здравеите колеги. имам мареа 1,9тд качил съм и ксенон на късите и на дългите , та въпросчето ми е има ли някакъв начин ксенона да светва с пълна сила с пускането или да се намали поне времето му на загряване. вждам че по новите коли не е така като тпресветне с дълги светва съвсем друго . а на мен ми отнема около 5-6 секунди най малко докато светне както трябва. баластите са китаиски някакви . благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕДНО ВЪПРОСчЕ ЗА КСЕНОН
Collapse
X
-
Здравей,проблема не е в баластите всъщност не е никъде.Ксенона светва на 25000 волта за това са и баластите да преобразуват напрежението,за това му трябват няколко секунди докато светне с пълна сила,ако фара е едносекционен и е биксенон(късите и дългите да са на една крушка)то тогава дългите ще светват веднага.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
-
в ксеноновите крушки имаш газ и метални соли. при включване,мигновено благодарение на високото напрежение газа се йонизира, светва и започва да изпарява металните соли които преминават в плазма и започват да светят.нужното пробивно напрежение може да спадне и баласта го сваля.затова ксеноните в началото светят различно като цвят на светлината и интензитет докато загреят - първо светва само газа, след него най-леките соли и така до най-тежките.по принцип името на ксеноните е съвсем различно, но тези крушки са най-бързо светващите от рода си. принципно по-добрия вариант е на дългите да си с обикновени халогенни крушки. интересното пък при тях е че газа с който са пълни служи за регенериране на жичката и позволява тя да достигне по-висока температура
Коментар
-
значи няма шанс ,само биксенон или халоген.това не е добре не ми се разделя с ксенона на дългите разкошни са най вероятно ще си ги търпя .наистина се надявах някои да е решил проблема , е ся ще се напия от мъка.колега galinchooo ако ме светнеш все пак и от каде мога да си ги набавя ще съм много благодарен и какви са точно марка просто дай малко инфо.благодаря преварително
Коментар
-
talibanina написа:значи няма шанс ,само биксенон или халоген.това не е добре не ми се разделя с ксенона на дългите разкошни са най вероятно ще си ги търпя .наистина се надявах някои да е решил проблема , е ся ще се напия от мъка.колега galinchooo ако ме светнеш все пак и от каде мога да си ги набавя ще съм много благодарен и какви са точно марка просто дай малко инфо.благодаря преварителноSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Колеги не знам защо започвате да коментирате нещо,което изобщо вече не отговаря на въпроса.Лампите били луминисцентни,били HID,с какъв газ .........бля бля бля...Човека ясно и отчетливо е задал въпроса си.А именно има ли начин да се скъси времето на изгряване.Както казах има но всичко е свързано с пари или с много пари.За човек които е дал 60лв за комплект ксенон просто е немислимо да стане това.Времето на изгряване зависи изцяло от баласта.И с риск да се повторя,има такива баласти които скъсяват времето на изгряване от 8-9 сек на 3-4сек макс. и са перфектни за дълги светлини,но са 40лв бр.Не ми се вярва колегата да даде 80лв само за 2 баласта а и не се намират туко така.Във всички фабрични ксенони хората са го измислили как да светва веднага за около 1-2 сек и после само да си променя цвета(на някои модели).Другия вариянт колегата да си търси баласти 2ра употреба от ОПЕЛ ОМЕГА.Само високоволтовият кабел се префасонира и става пак(тествано).Изгряват за около 2 ,максимум 3сек. :D :D :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Ето това са баластите(китаиски).Вносители са Автокомплект.По принцип знам че имат магазини освен в Бургас в Сливен.Аз също работя с тях.Баласта е работно напрежение 9-32в(става и за машини работещи на 24в).Разглобявал съм ги и вътре не се различават по нищо от накой баласт на ХЕЛА.Много здраво направени(всичко вътре е подсилено 2 пъти като схема говоря).По евтиния модел са същите баласти,малко по малка кути, само че без ушички в краищата и съответно схемата вътре е по калпаваFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Това са баласти за камион първото , което е или може да ги сложиш на кола с чек и няма да ти дава грешка,, второто е че вносител не е автокомплект , 3то е ,че баластите, които имат нисък стартов А се разпалват по - дълго от останалите - там е идеята, за да не "шашка" компютъра на колата и 4то е че слим баластите палят по - бързо.Така че с добри слим баласти, които да са АC, а не DC (масовите сопи, които продават хората и клиентите им са мн щаствливи са,че са си купили ксенон за 4.99, а не мислят какви изненади ги чакат) може да имаш по добър резултатFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Ето с тези баласти карат масово.И как няма като само 40-45лв е комплекта на ксенона Н1 или Н7.Цената е направо уникална,но за съжаление си купувате БУКЛУК.Тези баласти за с стартов ток 5А което значи че изгряват не за 8 сек а умножено по 2 и най-големия им проблем е че светят само със 70%.Е да казвате си имам ксенон.Да ама не.Освен че светлината е като на ксенон нищо друго.Баластите са калпави,крушките също.Ако имате такъв ксенон се загледайте в лампата и ще видите как трепери светлината(аз им викам живи ксенони)хихихихи....поради простата причина че захранването постоянното играе кюччек вътре.Не веднъж са идвали клиенти при мен не за ксенон а за друго и между другото ми задават следния въпрос;"Абе сложих ксенон ама нищо не виждам пак"Ми как да виждаш като баласта ти напъва крушката само със 70%.И след проба за да се увери че баласта му е менте(слагам му хубав)5 мин мълчи и се чуди какво става(процесора му не може да обработи информацията явно)хихихихиС хубавия баласт ксенона му НАИСТИНА СВЕТИ.И да не забравя колега ’niko09’вносителя е Автокомплект тъй като познавам собственика и той лично ги внася с контейнера от Китай.Най-вероятно може да има и друг вносител,за които аз да не знам, а и не ме интересува.Темата бе да помогнем евентуално на колегата да си пооправи времето за изгряване на дългите.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар