Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

загуба на ток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    загуба на ток

    Здравейте колеги.Колата е брава 1.9тд 75.Проблема е следния:Отключвам колата с дистанционото давам на контакт изчаквам лампите да изгаснат и когато завъртя стартера тока се губи.Всичко спира.Отварям и затварям врътата и ток има и пак същото.Клемите на акумулатора са стегнати.Има маса на колата.Размърдах всички релета във вжабката,бушоните под волана,релета и бушони в двигатела.Колата се оправя,но до следващия път.Ясно е че е от някои от тези бушони,но от кой точно?Помагайте.
    фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

    #2
    Според мен имаш проблем със стартера. Четки или втулки. Завърташ и се чува съвсем леко изцъкване и събира лапите. Връщаш ключа и пак светват нали?
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      Стартера съм го гледал преди по малко от месец.Въртеше слабо и го свалих.Почистих смених четки и го сложих.Върти перфектно.Изключено да е от него.
      фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

      Коментар


        #4
        Слаба маса на купето?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          van02 написа:
          Акумулатора съм го гледал преди по малко от месец.Въртеше слабо и го свалих.Почистих смених четки и го сложих.Върти перфектно.Изключено да е от него.
          Акумулаторът не може да върти, нито има четки. Ако всъщност си свалял стартер, може би акумулаторът ти е разреден.

          Коментар


            #6
            Не е масата.Мерена е а и за по сигурно е сложена допълнителна.Колебая се за един бушон в двигатела до релетата,но несъм сигурен.Ако изчезне тока и не се появи ще разбера от къде е ,но само при отваряне на врътата и той се появява.Моля някой по компетентен да каже за какво са релетата и бушоните в двигателя.Разбрах ,че има за климатика и за степените на перката,но кои са и останалите за какво са?
            фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

            Коментар


              #7
              Акумулатора съм го гледал преди по малко от месец.Въртеше слабо и го свалих.Почистих смених четки и го сложих.Върти перфектно.Изключено да е от него. Акумулаторът не може да върти, нито има четки. Ако всъщност си свалял стартер, може би акумулаторът ти е разреден.Извинявам се за объркването изках да кажа(пиша)стартера.
              фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

              Коментар


                #8
                До колкото разбрах.когато си на контакт всичко е наред.Когато започнеш да въртиш тока по таблото ти изчезва така ли.А стартера върти ли,когато ти изчезне тока по таблото ме интересува или и той запецва????? Дай по подробно обяснение(стъпка по стъпка какво става) за да се ориентирам.И ако стартера ти върти в момента в които тоците ти се губят,то каква ти е алармата??????
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  Пробвай с друг акумулатор.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    На бутане пали ли ?

                    Коментар


                      #11
                      Ток има. Като сложа ключа давам контакт светват лампи на свещи абс и пр.Завъртам за стартер-стартера не тръгва,заводската аларма пил,пил(пилка като изгуби тока или откъча акомулатора) ток няма лампите изгаснали макар и на контакт.Отварям врътата и като е думна да се затвори лампите на таблото светват.По някога след думкане на вратата всичко остава ок и стартара върти като луд(колата пали на четвърт) и всичко е добре до след седмица или месец и пак тъка.
                      фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                      Коментар


                        #12
                        Гледам че си от Бургас.Що не минеш някои ден в монтажния център на Технополис да я погледна тая кола.По всичко личи,че някъде ти се губи връзката на акумулатора с купето.
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          Нямам нищо против да дойда само че както писах не го прави постоянно.Иначе къде в технополис?
                          фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                          Коментар


                            #14
                            Е тя няма да го прави всеки път,но ще гледам да я накарам да го направи или поне да видя съмнителните места в които се съмнявам.На технополис точно пред входа,алармите и озвучаването където се поставят. :D
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #15
                              Ще дойда самоче другиден че утре съм на работа.
                              фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                              Коментар

                              Working...
                              X