Абе колега, ела на среща на форума да го видим тоя уникален акумулатор защо пада толкова бързо...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
акумулатора пада за 3 дни
Collapse
X
-
То може като го мериш да е 20 мА обаче после нещо да му прищрака на БСИ-то и да стане 200мА.При мене 2 мин след контакт работят ел стъклата и по някое време цъка някво реле. Обаче ако се бъгне и не цъкне какво ли ще стане с акумулатора?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Смени си акумулатора с нов.Друго решение няма.. :D Оня ден на колега от форума van 02 му замервах консумацията 30мА(нормално в границите).До последно не вярваше че акумулатора му е пътник(ACdelco на няма и година).Оказа се с спекала клетка след като отиде да го провери.Акумулатора му си имаше ток за палене,но когато почне да се разтоварва по продължително и тока си замина.(1 час на отворени врати докато му измия фаровете и му сложа ксенон и акумулатора умря) :D :D :D В дългогодишната си практика съм забелязал че акумулатора си заминава по 2 начина.Тотално изведнъж или има ток за палене,но при постепенно разтоварване с минимална консумация 2-3А за 1-2 часа пак пада до дупка.Това трябва да го обясни човек които разбира как е устроен даден акумулатор.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
някой колега дали е ползвал услугите на този сервиз- www.avtopopravki.com ? смятам че може би проблема е в BSI модула,искам, да го изтрият и програмират наново,щото са ръчкали да въртят км и може би са прецакали нещо вътре,щото не е работа през ден да откачам клеми,рестартира се стъпково моторче ,радио,часовник
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар