Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

акумулатора пада за 3 дни

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    акумулатора пада за 3 дни

    колеги помагайте.още откакто взех колата аку-то падаше за около седмица лятото,а сега като застудя за 3-4 днитака колата не се кара за сега много редовно,но какво е проверено :-алтернатора зарежда 14.1-13.8 с фарове-акумулатори сменени 1 нов,другия малко нефалав-консумацията в покой е 20 ма-не е от плафони,радиото е оригиналното,аларма-арматурното табло също не е има нещо коеот се вкл. понякога но не мога да го хвана какво е ,идеи ?

    #2
    кола

    Мини през някой акубулаторджия да го провери в какво състояние -с вилката и киселината после клеймите да се почистят после може да видиш как е .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Мини през някой акубулаторджия да го провери в какво състояние -с вилката и киселината после клеймите да се почистят после може да видиш как е .
      клемите са на 6 ,нови ,а и както казах единия акумулатор е почти нов

      Коментар


        #4
        Утечката колко е ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Утечката колко е ?
          20 mA e писал колегата в първият пост.Според мен или колата не се кара достатъчно или нов акумулатор при така описаните факти.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Сетих се нещо друго.Колата ти е МК 2 и има боди компютър.Огледай на тъмно(вечер или в гараж)дали някой от габаритите(предни,задни),фаровете или мигачите не светят(дори и съвсем,съвсем слабо),особено веднага след изключване на контакта.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              кола

              Е ти го поткара на проблем с BSI което е проблемиили на лоша маса на светлините което ако ги отвори може да провери при мен например може да остане включен вентилатора на радятора като не съм на контакт
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                сега попрочетох за този BSI модул,за който незнаех нищо ,но да кажа като сваля само едната клема на аку-то ми се зануляват общите км на точно определени(28 000),бях се насочил към табло втора употреба,но дали е от таблото или има нещо общо с този модул ...?!

                Коментар


                  #9
                  За да не се вкарваш във филми.... Като оставиш колата и откачи акумулатора. Така ще си сигурен дали сам се скапва или колата го скапва.

                  Коментар


                    #10
                    Колега ако наистина консумацията ти е 20мА всичко ти е нормално по инсталацията и по скоро се ориентираи към закупуването на акумулатор.Зависи как си го отчел това. 20мА на уред трябва да ти покаже стоиност 0,02 А.Много колеги се заблуждават когато на уреда покаже 0.20А,а това е вече 200мА и тогава акумулатора пада максимум за 48 часа.По въпроса кое може да дава отечка има 3 вариянта наи често срещани:Динамо,плафони(ако са с електроника за закъснение) и касетофон(ако са от марките САНГ,ЕЛИТ,НЕО и др.подобни от извънземните марки).Случвало ми се е и оригинални касетофони да си дават отечка.Всичко това зависи от показанията на уреда как си ги отчел(0,02А всичко е нормално или 0,20А ненормално) :D
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      и аз имах съмнение за акумулаторите ,но не са те,единия е почти чисто нов,пробвал съм какви ли не варианти ,и с откачени клеми ,и изкл. плафони ,но когато го меря ми дава уттечка 0.02 А

                      Коментар


                        #12
                        Най-добре послушай съвета на колегата по горе.Махни едната клема на акумулатора като не караш колата,и след няколко дена виж резултата.

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          Е ти го поткара на проблем с BSI което е проблемиили на лоша маса на светлините което ако ги отвори може да провери при мен например може да остане включен вентилатора на радятора като не съм на контакт
                          Аз говоря за конкретни проблеми в бодито при изрядни шини!!!!!!
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Ако наистина консумацията ти е 0,02А както казваш ,то това е 20мА,което е напълно нормално и няма причини да се съмняваш в инсталацията или електрониката на колата.Пак ти казвам помисли си за акумулатор.Незнам колко ти е нов акумулатора единия.Миналата зима през мен минаха какви ли не акумулатори на по 9месеца бош,на по 1,2годишни Монбат и всякакви др. със съмнение за утечка а накрая се оказа мъртви клетки.За съжаление акумулаторите ги правят вече в час по трудово убучение.Така че 0,02А НЕ Е УТЕЧКА .Само за информация нормалните стоиности на консумация за един автомобил в зависимост от това какво има тои в допълнение(аларма,касетофон,аудиоусилвател и т.н) е от 0,005А до макс 0,035А.Наи често срещани са напълно нормалните параметри 0,02А както и в твоя случаи.Помисли си за акумулатор все пак е експертното ми мнение.Надявам се да съм ти помогнал.
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #15
                              тц,на другата кола като го оставя по цяла седмица държи 12.70 V както го оставя ,а тук ....

                              Коментар

                              Working...
                              X