Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Едвам запалих, в акумулатора ли е причината или...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    riewsofia написа:
    Как точно се мери утечка? Четох, че се сваля минусовата клема на акумулатора и се мери между минуса на акумулатора(клемата стои свалена в страни) и плюсовата клема на акумулатора?
    Аууу, дано не си го пробвал този метод, защото в общия случай е болезнен, а понякога и пожаро-взриво-опасен. Как така ще свързваш плюс и минус през амперметър? Абсолютно забранено е това. Сваля се минусовата клема от извода и мериш с едната сонда на извода, а с другата - на свалената клема.

    Коментар


      #17
      :D Още не съм, но проучвам нещата. Доста съм зле с тоците Демек меря между минусовата клема на акумулатора и свалената клема на минуса?
      Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

      Коментар


        #18
        Точно така!

        Коментар


          #19
          Аз днес смених точно акумулатор Варта. Вместо да си играя да меря, да си чопля носа - пробвах да заредя Варта-та и да карам с нея. Веднага щом ми направи впечатление, че се държи неадекватно след дълъг престой я замених с чисто нов Exide. Няма какво да се самонавивам, че е извънземна технологията на VARTA.EB620 Exide Excell 62Ah R+ стартов ток 540А д242мм ш175мм в190мм 15.09кг
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            За да се установи кой консуматор при изключен контакт черпи ток е необходимо следното:Сваля се плюсовата клема на акумулатора и се свързва амперметър с обхват минимум 5 А.Към клемата "+" на акумулатора се свързва "+" на амперметъра, а към клема "+" на автомобила "-" на амперметъра. По този начин амперметъра е свързан последователно на акумулатора и е готов за измерването на протичащата утечка. След това е необходимо да се свалят един по един предпазителите в купето на автомобила и се следи със свалянето на кой предпазител спира утечката, т.е. амперметъра показва показание "0". След като се установи предпазителя, по схемата на автомобила се проследява какви консуматори са свързани към него. Локализираните консуматори трябва да се прегледат. Може да дава утечка реле, диод на динамото, стартер, оголен кабел допрян до друг, повредена автоаларма, повредено радио и всички други консуматори.
            Тук става дума за плюсовата клема, но предполагам, че е едно и също
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар


              #21
              jenshen73 написа:
              EB620 Exide Excell 62Ah R+ стартов ток 540А д242мм ш175мм в190мм 15.09кг
              Дано да имаш късмет
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар

              Working...
              X