Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Панда не може да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Панда не може да запали

    Проблемът не е в акумулатора. Ток има, стартера върти, но колата не пали. Инжекционът е проверен и почистен, помпата за гориво работи. До тук ми стигнаха "познанията", посъветваха ме да отида в сервиз да видят компютъра - проблема бил в електрониката. Понеже не ми се е налагало да ползвам подобни услуги, молбата ми е да ми препоръчате сервиз, в който е по-вероятно да имат софтуер за нещастната ми Панда от 1997 г.

    #2
    кола

    А какъв е двигателя . Бензин ли е Ако искаш обади се ще е погледнем иначе диагностика е по трудна
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      На бензин е. Освен това ми светят лампичките за CODE и тази за инжекциона на таблото. Не загасват, а като опитвам по-дълго да запаля, тази на инжекциона започва да примигва.......

      Коментар


        #4
        troglofil написа:
        На бензин е. Освен това ми светят лампичките за CODE и тази за инжекциона на таблото. Не загасват, а като опитвам по-дълго да запаля, тази на инжекциона започва да примигва.......
        Имаш проблем с имобилаизера не ти разпознава ключа като за начало
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #5
          кола

          Може някой бушон или кабел да е направил проблем а иначе може да се махне кода и да си пали като обикновена кола как помпата работи а свети CODE нещо има збъркано а има ли искра на свещите Къв е двигателя или ECU
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Проблемът се оказа следния: глупост (както в повечето случаи)! Милият ми баща, който се бори с Пандата ми без мое присъствие и чиито опити описвах дословно по-горе, през цялото време ги извършвал с резервния ключ, защото не намерил другия! Той, както и аз до вчера, не беше и чувал за FIAT CODE подробностите - нямах и на идея, че има значение кой ключ ползвам. Прочетох вчера каквото намерих по темата във форума, но нямам червен, син ключ и никаква карта с код. Имам черен и лилав ключ , а стария собственик не ми е давал никаква карта....Би било добре да програмирам резервния си ключ, но при това положение нямам идея как. Колкото до лампата за инжекциона - от 1 месец насам от време на време не загасва след като запаля колата, но ако загася и пак запаля изгасва. Днес след като собственоръчно пъхнах правилния ключ в "ключалката" и дадох контакт, CODE изгасна, но инжекциона продължи да свети (обикновено изгасва когато чуя, че помпата спре - тя си се чува) докато не запалих и тогава спря. Както споделих преди инжекциона беше свален, почистен и проверен с разкачения акумулатор - работи си, а имаше и гориво, което до колкото разбрах означава и че помпата работи. Мисля да приема, че просто датчика не отчита вярна информация и щом колата работи без проблем да не нищя повече. Благодаря за съветите, мненията и отделеното внимание - извинявам се за потенциалните глупости които съм писала, но все пак - жена Ако някой има идеи за програмирането на праисторическия ми резервен ключ, приемам ги.

            Коментар

            Working...
            X