Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предни колонки-Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предни колонки-Фиат Браво

    здравейте на всички отзовали се за помоща.Доста се рових из форумите знам че имаше някъде колко е размера на предни колони на вратата за Фиат Браво ,но уви не успях да намеря!!Искам да ги сменявам ,че ще ме плесне някоя мембрана и можете ли да ми помогнете къде има такъв размер предпочитам да е марково и пак да са си елипси и без да преправям нищо Мерси за помоща

    #2
    5х7" заповядай http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=974650#974650
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      мерси колега ама си малко на другия край на БГ сега го видях

      Коментар


        #4
        Няма проблем, те и без това пътуват за Елин Пелин
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #5
          тези са 4х6 малко трябва да поправиш в момента съм с тях http://prodavalnik.com/pioneer-ts-h467-i3238253 може да се договорим нещо
          http://alex-pishaka.alle.bg/

          Коментар


            #6
            да попитам как се сваля тая кора??? махнах всички винтчета и кората не се помръдна от вратата а нема начин да стигна до колоните ще режа врата от външния край дали не пропускам нещо???

            Коментар


              #7
              avirex написа:
              да попитам как се сваля тая кора??? махнах всички винтчета и кората не се помръдна от вратата а нема начин да стигна до колоните ще режа врата от външния край дали не пропускам нещо???
              Колко са тези всички винтчета? На Мареата са общо 9, доколкото помня. 3 в долната част на кората, 2 в предната част, 2 на ръчката за отваряне на вратата и 2 на дръжката на вратата. Освен на винтчетата се държи на няколко щипки за ламарината и на 4-5 пружинки за лайсната на стъклото.
              FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
              LPG System BRC Just

              Коментар


                #8
                по спомени и при мен са толкова.Май тия щипки я държат толкова здраво но резултата май ще е чупене на кора не иска да мръдне грам , а не може ли само пласмасата дето е колоната

                Коментар


                  #9
                  HLX написа:
                  avirex написа:
                  да попитам как се сваля тая кора??? махнах всички винтчета и кората не се помръдна от вратата а нема начин да стигна до колоните ще режа врата от външния край дали не пропускам нещо???
                  Колко са тези всички винтчета? На Мареата са общо 9, доколкото помня. 3 в долната част на кората, 2 в предната част, 2 на ръчката за отваряне на вратата и 2 на дръжката на вратата. Освен на винтчетата се държи на няколко щипки за ламарината и на 4-5 пружинки за лайсната на стъклото.
                  На бравото врата е по дълга. винтовете отдолу са 4. отпред 3. както каза колегата два болта с глава за шестограм под ръчката за отваряне. два под дръжката. и един доста голям за кръстата отвертка той мината през горния край на джоба, точно по средата. щипките отзад са 3. доста добре стягат ако не са разбити. ако бравото е по старо в лайнсната под прозореца има 5 метални щипки. ако е по ново няма щипки. самата кора е преправена и на нея са заработени пластмасови зъбчета които захапват тая лайнсна под прозореца. Не забравяй да махнеш и копчетата за вдигане и сваляне на прозореца. с тънка права отвертка се вади целия модул от дръжката и после се откача от буксата
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    само да ти кажа че аз си вземах 5"/7" и не пасват на отвора идват големи мисля че трябва да са 4"/6" а кората има щипки и на уплътнението на прозореца които държат много здраво и после много трудно се намества кората в тях.И друго аз моите копчета за стъклата не съм ги махал просто завъртях кората на 1 страна и колоните се виждат

                    Коментар


                      #11
                      да аз затова искам да махна кората да видя какъв е точния размер да нема после главоболия за днес се отказах да се мъча с кората и утре е ден

                      Коментар


                        #12
                        avirex написа:
                        да аз затова искам да махна кората да видя какъв е точния размер да нема после главоболия за днес се отказах да се мъча с кората и утре е ден
                        тя между другото се смъква много бързо има няма 5мин. , а аз моите като ги купувах ходих с тонколоната до магазина уж бяха еднакви но уви на оригиналните нали има 1 пластмаса която ги изкарва по напред и заради това не ми паснаха защото новите не пасват пък на тая пластмаса

                        Коментар


                          #13
                          нещата отиват на много зле.След като се борих 1 час викнах двама френдове отепахме още 1 час и стигнахме до заключението че кората е заварена за вратата интересното е че кората от никаде не подава всеедно си е с винтовете затегната.Дали италианеца не я е лепил ма от къф зор па да я лепи????????или друго което ни мина на акъла вместо щипки да има болтове с гайки , да ама ако има как ще ги е завил тия гайки направо си е бало мамата Yellow_Flash_Colorz_PDT_22

                          Коментар


                            #14
                            не сте развили навсякъде, и освен това е със щипки, кората се избутва назад към задницата на колата

                            Коментар


                              #15
                              Болтовете под дръжката и търси пластмасова елипса представляваща капачка по нея има болтщипките се пластмасови и лесно се чупят. Провери дали си развил болтовете на джоба те са в дълбоки втулки.За пет минути работа е.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X