Проблемът не е в акумулатора. Ток има, стартера върти, но колата не пали. Инжекционът е проверен и почистен, помпата за гориво работи. До тук ми стигнаха "познанията", посъветваха ме да отида в сервиз да видят компютъра - проблема бил в електрониката. Понеже не ми се е налагало да ползвам подобни услуги, молбата ми е да ми препоръчате сервиз, в който е по-вероятно да имат софтуер за нещастната ми Панда от 1997 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Панда не може да запали
Collapse
X
-
troglofil написа:На бензин е. Освен това ми светят лампичките за CODE и тази за инжекциона на таблото. Не загасват, а като опитвам по-дълго да запаля, тази на инжекциона започва да примигва.......Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Проблемът се оказа следния: глупост (както в повечето случаи)! Милият ми баща, който се бори с Пандата ми без мое присъствие и чиито опити описвах дословно по-горе, през цялото време ги извършвал с резервния ключ, защото не намерил другия! Той, както и аз до вчера, не беше и чувал за FIAT CODE подробностите - нямах и на идея, че има значение кой ключ ползвам. Прочетох вчера каквото намерих по темата във форума, но нямам червен, син ключ и никаква карта с код. Имам черен и лилав ключ , а стария собственик не ми е давал никаква карта....Би било добре да програмирам резервния си ключ, но при това положение нямам идея как. Колкото до лампата за инжекциона - от 1 месец насам от време на време не загасва след като запаля колата, но ако загася и пак запаля изгасва. Днес след като собственоръчно пъхнах правилния ключ в "ключалката" и дадох контакт, CODE изгасна, но инжекциона продължи да свети (обикновено изгасва когато чуя, че помпата спре - тя си се чува) докато не запалих и тогава спря. Както споделих преди инжекциона беше свален, почистен и проверен с разкачения акумулатор - работи си, а имаше и гориво, което до колкото разбрах означава и че помпата работи. Мисля да приема, че просто датчика не отчита вярна информация и щом колата работи без проблем да не нищя повече. Благодаря за съветите, мненията и отделеното внимание - извинявам се за потенциалните глупости които съм писала, но все пак - жена Ако някой има идеи за програмирането на праисторическия ми резервен ключ, приемам ги.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар