Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

акумулатора пада за 3 дни

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе колега, ела на среща на форума да го видим тоя уникален акумулатор защо пада толкова бързо...

    Коментар


      #17
      То може като го мериш да е 20 мА обаче после нещо да му прищрака на БСИ-то и да стане 200мА.При мене 2 мин след контакт работят ел стъклата и по някое време цъка някво реле. Обаче ако се бъгне и не цъкне какво ли ще стане с акумулатора?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        е какво решението остава да се сложи ключ маса или..,обаче дали ще е здравословно за ЕCU-to ?!

        Коментар


          #19
          Не се занимавай с измишльотини. Ако трябва "ключ маса", в завода щяха да са ти сложили. Имаш проблем. Той трябва да се отстрани.

          Коментар


            #20
            някой нещо да измисли -по въпроса за магданоза :D

            Коментар


              #21
              Смени си акумулатора с нов.Друго решение няма.. :D Оня ден на колега от форума van 02 му замервах консумацията 30мА(нормално в границите).До последно не вярваше че акумулатора му е пътник(ACdelco на няма и година).Оказа се с спекала клетка след като отиде да го провери.Акумулатора му си имаше ток за палене,но когато почне да се разтоварва по продължително и тока си замина.(1 час на отворени врати докато му измия фаровете и му сложа ксенон и акумулатора умря) :D :D :D В дългогодишната си практика съм забелязал че акумулатора си заминава по 2 начина.Тотално изведнъж или има ток за палене,но при постепенно разтоварване с минимална консумация 2-3А за 1-2 часа пак пада до дупка.Това трябва да го обясни човек които разбира как е устроен даден акумулатор.
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #22
                Провери при разклащане на колата да не да ти светва плафона в багажника или в жабката.
                Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                Коментар


                  #23
                  абе аз съм дебела глава малко ,ама не- не е плафони и акумулатор :D

                  Коментар


                    #24
                    някой колега ще ми препоръча ли хубав ключ маса ,че ми писна да свалям всяка седмица аку-то?!

                    Коментар


                      #25
                      някой колега дали е ползвал услугите на този сервиз- www.avtopopravki.com ? смятам че може би проблема е в BSI модула,искам, да го изтрият и програмират наново,щото са ръчкали да въртят км и може би са прецакали нещо вътре,щото не е работа през ден да откачам клеми,рестартира се стъпково моторче ,радио,часовник

                      Коментар


                        #26
                        е след всички съвети за смяна на акумулатора и т.н. открих топлата вода и виновника се оказа ТАБЛОТО,интересното в случая е че като го меря не показва кой знае каква консумация 20 ма,но тъй като изглежда са въртяли км и при всяко откачане на клемата на аку-то се зануляваха :D

                        Коментар


                          #27
                          Дааам, мой приятел с Лагуна имаше подобен проблем. Оказа се, че заводското му радио се включва около 3 часа след заключване на автомобила Излекувахме го де, ама беше филм докато се хване.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар

                          Working...
                          X