Колеги искам да ви питам дали при свързването на (брич) плюса на единия канал и минуса на другия дали получаваме по-голяма изходна мощност ?Сидито е сони.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един въпрос за сиди ...
Collapse
X
-
MEMO написа:Получаваме ама само при определени модели на на Пайнер и то /по схема дадена от производителя/ предвидени за това ,иначе получаваме или нищо или пушеци и кофти миризма.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Re: Един въпрос за сиди ...
dogydog написа:Колеги искам да ви питам дали при свързването на (брич) плюса на единия канал и минуса на другия дали получаваме по-голяма изходна мощност ?Сидито е сони.Благодаря предварителноОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Един въпрос за сиди ...
dogydog написа:Колеги искам да ви питам дали при свързването на (брич) плюса на единия канал и минуса на другия дали получаваме по-голяма изходна мощност ?Сидито е сони.Благодаря предварителноAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Всики марки автокасетофони и ЦД плеъри са изпълнени с мостови интегрални схеми(крайно стъпало).Което ще рече че 4те канала вече са мостови изходи(брич).От брич повече брич не виждам някои да е измислил......Всички марки имат изходна мощност RMS 10,5 вата на 4 ом само някои върхови модели на PIONEER( където наистина са с MOSFET стъпала) изкарват 11,5вата на канал при 4ома с изкривявания сведени до минимум.От там ида и качеството на звука.Има и модели на ALPINE които са 18,5вата на канал на 4ома,но при тях има вграден трансфертер на напрежение вътре,за да качи напрежението от 12в на 24в(за да изкара тая мощност).Общо взето от 12в няма как да изкараш повече от 11вата без трансфертер(какъвто имат автомобилните усилватели).При тях(усилвателите за кола) вече има 2 режима на работа:нормален и брич(мостов).Но при автокасетофоните всичко е брич.....И няма как да се върже още един път на брич...Весели празници!!!!! :D :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:Всики марки автокасетофони и ЦД плеъри са изпълнени с мостови интегрални схеми(крайно стъпало).Което ще рече че 4те канала вече са мостови изходи(брич).От брич повече брич не виждам някои да е измислил......Всички марки имат изходна мощност RMS 10,5 вата на 4 ом само някои върхови модели на PIONEER( където наистина са с MOSFET стъпала) изкарват 11,5вата на канал при 4ома с изкривявания сведени до минимум.От там ида и качеството на звука.Има и модели на ALPINE които са 18,5вата на канал на 4ома,но при тях има вграден трансфертер на напрежение вътре,за да качи напрежението от 12в на 24в(за да изкара тая мощност).Общо взето от 12в няма как да изкараш повече от 11вата без трансфертер(какъвто имат автомобилните усилватели).При тях(усилвателите за кола) вече има 2 режима на работа:нормален и брич(мостов).Но при автокасетофоните всичко е брич.....И няма как да се върже още един път на брич...Весели празници!!!!! :D :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар