riewsofia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Едвам запалих, в акумулатора ли е причината или...?
Collapse
X
-
Аз днес смених точно акумулатор Варта. Вместо да си играя да меря, да си чопля носа - пробвах да заредя Варта-та и да карам с нея. Веднага щом ми направи впечатление, че се държи неадекватно след дълъг престой я замених с чисто нов Exide. Няма какво да се самонавивам, че е извънземна технологията на VARTA.EB620 Exide Excell 62Ah R+ стартов ток 540А д242мм ш175мм в190мм 15.09кгSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
За да се установи кой консуматор при изключен контакт черпи ток е необходимо следното:Сваля се плюсовата клема на акумулатора и се свързва амперметър с обхват минимум 5 А.Към клемата "+" на акумулатора се свързва "+" на амперметъра, а към клема "+" на автомобила "-" на амперметъра. По този начин амперметъра е свързан последователно на акумулатора и е готов за измерването на протичащата утечка. След това е необходимо да се свалят един по един предпазителите в купето на автомобила и се следи със свалянето на кой предпазител спира утечката, т.е. амперметъра показва показание "0". След като се установи предпазителя, по схемата на автомобила се проследява какви консуматори са свързани към него. Локализираните консуматори трябва да се прегледат. Може да дава утечка реле, диод на динамото, стартер, оголен кабел допрян до друг, повредена автоаларма, повредено радио и всички други консуматори.Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар