Здравейте! В момента имам коледно табло- каквото се сетите свети и мига, изписва ’’няма връзка’’! Някой да има идея, или да му се е случвало!При завъртане на ключа гасне таблото... Благодаря предварително! Весело прекарване на Новата Година
Ще взимам и аз, но се чудя дали да не взема по- малко ампер часа! Четох, някаде , че с Типото са еднакви, а имам и Типо, то е с 65 или нещо такова... забравих, понеже излезе куче марка и не е пипан мн. отдавна...
Ще взимам и аз, но се чудя дали да не взема по- малко ампер часа! Четох, някаде , че с Типото са еднакви, а имам и Типо, то е с 65 или нещо такова... забравих, понеже излезе куче марка и не е пипан мн. отдавна...
аве за jtd за дизел като ще купуваш купувай недей се занимава с тези 65 ач вземаи някой над 72 и си карай работата :D
Само да отворят магазините, че в този град едва цигари си намерих вчера )))
Няма особено знчение колко ампера е акумулатора,важен е стартовия ток,може да си вземеш спокойно 62 Ач.,само гледай стартовият ток да е над 500 ампера П.С.Аз и на мойта кола съм с 62/530 а на Доблото сложихме 62/510
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Опа! Взрех нов акумулатор 74 ампер часа 600- и кусур за стартов ток! До тук ок, но ми се стегна волана и на таблото ми светна една червена лампичка - чевен волан ?!
Ако не ти свети и лампата на акумулатора за зареждане най вероятно имаш някакъв проблем с усилвателя на волана, ако свети и лампата за зареждането може да имаш проблем с алтернатора или най добрия вариант непочистени клеми или лоша връзка! Диагностиката ще каже най добре!
Като запаля не свети нищо друго, освен ’’червения волан’’! Замервах го - при работещ двигател ми показва 14,05 , а при повече газ 14,06! Казаха ми че било нормално! Дали е опасно да се кара така, че няма кой да я види на място? Ще ви кажа за развитието по въпроса- може да е полезно и за някой друг
Коментар