имам ксенон който ми рестартира дневния километраж на всяко пускане на ксенона.Сега вече на всяко палене километража ми се връща(гася колата на 219332 и като реша да я паля след това ми показва 21932.Кажете от какво може да е и какво да правя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Километража ми се връща
Collapse
X
-
от кога ти е ксенона ако е от скоро изчакаи малко може и да се оправи сам.при мен 4,5 дена след слагането ми рестартираше дневния км. но после 1,2дена все по-рядко и по-рядко и така до една седмица на цяло се оправи.ако някои има смислено обяснение да пише да знам просто от любопитство защо е така/макар ,че вече всичко е ок./Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Re: Километража ми се връща
lubomm написа:имам ксенон който ми рестартира дневния километраж на всяко пускане на ксенона.Сега вече на всяко палене километража ми се връща(гася колата на 219332 и като реша да я паля след това ми показва 21932.Кажете от какво може да е и какво да правяFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
lubomm написа:Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложаFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
При мен е същата ситуация.Малкия ми го занулява а големия ми го връща с 3 км.Интересно че не винаги го прави,но в повечето случаи.Неразбирам но си мисля че при запалването на ксенона се изисква много ток и се получава нещо като токов удар.Дали може да се върже през някакъв кондензатор които да поема началния ток?фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
-
Марто написа:lubomm написа:Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложафиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
-
Момчета, за да се получи необходимото високо напрежение за светване на крушката, а тя свети посредством волтова дъга, се използва повишаващ високо-честоен трансформатор - нещо подобно на ТХО в CRT телевизор. Възможно е при стартиране на "баласта" да се получава по-голяма консумация на ток, но много по-оасно е обратното напрежение от първичната намотка на повишаващия трансформатор. За да не внася смущения в ел. инсталацията на автомобила, трябва задължително да има филтър на входа за захранващото напрежение. Явно сте наслагали някакви евтини боклуци в които тези неща са спестени и затова имате проблеми. Ако не вземете мерки, може да ви ошашкат и ECU-тата от тези китайски боклуци и тогава никак няма да ви е весело.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Проблема не е в баластите а в инсталацията на колата.На всяка кола минусите са замасени някъде по купето в колата и най-вероятно имат окисление(не контактуват добре към купето).От там идва и проблема.Оберете си минусите на баластите към мунуса на акумулатора и сте готови..... :D Проблема с таблото изчезва.....Весели празници!!!!!! :DПрикачени файловеFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:Проблема не е в баластите а в инсталацията на колата.На всяка кола минусите са замасени някъде по купето в колата и най-вероятно имат окисление(не контактуват добре към купето).От там идва и проблема.Оберете си минусите на баластите към мунуса на акумулатора и сте готови..... :D Проблема с таблото изчезва.....Весели празници!!!!!! :D
Коментар
-
С релета не става(пробвах на колегата van02).Вече 2ри ден кара след като му замасих мунуса на баластите и няма ядове а му го правеше този проблем на 5 паления 2-3 пъти.Успех!!!!!И да поясня малко.Нищо не се разкачва а просто се заголва мунуса на баласта и с един кабел се закача на мунуса на акумулатора(може да се закачи и на маса към купето) :D :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар