Какво ми се случи вчера в пловдив.Спирам на техномаркет европа свърших си работата в магазина излизам ще паля няма ток да завърти стартера.Това ми беше първото палене на скорост.После спирам на една автоморга гася я влизам паля си няма проблем.Първата ми мисъл беше акумулатор.На следващото спиране на автоморга паля тръгвам и след 20 метра колата угасва.Завъртам стртера си върти а не пали.Изчаках една цигара време погледнах под капака нищо.Влязох запалих и до днес след 30 часа няма проблеми.Дали е било от високата температура,или е нещо друго.Бях питал и какво е турбокоректора защото понякога като я напъна първа втора и си вдига оборотите на 1500 и ги държи около 4-5 секунди.Във връзка с това имам положение на педала за подаване на горивото малко преди средата когато колата си мени тягата ту дръпва ту забива.Обаче това не винаги чудя се от какво е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вчера в Пловдив угасна
Collapse
X
-
Не е от клемите защото втория път като угасна и сега преди час пак го направи същото с вкл.климатроник си върти стартера изглежда има някаква защита или нещо друго се претоварва.и го гаси автоматично.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар