Писал съм решението ама кой да чете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съобщение BRKE.LAMP FAILURE - Стило JTD
Collapse
X
-
todorshalev написа:ако някои си беше направил труда да си свали ръководството щеше да види че там я имаако правилно съм си превел този македонски проблем със стоповете като цяло може би проблем с крушки или пък стоп машинка
Коментар
-
ogi28b написа:Ми май не си си го превел много правилно. То и на македонски същото, като на английски - проблем с някоя от контролните лампи. Не виждам логика да се търси проблем на друго място, освен в контролната лампа, но Стилото е нелогичен автомобил, като цяло.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
А, най-накрая темата подскочи.Колеги, Началника е прав, въпреки, че - "Само си разсъждавам, не твърдя че е така."Така е. Някоя контролна ще да е. И не е на стоповете. Там сигнализацията е друга. Аз, естествено послушах emzo и разкостих стоповете. Почистих, напръсках, смених и крушките с каквито трябва и... нищо. Чека хваща грешка. НО не винаги! И това е най-гадното. С Весо10 я връзвахме на компа на една от срещите и тествахме всички лампи - работят си. Дори тази за ESP-то мисля. А аз такова би трябвало да нямам. Поне като се даде на контакт не примигва 2-3 пъти. (Като при Пешо) Лампата е пак триъгълник, но ограден с почти кръгла стрелка. Но по-наляво.Дори когато не изписва грешката и чека казва OK, тази лампа НЕ примигва.Теста хвана, че не свети лампата на запалката. И наистина беше така. Разглобих там и се оказа, че нещо от фасонката липсва и не мога да я сглобя, но я побългарих с две запоени кабелчета, който мушнах в клемите. И сега свети.И пак от време, на време чека НЕ минава и изписва тази грешка. Много досадно. Днес не е светила. Д авидим докога.Та Стилото е най-нелогичният Фият. Ша го знаете. Мисля си за лампа от подсветката на дисплея.Ще следя темата.Иии, да, съобщението е "Brke.Lamp Fail". Н-ка винаги е прав!Тошко, македонския е труден език. Трябва голям виртуоз да си, че да изкълчваш думите.Благодаря и на колегата dqvola6669, че се включи.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
на мен като ми изписа за 1-ви път грешката си казах ма*ка му стара пак думна някоя крушка на тоя фиат и слизам аз да гледам стоповете защото в 1-вия момент ми се стори че пише брейк ама съобщението си стои и стоповете си светят ВСИЧКИ КРУШКИ и затова пуснах темата при мен се получава на 50-60 паления 1 път и като изгася и да запаля пак изчезва сигурно трябва да си купя 1 кашон контактни спрейове и да я застъргвам цялата :D ама да ви кажа се оспокоих като видях един познат си купи стило жтд 116 за 1300 лв и абсолютно всички лампи светят по таблото като дискотека е ама си го кара така и си му налива сякъква нафта и хич немуе и колата си варви ама тя му е като служебна не е като повечето от нас единствена както и да е много се захласнах в писане май.STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside
Коментар
-
Здравейте това ми е първия пост и повод да се регистрирам тука.Този проблем трябва да го решим с общи усилия,защото взе да ми лази по нервите.Така както е изписана грешката и както е дадено обяснението в менуала възможно е и наистина да дава ,че има проблем в някоя от контролните лампи сигнализиращи проблеми в спирачката, които са в таблото между другото четох в сръбския форум на фиат ,че колега имал същия проблем отишъл на сервиз свалили таблото вземали 30 евро и му решили проблема.Искам да ви помоля само да ми постнете от къде да дръпна схемата на боди компа да видя какво точно аджеба следи и как точно става ,то освен съпротивлението няма какво друго да следи/или евентуално тока/ и да видим на кои пинове най лесно може да се измери ако наистина следи съпротивлението за да се локализира проблема по лесно ,другото зло е че лампите са с различни съпротивления при вкл/изкл положение но с ампермер пак ще стане.Иначе ще има да си сваляме букси да пръскаме със спрейове да разглобяваме стопове. да го направим по по лесния начин а. ..здраве пожелавам и успехи.,,Да си от мъжки пол е даденост по рождение. Да бъдеш мъж е въпрос на избор." Едуин Луис Коул
Коментар
-
Така.Изчетох това, любезно предоставено то Ключаря:http://www.fiatforum.com/stilo/24732...mlТрябва да призная, че не се бях сетил да ровя из чужди форуми.И, както каза Оги, Стилото е нелогичен автомобил.Колегите твърдят и други неща:"Stilo doesn’t lie, it’s saying there’s a problem there and you just need to find it"И"Stilo DOESN’T lie - it was telling me to sort something before it went on fire." Твърдят още, че третият стоп не е включен в чека.И всички се насочват към кръга на спирачките.При мен чека все по често минава и се изписва OK, но, понякога се появява грешката. Значи не съм отстранил проблема.Какво правих досега аз: (То не е много по-различно от споменатото от колегите в техния форум)1. Разкостих стоповете. Смених крушките. Изчистих буксите с финна шкурка + контактен спрей (не с WD40 - съдържа масло и е за друга работа)2. Смених бушоните F37 и F35.3. Демонтирах стоп машинката. Пръсках и буксите. 4. Демонтирах АБ, зачистих клемите+грес. Разкачих бушоните под него+Д конекторите. Обработих с контактен спрей.Какво НЕ съм направил:- Не съм чистил масата на АБ към купето ;- Не съм търсил масата на самите стопове.Ако правилно съм разбрал, на някой от пиновете трябвало да има маса към купето.Ще се разглобява в неделя на форумската среща.Надявам се и на помощ от колеги.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
кола
Има значение и дори крушките са еднакви дали са като оригинални ако са менте може пак да свети http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/...howtopic=41843
Коментар
-
Re: кола
Изчетох всичко което е от чуждестранни форуми след като сменям езиците на дисплея и съответно задавам на търсачката грешката изписана на съответния език...но без файда само догадки и безрезултатни действия,единствено схемата ми върши работа ще елиминирам цялата стопова верига и ще и закача директно две ламБи...и от там на сетне ще търся. Ако изгасне ясно, ако не ще търся търся другаде проблема...между другото да спомена ,че изписва още две грешки/preheat fail и за аербега/ ,но за тях четох достатъчно .... всичко което трябва да се направи по веригата на стоповете съм го направил даже и директна маса му пуснах...другаде се крие заека,ако не мога да намеря схемата ще се наложи да я поразчопля като кокошка което най мразя и пак ще се разбере ама що се по трудния начин да става поздрави,,Да си от мъжки пол е даденост по рождение. Да бъдеш мъж е въпрос на избор." Едуин Луис Коул
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Има значение и дори крушките са еднакви дали са като оригинални ако са менте може пак да свети http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/...howtopic=41843
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар