Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Умира ли ми акумулатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Умира ли ми акумулатора?

    Привет!Имам следния въпрос:Вчера карах цял ден, всичко беше наред. Привечер оставих колата, отидох да свърша малко работа за 20-тина минути, и след това, докато палех, изведнъж всичкия ток по колата изчезна. Даже и часовника изгасна напълно, абе все едно съм го откачил от клемите. Един приятел ми даде ток, запалих, и след това проблема изчезна. Минах 15 километра, сигурно 20 пъти съм палил и гасил, акумулатора се държи като чисто нов. Има ли някой обяснение какво може да се е случило? Става въпрос за AcDelco, на две години, но не е в гаранция.

    #2
    Като за начало си почисти клемите.

    Коментар


      #3
      Да, почисти клемите и ако имаш медна паста ги намажи.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        и скоро очаквай пак така да направидосега всичките ми акумулатори така са си заминавали
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #5
          Оказа се лоша връзка. Днес пак направи същия номер, върнах се за мултицета, на акумулатора - 12,7V, на клемите - под 3V. Разкачих, забърсах, и проблема изчезна. От къде се взима тази медна паста, за да го направя като хората?

          Коментар


            #6
            Може и да потопиш клемите за няколко минути във топла вода (ако има окисления по тях), същото и с клемите на акумулатора. След това ги подсуши, намажи с грес и стягай. Може и обикновена грес ако няма медна.

            Коментар


              #7
              Смени си клемите най-добре...Клемите на "италянките" са много кекави.И не е от амортизация просто са си такива.Случвало ми се е на ИВЕКО след 2004г ,клемите да са му ужас(едвам правят контакт)..Ще кажеш ама плюсовата не може....е има вариант и може да се смени с нормални (оловни) клеми.Правил съм го вече на колега тук от форума(забравих да снимам и да кача снимки),затова ще се опитам да вкарам малко инфо.На плюсовата клема се изрязва пръстена с болта който захваща към акумулатора.Към остатъка от клемата се присажда новата с 2 болта.Ако има интерес мога да направя някаква гравика и да пусна в форума нова тема точно как става това.(а ако срещна колегата ще го снимам как е станало)..И като краен резултат имате си нови клеми,които не се налага да стягате като ненормални за да правят контакт(и да слагате видии и болтове за уплътняване,както беше направил колегата на които му смених клемите).
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар

              Working...
              X