Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгрева на задното стъкло Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с подгрева на задното стъкло Браво

    Проблема е следния: От както имам тази кола (4 години)подгревателя на задното стъкло не е работил и реших че вече е време да го погледна. Значи меря плюса на клемата и опирам някъде по купето(минус) включвам копчето и се появяват 12-те волта но ако меря с масата която е на буксата ток няма. Та въпроса ми е следния: Защо този кабел не отива към обща маса и каде отива след буксата в раблото с бушоните защото до там го измерих и всичко е ок но след това отива на някъде където явно има проблем. Ако някой има схема или се е сблъсквал с подобен проблем нека пише :D
    Прикачени файлове
    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

    #2
    Аз честно казано не разбрах какво и къде точно мериш, а този дебел сноп кабели като го гледам - едва ли има нещо общо. От кой модел е колата ти - от този, при който има контактни пластини между петата врата и купето, или от този, при който кабелите за реотаните, и за чистачката минават през гумен шлаух до пантите на петата врата, заедно с маркуча за течност за чистачаката? На самите изводи от стъклото имаш ли +12? Ако не, провери поотделно плюсовия и минусовия извод. Плюсовия - като опреш у него червената сонда, а черната - на маса - мериш за напрежение. Минусовия - като опреш у него червената сонда, а черната пак на шасито - мериш за съпротивление. Изводите ще познаеш по цветовете на кабелите.

    Коментар


      #3
      Ама верно кви съм ги писал нищто не се разбира Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Значи плюс има когато натисна копчето но другия край през който трябва да се затвори веригата не е свързан към общата маса на колата и незнам каде отива и през какво минава но явно там е проблема защото всичко друго работи. Първоначално мислех че проблема е от стопената клема но я свалих изчистих и измерих и там всичко е ок. Та въпроса ми е каде отива този минус които всъщност не е маса доста объркващо :D
      Прикачени файлове
      Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
      Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

      Коментар


        #4
        Ей ся ще качъ еднъ картинка, да мислим по нея... Стопеното определено е масата. Това, което мислиш за маса, всъщност е плюса на реотаните. Третото са импулсът на чистачката, а четвъртото е постоянното захранване на същата.(ред.: грешно!) Значи трябва да търсиш дали при включено копче имаш + и - (12В на мултицета) между първите две. Ако да - по-натам е лесно - проблемът е или в самите пластини, които не контактуват добре една с друга, или в самите изводи на роетаните.Ако обаче нямаш, но задната чистачка ти работи нормално, то най-вероятно не идва +.Все пак - свали я тази плочка на купето и виж цветовете на самите кабели. Масата е черен. Провери също между двете крачета на вратата, от снимка 2011-12-03 16.25.51.jpg (първата) какво съпротивление има при отворена врата на багажника, да разберем дали въобще работят тези реотани. Ако имаш дълги кабели, подай им ток директно от акумулатора, но внимавай да не стане Коледа там, че са доста близо.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Ето ги резултатите: Задната чистачка си работи нормално но незнам защо на нейните клеми имам 12в без да е пусната.Свалих клемата и смятам да я оправя до колкото е възможно но при нея късо няма.Ето какво измерих..
          Прикачени файлове
          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

          Коментар


            #6
            Аз пък днес свалях горната пластина, но забравих да снимам. Наистина масата не е крайното краче. При мен беше третото отляво надясно. На първото влиза дебелия кафяво черен кабел, където ти предположи че е плюса. За измерванията ти: - На първата снимка какво се измерва? Вероятно е съпротивление, защото е невъзможно при отворена врата там да имаш напрежение. Ако си измерил съпротивление - предвид това, че масата е на трето краче, а не на второ, то вероятно си измерил цялото съпротивление на веригата "реотани-чистачка", която има обща точка маса и на практика си измерил двете неща последователно. Ако все пак на първо краче е плюс на реотаните, а на второ - масата, струва ми се прекалено голямо това съпротивление, което съответства на един, или максимум два-три работещи реотана, защото токът ще е около 0.8 А, което е около 1 ват мощност. Мощността на тези реотани е поне , а може и да е над 100 вата. - За чистачката - казах в предните постове, че тя е свързана с 3 кабела - единият е постоянен плюс при контакт, другият е маса, а третият - импулс от лостчето. Затова при неработеща чистачка си измерил +12, защото си уцелил постоянния плюс и масата. Слизам да правя измервания и ще кача снимки след малко.

            Коментар


              #7
              Предполага ,че е от бутончето между 4 -те контакта .Предполагам ,че то играе роля на защита при отворена врата .като измерваш напрежението го натисни.мисля, че то може да ти прави проблем .погледни сащо и от другата страна пак е бутонче само че на вратата
              Fiat Bravа'96 1,6 16v 90к АГУ LOVATO

              Коментар


                #8
                Бутончето е прекъсвача на плафона. Няма общо с реотаните. Ще кача снимкикте и обясненията в нова тема.Новата тема - тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=81740

                Коментар

                Working...
                X