Нов съм в форума моля да ме извините ако греша в нещо. Имам следният проблем Фиат Стило Абарт 2.4 бензин, след като пусна десен мигач предният свети постоянно без да мига а задният и страничният на калника си мигат нормално проблема е само в преден десен мигач само тои свети постоянно какъв може да е проблема ? а да не забравия като дам въпросният десен мигач някакси цъка по забързано след като изгася двигателят и заключа автомобила мигача продължава да свети благодаря предварително на всички отзовалисе на помощГрешиш в името на марката. Пише се ФИАТ, а не ФИЯТ Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мигачът на Фиaт Стило свети постоянно без да мига. Помощ!
Collapse
X
-
кола
Да няманещо аларма слагана допълнително иначе другото е да се отвори BSI да се погледневади се кората при бушоните и се вади кутията с буските http://www.nourautokey.com/images/mo...ichiers/07.jpg
Коментар
-
Имах подобен проблем на бравото и проблема беше че буксата на целия стоп отзад беше нагоряла в единия край и не правеше хубава маса и като натисна спирачките се цъкаше десния мигач само на таблото а иначе не се пуска .. та както и да е . Купих си 1 спрей за маса напръсках го и си реших проблема със 6 лева .Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Днес си поиграх извадих BSI внимателно огледах платката на единият чип имаше нещо като кръгло петно от кафяв цвят като все едно е горяло нещо там ето и снимки неуспях да ги кача директно ето линк http://melavi.snimka.bg/nature/fiat-...41097.25852037 чипа е с следното наименование ( VNQ830M 3990F0121 MALAYSIA
Коментар
-
Снимките са много размазани и не може да се определи дали е пробита интегралната схема или не. Направи по фокусирани снимки.Интегралната схема е VQM830M.Може да се смени само тя но задължително с 830М,тъй като VQM810M е аналог,но с друга мощност на изходите.Лошото е че ги няма на пазара.Другият вариант е да вземеш друго боди и да вадиш от там или да сменяш целият модул.Аз си поръчах и пристигнаха от Германия,но дойдоха твърде късно след като бях сменил целият комп.Сега си имам и боди и интегрални схеми :D Дай качествени снимки,пък ако се окаже инт.схема имаш една от мен.А съобщение на дисплея имаш ли за изгоряла крушка?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
да показва ми че имам изгоряла крушка на преден десен фар а изгоряла крушка няма интеграла не е пробит поне не се вижда кафеникаво е петното все едно си го горил с запалка може ли твой тел номер за връска с теб да сменя тази интеграла мисля че е тя защото е нагоряло това петно поне така мисля
Коментар
-
Ibiza написа:Имах подобен проблем на бравото и проблема беше че буксата на целия стоп отзад беше нагоряла в единия край и не правеше хубава маса и като натисна спирачките се цъкаше десния мигач само на таблото а иначе не се пуска .. та както и да е . Купих си 1 спрей за маса напръсках го и си реших проблема със 6 лева .Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
melavi написа:да показва ми че имам изгоряла крушка на преден десен фар а изгоряла крушка няма интеграла не е пробит поне не се вижда кафеникаво е петното все едно си го горил с запалка може ли твой тел номер за връска с теб да сменя тази интеграла мисля че е тя защото е нагоряло това петно поне така мисляAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
кола
с BSI по внимателно там е и ключ и може да не запали едно момиче за светенето на стопа и излезе около 500 лв със ремонт в началото в Александърауто а там буха прекарали една жица директно без BSI и то изгоря повече и нов BSI с програмиране на ключа и стана една а уж стопа светеше винаги накрая се оказа че имало вода ама не го почистила навреме Търси друго BSI ако не се справиш само да се прехвърли чипа за твоя си ключ
Коментар
-
5 интегрални схеми с доставката 32 лв.(6,40 лв. за брой). Труда от мен. Комп втора употреба-50 лв. + прокси алаймънт(безплатно от мен).Няма нищо сложно и опасно за бодито при положение че се работи качаствено.Явно в сервизите доста добре "сапунисват". С нов боди комп не е необходимо да прехвърля каквото и да е.Дори не е задължително да е същата версия.Затова е проксиалаймънта с ФЕС или Екзаминър.На Алфата сложих комп от Стило. Всичко е ОК.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Даи си телефончето за да се свъжа с теб явно си голям пич благодаряти много и да се оговорим да ти пратя BSI но искам първо да почистия всички контактни клеми стопове фарове и така нататък трябва само да намерия свободно време тези дни и ще пиша за развитие а иначе ако има някой с подобен проблем да пише свяка информация е полезна благодаря на всички който се отзовахте на помощ ако има още информация давайте само така а може ли да е набила някаква грешка и просто да трябва да се изчисти ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар