Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране оборотомер на Темпра ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтиране оборотомер на Темпра ?

    Въпрос към колегите:Имам Темпра 1.4 която е с аналогово табло , на което няма оборотомер . Но пък има един голям часовник.Възможно ли е да се присади оборотомер на мястото на часовника . Ако да откъде може да се намери такъв оборотомер и къде трябва да се свържи ?Благодаря предварително,Танаки

    #2
    Напълно е възможно. Трябва само да си намериш аналогов табло с оборотомер. Инсталацията си е предвидена за оборотомера.Сваляш старото - вече не си спомням със сигурност, но се сваляше цялата кора отгоре на таблото, дръпваш леко напред, провираш си ръката и откачаш жилото на километража. То завъшчва с една бяла втулка - дръпва се леко към мотора, като внимаваш жилото да не напрегнато и го откачаш.После откачаш буксите - НЕ ГИ ДЪРПАЙ ЗА КАБЕЛИТЕ!Сваляш таблото от кората, слагаш новото и по обратния ред сглобяваш.При стягането на винтовете към стъклото - НЕ ГИ СТЯГАЙ МНОГО, че пластмасата вече е крехка и се чупи лесно.Ако смяташ да го правиш сега - в студеното- намери един отоплен гараж и остави колата поне 4-5 часа с отворени врати, или пък пусни една духалка вътре, но внимавай да не запалиш или стопиш нещо, за да поотвърне пластмасата.Аз навремето, моето табло го взех от една морга, по спомен ми излезе 70 лв. , но това беше преди 8-9 год.

    Коментар


      #3
      Uho написа:
      Напълно е възможно. Трябва само да си намериш аналогов табло с оборотомер. Инсталацията си е предвидена за оборотомера.Сваляш старото - вече не си спомням със сигурност, но се сваляше цялата кора отгоре на таблото, дръпваш леко напред, провираш си ръката и откачаш жилото на километража. То завъшчва с една бяла втулка - дръпва се леко към мотора, като внимаваш жилото да не напрегнато и го откачаш.После откачаш буксите - НЕ ГИ ДЪРПАЙ ЗА КАБЕЛИТЕ!Сваляш таблото от кората, слагаш новото и по обратния ред сглобяваш.При стягането на винтовете към стъклото - НЕ ГИ СТЯГАЙ МНОГО, че пластмасата вече е крехка и се чупи лесно.Ако смяташ да го правиш сега - в студеното- намери един отоплен гараж и остави колата поне 4-5 часа с отворени врати, или пък пусни една духалка вътре, но внимавай да не запалиш или стопиш нещо, за да поотвърне пластмасата.Аз навремето, моето табло го взех от една морга, по спомен ми излезе 70 лв. , но това беше преди 8-9 год.
      Искаш да кажеш че сигнала и окабеляване за оборотомер си отиват в таблото, само че не са свързани ?Как изглежда кабела на оборотомера? отделен ли е или за всички прибори е един общ куплунг ?Мерси

      Коментар


        #4
        Да ти кажа честно вече съм забравил подробностите. Не съм сигурен дали беше на отделен куплунг само за оборотомера или беше на някой от общите куплунзи. Но твърдо го има и само трябва да си смениш таблото.

        Коментар

        Working...
        X