Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво можем да направим когато светне лампата на аербека

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    какво можем да направим когато светне лампата на аербека

    Четох много и установих ,че аербека трябва да се смени след 10 години.Когато купих колата сатана малка катастрофа .Блъснах отзад рено клио(малка и лека кола).Аз бях с колата от подписа.Аербека си беше в ред .Правеше си проверката и след това лампата която показва проблем(аербек)изгасваше. В резултат на катастрофата аз бях с искривен капак (за смяна),счупен фар и леко влязла предница а на рено клио му нямаше нищо.Аербеците(2 броя)не се задеистваха.Нямам датчици по коланите.Пуснах тази тема не за да ви плаша а за да ви кажа ,че след 10 години аербеците стават несигурни и трябва да се сменят.Цената е кам 1000 лв за един и 2000 лв за двата.Вариянтите са 3 . Първи вариянт :отивате на диагностика кадето ще изчистят грешката и тя след време може пак да се появи. Втори вариянт:изклучвате буксите на единият или двата аербека-така те няма да получават сигнал и да се отворят. Трети вариянт:сменяте аербеците с нови Написах това защото четох,че ако не са във изправност можели да се отворят по време на движение.Четох също и ,че след 10 години газовият патрон се разхерметизирвал и газта истичала и неможел да се задеиства.Аз изклучих биксите на аербеците за да карам спокоино .Нямам да дам 2000лв за два.Не е много спокоино,но при липса на пари е по добре това от колкото да ми се отвори по време на движение.
    Fiat Bravа'96 1,6 16v 90к АГУ LOVATO

    #2
    първо аербека се отваря при определен удар,при теб не се е отворил защото удара не е достатъчно силен.а това за 10г аербек са глупости.аербека си е конструиран да издържа целия живот на автомобила и той си го издържа.

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      първо аербека се отваря при определен удар,при теб не се е отворил защото удара не е достатъчно силен.а това за 10г аербек са глупости.аербека си е конструиран да издържа целия живот на автомобила и той си го издържа.
      да бе, ама на него има лепенка със срок на годност след който дават да се замени. обаче още не съм чул някой да си смени или изключи еърбека заради това.

      Коментар


        #4
        kolev написа:
        ivel написа:
        първо аербека се отваря при определен удар,при теб не се е отворил защото удара не е достатъчно силен.а това за 10г аербек са глупости.аербека си е конструиран да издържа целия живот на автомобила и той си го издържа.
        да бе, ама на него има лепенка със срок на годност след който дават да се замени. обаче още не съм чул някой да си смени или изключи еърбека заради това.
        При нашите коли по скоро проблема е, че централата е точно в средата под парното между пасажера и водача. И леко не посредствено от горе се намира радиаторчето на парното което е често срещан проблем с неговите течове / от където идва и голяма част от запотяването на стъклата/. Та като се наводни централата се сещаш какво става

        Коментар


          #5
          кола

          Това с лепенката е гаранция че при определен удар ще се отвори до 10 години а той като не се крашва си работи и 15 години така фирмата производител се застрахова че няма да ги съдиш ако стане на 11 година например.Не съм чул някой да сменя на стара кола с нови то по добре смени колата .Така както на колата и дават 3 или 5 години никой нея хвърля а си е кара .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Това с лепенката е гаранция че при определен удар ще се отвори до 10 години а той като не се крашва си работи и 15 години така фирмата производител се застрахова че няма да ги съдиш ако стане на 11 година например.Не съм чул някой да сменя на стара кола с нови то по добре смени колата .Така както на колата и дават 3 или 5 години никой нея хвърля а си е кара .
            То на запад това и правят сменят колите а ние понеже сме бедни ги копуваме.След това започваме ремонтите.Пуснал съм темата защото тепърва ще чуваме за проблеми с аербека.Искам повече мнения за да може читателите да си направят преценка кое е по добре за тях.
            Fiat Bravа'96 1,6 16v 90к АГУ LOVATO

            Коментар


              #7
              кола

              и да светне като направиш диагностика се вижда горе долу къде е проблема дали датчици или друго и се оправя или побългарява и готово И все пак ако си караш нормално не би трябвало да ти трябват .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Това, което можем да направим, като светне лампата на "аербека" е само и единствено да посетим сервиз, където да свържат колата към диагностична апаратура, след което се казва каква е причината за светването на лампата. Всичко друго са лафчета от пазара. Това, че щели да изчистят грешката, а тя след време пак да се появи е голяма заблуда. Ако при теб така е станало, просто са те метнали по пързалката. Грешка се чисти, след като е отстранена причината за нейното появяване. Тя не се е появила ей така, за да ти каже здравей, минаха 10 години. Появила се е защото нещо не е наред. След 10 години изтича гаранционния срок на заряда. Като всеки друг взрив - и този си има гаранционен срок. Затова трябва да се подменя.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Би трябвало да се подмени ама едва ли някой да е купувал НОВО и да е слагал каквото и да е по airbag системата . А и ако се кара със 100 и се нацели или го удари някой не трябва да се разчита на каквото и да е било за спасение независимо на каква кола Така че карайте разумно.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    трябва ти нова централа, от твоята нестава нищо, въпреки че не са излезли възгалвниците централата записва неизтриваема грешка и до там.

                    Коментар


                      #11
                      nedialk00 написа:
                      трябва ти нова централа, от твоята нестава нищо, въпреки че не са излезли възгалвниците централата записва неизтриваема грешка и до там.
                      Ако ударът е бил по-лек от необходимото за задействане на системата, ценралата няма да е записала никаква грешка и ще си работи още дълги години.
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар


                        #12
                        "В резултат на катастрофата аз бях с искривен капак (за смяна),счупен фар и леко влязла предница"

                        Коментар


                          #13
                          Пуснах темата не да разисквам моята аербек система а да събера мнения дали си заслужава да се ходи на диагностика след като моите аербеците са на почти 16 години.Кое е по добре за читателите да ходят на диагностика или да го изклучат и краи с още един появяващ се от време не време проблем.Искам читателите да знаят че след 10 години трябва да се подновят с чисто нови .Цената на новите е приблизително 1000лв за един и 2000лв. за двата.Моето мнение е ,че след 12-13 години вероятноста самите аербеци(възглавниците) да са наред е много малка.Като се замислим масовото поставяне на аербеци е започнало някаде кам 1990 година.Това означава ,че сега тепърва щте чуваме за проблеми с аербеците.Даите мнения заслужава ли си да се ходи на диагностика преди да се сменят аербеците (възглавниците имат срок на годност 10 години ).Лек и безпроблемен път на всички.
                          Fiat Bravа'96 1,6 16v 90к АГУ LOVATO

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Колега много се вдаваш в проблема ако имаш 2000 лв излишни си купи друга кола и готово много държиш на нещата приемаш че колата ти няма аербег и това е А иначе за 20-30 лв диагностика може да си решиш въпроса кардинално А това дали ще реагират при катастрофа е относително дори и да са нови зависи от много неща .Има и случай на нови коли където реагират и без да има КРАШ или обратното не реагират .Ако централата е почнала да се мокри от парното например как да реагира .а това че трябва да се сменят точно на 10г е от производителя може колата да е на 15г и пак да си работи но тогава фирмата производител не дава гаранция
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Това, което можем да направим, като светне лампата на "аербека" е само и единствено да посетим сервиз, където да свържат колата към диагностична апаратура, след което се казва каква е причината за светването на лампата. Всичко друго са лафчета от пазара. Това, че щели да изчистят грешката, а тя след време пак да се появи е голяма заблуда. Ако при теб така е станало, просто са те метнали по пързалката. Грешка се чисти, след като е отстранена причината за нейното появяване. Тя не се е появила ей така, за да ти каже здравей, минаха 10 години. Появила се е защото нещо не е наред. След 10 години изтича гаранционния срок на заряда. Като всеки друг взрив - и този си има гаранционен срок. Затова трябва да се подменя.
                              Преди година и половина ми светна лампата за еърбега.Тогава не забелязах защо го направи.Закачиха ми колата и изчистиха грешката.Така и не запитах тогава каква е била грешката.За първи път карах кола с еърбеци .Преди дни пак ми светна,но този път забелязах,че го направи след едно рязко спиране след като тръгнах 2-3 метра на един светофар.Предполагам,че от сътресението на самата кола нещо е станало-я куплунги,я датчици.Още не съм я чистил.Радиаторчето не тече,централата е суха и е покрита отгоре с парче балатум.
                              Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                              "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                              Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                              Коментар

                              Working...
                              X