го, печи го... Я ми покажи веригата, по която захранваш статорната намотка.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Развихри се страхотен спор, а сега аз малко да докладвам: значи оказа се че релерегулатора е изправен, въпреки всичко беше заменен с нов с нови четки, генератора беше изпробван на стенд и всичко с него е ОК , обаче след монтирането на динамото към колата проблема остава, при подаване на контакт лампата за динамото НЕ свети. Направих си труда да замеря дали след като подам контакт на възбудителната намотка отива +12в, и се оказа че няма, то и затова генератора неми зарежда, та въпроса сега е от къде се взема плюса за тази намотка от къде е пътя по който минава, дали е +на акумулатор-сигналната лампа-релерегулатор- ротор- релерегулатор- маса. Ако е така единственото място където може да е проблема е лампата да не прави хубав контакт и да прекъсва при студено време, ако е тя трябва да свалям таблото и става оле-мале. Чакам идеи.
Коментар
-
През ламппата на таблото минава тока за възбуждащата намотка във РОТОРА, но само при стартиране. След като алтернатора започне да произвежда ток, използвайки тока през контролната лампа, от статорните намотки през 3 диода се подава ток за възбуждащата намотка във РОТОРА, който се захранва през реле-регулатора. Тогава угасва контролната лампа на таблото. Ако НЕ светва контролната лампа на таблото при подаден контакт, няма кой да стартира работата на алтернатора - върти на празно. Към крушката в таблото отива + от акумулатора през бушон -> тока минава през крушката -> постъпва на анода на изправителен диод, от катода отива в алтернатора към реле-регулатора и през него и четките в РОТОРА към възбуждащата намотка. Диода след крушката е поставен за да не пуска тока за възбуждащата намотка, генериран в самия алтернаор да се върне през крушката към акумулатора. Предполагам че вче е ясно как работи тази система. Остава да намериш къде прекъсва веригата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:... Диода след крушката е поставен за да не пуска тока за възбуждащата намотка, генериран в самия алтернаор да се върне през крушката към акумулатора. ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:Dido_Lyubenov написа:... Диода след крушката е поставен за да не пуска тока за възбуждащата намотка, генериран в самия алтернаор да се върне през крушката към акумулатора. ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Когато са износени четките, реле-регулатора затваря веригата през крушката към маса. Когато четките са добре, тока минава през тях, за да захрани възбуждащата намотка - ротора. В противен случай алтернатора не може да започне да произвежда ток.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте, днес закарах колата на майстор и ще видим какво ще направи. Побеседвах малко с него и той каза че на кабела за подмагнитването не трябва да има +12 волта, +12 волта имало само на дебелия кабел на динамото. Аз не съм съгласен с него но си затраях и ще видим какво ще направи с колата.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Когато са износени четките, реле-регулатора затваря веригата през крушката към маса. Когато четките са добре, тока минава през тях, за да захрани възбуждащата намотка - ротора. В противен случай алтернатора не може да започне да произвежда ток.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар