Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с акумулатора

    Здравейте, имам проблем с акумулатора - вчера го качих да го заредя в нас, защото савсем беше паднал не бях палил няколко дни. Видях, че трябва да се долее вода и долях дестилирана колкото да покрие металните пластини. Оставих го така цяла вечер, обаче лампичките на зарядното, които показват колко се е заредил ваобще не реагират на сутринта нищо не светеше все още. Имах съмнение, че е от зарядното, което си купих вчера и днес го смених в магазина но от 2 часа гледам, че отново нито една от лампичките не свети. Незнам може ли така тотално да се срине акумулатора за толко кратко време или аз съм го прецакал нещо? Миналата година държеше бая е имало е някои случаи в най най големите студове съм го зареждал 1 - 2 пати, между другото акумулатора е искра 75 АН. Посъветвайте ме има ли нужда да купувам нов или как да го проверя дали става още за нещо.
    FIAT BRAVO 1.9 TD 100

    #2
    Колега, най - лесното, което можеш да направиш е да закачиш някой акумулатор на приятел и да видиш какво става със зарядното и къде в действителност е проблема
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      кола

      Или да го закараш на някой акумулаторджия да го провери гъстота на киселина и той да го зареди Срещу Военна болница има например.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        1. Как ще ни убедиш, че тече ток през акумулатора? Зарядното има ли амперметър. Ако не, измери с волтметър напрежението върху акумулатора при заряд и без заряд.2. Не се долива дестилирана а дейонизирана вода. Дестилираната е по-добре от обикновена но увеличава вътрешният саморазряд. 3. Акумулатор може да умре наистина изведнъж, когато закъси или прекъсне клетка.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Danchojn написа:
          2. Не се долива дестилирана а дейонизирана вода. Дестилираната е по-добре от обикновена но увеличава вътрешният саморазряд.
          Каква е разликата между двете води (дестилирана знам какво е)? Досега си мислех, че се долива по възможност точно дестилирана, за да бъде без примеси и да се получи колкото може по-чист електролит - само вода и H2SO4.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Дейонизираната няма никаква проводимост, за разлика от дестилата. Това е разликата. Прави по някаква технология, с някакви смоли, не ми е ясно, но това е крайният ефект - няма проводящи йони.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Дестилираната доколкото си спомням от уроците по химия също не е проводима. Молекулата на водата е диполна, но като цяло водата е диелектрик.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Не е така. За да получиш дейонизирана вода, първо се дестилира с качествени термопомпи и след това се дейонизира. В дестилираната вода винаги има малко йони.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  А защо има, защото процеса по дестилация не е идеален ли?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Самата дестилация, пречиства водата от почти всички минерали и примеси. Някои правят дори двойна дестилация. Проводимоста е близка до нула но не е нула.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      За акумулатора.Наистина, трябва да го види някой, който знае какво и как да мери. Щом си го зареждал и лани, тръгнал си е, но дали вече е пристигнал...За водата.Имам 22 години работа в ТЕЦ, там водата се обработва химически - декарбонизация и дейонизация, използват се йонообменни смоли. Качеството на получената вода е много високо, но технологията е сложна и скъпа, та не мислете, че някой я ползва, за да пълни бутилки за акумулатори. Обикновено тази вода по магазини и бензиностанции е прекарана през едностепенен йонообменен филтър, като тези за ютиите. Разлика между дестилирана и дълбоко дейонизирана вода няма, просто втората технология е по - евтина и се използва за промишлени цели.А вода за акумулатота и ютията - от климатика или от обезвлажнител.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        колега ако е тва което си мисля акумулатора ти има мъртва клетка и това е необратимо може да го провериш с вилка за натоварване или в някои сервиз за акумулатори и аз така нямах проблем но благодарение намъртва клетка отказа през лятото държах го също на зарядно но не се зареди грам.просто при разпадането на клеките в даден момент някоя от тях е укасила така да се каже и до там по принцип може да го замериш и с мултицет допираш единия краи на мултицета а другия в електролита на наи- близката до него клетка трябва да отчете напрежение около1.5v и тка всяка следваща трябва напрежението трябва да расте 1.5 3.0 4.5 6.0 7.5 9. 10.5 12v ако в някоя от клетките има драстчен спад значи там е проблема и акумулатора да не е на зарядно
                        STILO JTD

                        Коментар


                          #13
                          Що не казваш кво зарядно си си купил с траф ли е, инверторно ли е, от 20 лева или от 200. Щото има вариант акумулатора да е паднал под минимума за зарядното в което то може да започне зардя. Мисля под 10 волта беше, я вземи го замери тоя акумулатор колко волта показва и пак ще говорим, а междувремено покажи зарядното.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар

                          Working...
                          X