Здравейте колеги по автомобил, имам следния проблем с Фиат-темпра SW дизел. При подаване на контакт при студен двигател ми светва само лампата на таблото за маслото а лампата за акумулатора не свети, и сега като карам с фарове и акумулатора се изтощава. За да започне да зарежда трябва да загрее двигателя, след като е загрял при подаване на контакт на таблото ми светват и двете лампи и за маслото и за акумулатора и всичко си работи както трябва.Моля да ме ориентирате къде може да се крие проблема три пъти я карам на майстор и ми взима по 30 лева а накрая ефект няма. Не ми е за парите ама явно той не може да се справи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулаторът ми не се зарежда при студен двигател - ТЕМПРА
Collapse
X
-
При всички положения проблема ти е някъде в генератора (алтернатора) или по веригите към таблото...Бих заложил на износени четки или проблем в електронния блок на генератора...Този с реле-регулатора...И не мога да разбера защо им плащаш на тези майстори, като не са ти свършили никаква работа всъщност???FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
-
Плащам защото в наше село има само един майстор, и щеш не щеш отиваш при него, а и като взема колата известно време няма проблем ама явно той така я прави че пак да отида след два три месеца и те така. Явно ще трябва да се сваля алтернатора и да се проверява, този път ще се опитам сам да се оправя.
Коментар
-
Здравейте, сега малко да докладвам какво съм направил до тук. Демонтирах алтернатора ако знаете какъв зор беше италианеца го е заврял на майка си в г..а, след подобаващо количество псувни и сваляне на много странични неща излезе. Разглобих го и на пръв поглед не намирам да има нещо което да не е наред ако не се брои това че четките не са износени равномерно едната е малко по дълга от другата, диодите са изправни и силовите и на самовъзбуждането. Закрепих го на едно менгеме и му подадох възбуждащо напрежение и го завъртях с дрелката на силовия изход веднага се появи 19 волта след като го натоварих падна до 14.4 волта, след малко напрежението падна за кратко до 11 волта и пак се възстанови до нормалното и така около два или три пъти и сега вече работи както трябва. Дайте идея дали да сменям реле регулатора или мога да сменя само четките.Може ли от релето да прави тези падове дето ги описах по горе.
Коментар
-
viper19 написа:Здравейте, сега малко да докладвам какво съм направил до тук. Демонтирах алтернатора ако знаете какъв зор беше италианеца го е заврял на майка си в г..а, след подобаващо количество псувни и сваляне на много странични неща излезе. Разглобих го и на пръв поглед не намирам да има нещо което да не е наред ако не се брои това че четките не са износени равномерно едната е малко по дълга от другата, диодите са изправни и силовите и на самовъзбуждането. Закрепих го на едно менгеме и му подадох възбуждащо напрежение и го завъртях с дрелката на силовия изход веднага се появи 19 волта след като го натоварих падна до 14.4 волта, след малко напрежението падна за кратко до 11 волта и пак се възстанови до нормалното и така около два или три пъти и сега вече работи както трябва. Дайте идея дали да сменям реле регулатора или мога да сменя само четките.Може ли от релето да прави тези падове дето ги описах по горе.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
nedialk00
колега ти замери ли когато ти светва лампичката на таблото че уж не зарежда, всъщност на клемите на акумулатора какво има с мултицет ?
Коментар
-
nedialk00 написа:колега ти замери ли когато ти светва лампичката на таблото че уж не зарежда, всъщност на клемите на акумулатора какво има с мултицет ?
Коментар
-
Ами как да ти светне лампата,като ел.верига не ти се затваря през реле-регулатора и възбуждащата намотка/статорната/ на алтернатора.Понякога се случва да светне,но след изчакване на някоя и друга минута на контакт,и след запалване генератора си зарежда.Но всеки път да чакаш ...?И така,като си го свалил,направи му пълна профилактика,че следващите 50-60х.км. да не го мислиш.
Коментар
-
nedialk00
приятелю качвай си алтернатора, и като ти светни лампата вдигни капака и измери с волтметър или мутицет колко е напрежението
Коментар
-
sok1 написа:iliyan написа:Ами как да ти светне лампата,като ел.верига не ти се затваря през реле-регулатора и възбуждащата намотка/статорната/ на алтернатора.
Коментар
-
chaveto написа:sok1 написа:iliyan написа:Ами как да ти светне лампата,като ел.верига не ти се затваря през реле-регулатора и възбуждащата намотка/статорната/ на алтернатора.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар