Привет,Както знаете по Коледа ставата чудеса и моето Стило направи сефтето и ме остави на пътя.Проблема е следния, при загрял двигател, на таблото ми изписва Loose Connection и двигателя загасва. След известен престой и разкачане на акумулатора, пали и работи нормално (и така до следващия път). Днес слязох да видя какво ще ми покаже FiatECUscan и номера на грешката е P0335 (Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction).Като поразрових форумите са натъкнах на следните неща:http://www.fiatforum.com/stilo/22844...-02-model.htmlhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ighlight=p0335Сякаш не откривам топлата вода, но все пак бих желал да обменя опит със предишни "жертви". Въпросите ми са следните:- Някой имал ли е подобен проблем на Стило?- Каква следва да ми е първа стъпка, направо да подменя датчика може би?- Къде се намира датчика на Stilo JTD 115hp и как се разглобява?Предварително благодаря за помощта!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo JTD->Loose Connection->угасващ двигател
Collapse
X
-
Хех, мерси за мненията! Ето какво още намерих по темата:http://www.fiatforum.com/punto-guide...acement.htmlА дали това в правилната част, която трябва да си поръчам:МОДЕРИРАНО Забранява се включването на рекламни материали по какъвто и да било начин в мнението, личната информация, подписа и/или автара на потребителя, освен с изричното разрешение на УС на ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ.Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Ами да, и ча четох че слабия акумулатор може да е причина за много Стило грешки, включтелно и "Loose connection".Но аз изключвам този вариант, понеже колата ми пали при -10*, дори и ако несъм я карал една седмица. Също така FiatECUscan ми отчита добър волтаж. Но най-вече защото - първият път когато загасна колата беше след 300км шофиране, няма начин да не се е заредил на макс акумулатора.
Коментар
-
cec0 написа:Ами да, и ча четох че слабия акумулатор може да е причина за много Стило грешки, включтелно и "Loose connection".Но аз изключвам този вариант, понеже колата ми пали при -10*, дори и ако несъм я карал една седмица. Също така FiatECUscan ми отчита добър волтаж. Но най-вече защото - първият път когато загасна колата беше след 300км шофиране, няма начин да не се е заредил на макс акумулатора.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
cec0 написа:...датчика е сменен, сега синята каручка е в изпитателен период... засега няма лоши симптоми... ПС: Оригиналният датчик е Bosch, но явно те имат проблеми, затова си взех FAE - чух добри отзиви за тях, а и са по-евтини. Дано да не греша.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар