имам ксенон който ми рестартира дневния километраж на всяко пускане на ксенона.Сега вече на всяко палене километража ми се връща(гася колата на 219332 и като реша да я паля след това ми показва 21932.Кажете от какво може да е и какво да правя
от кога ти е ксенона ако е от скоро изчакаи малко може и да се оправи сам.при мен 4,5 дена след слагането ми рестартираше дневния км. но после 1,2дена все по-рядко и по-рядко и така до една седмица на цяло се оправи.ако някои има смислено обяснение да пише да знам просто от любопитство защо е така/макар ,че вече всичко е ок./
Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
имам ксенон който ми рестартира дневния километраж на всяко пускане на ксенона.Сега вече на всяко палене километража ми се връща(гася колата на 219332 и като реша да я паля след това ми показва 21932.Кажете от какво може да е и какво да правя
Имах същия проблем с дневния километраж. Бях прекарал захранващия кабел през кабелните пътища и близо до шофьoрската конзола, както в същност се прави, но ми се наложи да го извадя от там и да го прекарам по левия калник, близо до акумулатора (за левия фар) и по предната решетка и вентилаторите-за десния фар. Даже захранването към трансфертерите го прекарах през измислен филтър, направен от феритна сърцевина от антена на стар руски транзистор и навит по нея проводник. Проблемът изчезна, а вече и ксеноните изчезнаха - разкарах ги :D .
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложа
Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложа
При мен е същата ситуация.Малкия ми го занулява а големия ми го връща с 3 км.Интересно че не винаги го прави,но в повечето случаи.Неразбирам но си мисля че при запалването на ксенона се изисква много ток и се получава нещо като токов удар.Дали може да се върже през някакъв кондензатор които да поема началния ток?
Ксенона ми е повече от година .Зауляването на дневния километраж ми го прави откак съм сложил ксенона,а връщането на километража ми го прави от седмица две.Нямам релета но смятам да сложа
И на моята и трябват, може заедно да ги слагаме.
Хора пишете какво сте направили ако сте оправили проблема
Момчета, за да се получи необходимото високо напрежение за светване на крушката, а тя свети посредством волтова дъга, се използва повишаващ високо-честоен трансформатор - нещо подобно на ТХО в CRT телевизор. Възможно е при стартиране на "баласта" да се получава по-голяма консумация на ток, но много по-оасно е обратното напрежение от първичната намотка на повишаващия трансформатор. За да не внася смущения в ел. инсталацията на автомобила, трябва задължително да има филтър на входа за захранващото напрежение. Явно сте наслагали някакви евтини боклуци в които тези неща са спестени и затова имате проблеми. Ако не вземете мерки, може да ви ошашкат и ECU-тата от тези китайски боклуци и тогава никак няма да ви е весело.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Проблема не е в баластите а в инсталацията на колата.На всяка кола минусите са замасени някъде по купето в колата и най-вероятно имат окисление(не контактуват добре към купето).От там идва и проблема.Оберете си минусите на баластите към мунуса на акумулатора и сте готови..... :D Проблема с таблото изчезва.....Весели празници!!!!!! :D
Проблема не е в баластите а в инсталацията на колата.На всяка кола минусите са замасени някъде по купето в колата и най-вероятно имат окисление(не контактуват добре към купето).От там идва и проблема.Оберете си минусите на баластите към мунуса на акумулатора и сте готови..... :D Проблема с таблото изчезва.....Весели празници!!!!!! :D
Аз си мислех да слагам релета ,а ако така става ще го направя в най скоро време.Мерси
С релета не става(пробвах на колегата van02).Вече 2ри ден кара след като му замасих мунуса на баластите и няма ядове а му го правеше този проблем на 5 паления 2-3 пъти.Успех!!!!!И да поясня малко.Нищо не се разкачва а просто се заголва мунуса на баласта и с един кабел се закача на мунуса на акумулатора(може да се закачи и на маса към купето) :D :D
Коментар