Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Едвам запалих, в акумулатора ли е причината или...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Едвам запалих, в акумулатора ли е причината или...?

    Абе оня ден като хвана студа едвам запалих след като я карах в града-пунто 1,7 тд.Акумулатора ми е от 2008г Варта силвър 72 а.ч и 750 а. пусков ток.Незнам да купувам ли нов или да мъча този, струва ми се че бързо се скапа, иначе миналата зима въртеше идеално, ама тази незнам.Трябва да кажа че колата понякога не я паля няколко дни.Алтернаторът зарежда видимо като дам газ и плафона става по-ярък, ама не съм го мерил.Този акум. е май необслужваем, дали да го заредя и да се мъча с него незнам?Очаквам препоръки.Мерси
    Fiat Punto 1,7 td
    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

    #2
    не ти ли е гаранционен още ?

    Коментар


      #3
      Тъкмо изтече, мааму стара, пък по форумите най-добри отзиви имаше за този акум. като го купувах.....
      Fiat Punto 1,7 td
      Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

      Коментар


        #4
        кола

        -Алтернаторът зарежда видимо като дам газ и плафона става по-ярък,-Нещо има проблем в алтернатора трябва да се провери Волтажите не трябва да се менят много .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          най-лесное да се провери всичко по веригата наред, аз лично не вярвам да се е скапала вартата за толкова време, освен насила... Мериш алтернатора колко зарежда, мериш утечка, мериш и акумулатора какъв волтаж държи след 1 нощ седене и така...
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Ще меря, и ще пиша.Ама се сънявам, че проблема може да излезе от това че я карах с много консуматори (парно, фарове и халогени, подгр, стъкла) около 10 км, предната нощ и след два дена престой едвам запали, може би не съм го оставил зареден акум........
            Fiat Punto 1,7 td
            Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

            Коментар


              #7
              Мерих с мултицет- алтернатора при 980 об/мин зарежда 13,9-14 волта.Като включа всички консуматори-фарове, халогени, парно, подгрев стъка, пада на 13,5в.После мерих за утечка и се оказа че има консумация при загасен двигател около 2, 5 ампера!Явно това е причината да ми пада акумулатора.Сега махам минусовата клема при престой и акумулатора не пада. Откачих касетофона нямаше ефект, пак имаше консумация.Алармата сам немога да я пипна даже не знам къде е монтирана.Сега мисля един по един да махна бушоните и да видя дали ще се махне консумацията.Обаче незнам къде са те, някой ако знае да пише!Мерси!
              Fiat Punto 1,7 td
              Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

              Коментар


                #8
                кола

                едни те бушони са под волана в ляво да не ти дърпа ток клапана на помпата
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Относно измерените 2.5 А - как направи измерването? Затвори всички врати, натиснал си копчето на капака, ако има, да симулираш, че е затворен, свързал си последователно амперметър на обхват 10/20 А, червената сонда си включил на амперов овхват, а не на милиамперов, допрял си сондите, изчакал си около минута и тогава си отчел показанието?

                  Коментар


                    #10
                    Да точно така мерих.То е ясно че нещо дърпа ток, нали казвам, като откача клема акумулатора не пада.И при монтиране на клемата се забелязват искри, това е сериозна консумация , 25-30 вата, няма как да не ми събори батерията.Ще търся от къде и ще пиша.......
                    Fiat Punto 1,7 td
                    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                    Коментар


                      #11
                      Исках да наблегна на изчакването около минута. Доста колеги гледат какво показва веднага след затваряне на веригата и не изчакват, така си мислят че има проблем, а то след 20-30 секунди пада на 0.02. Все пак имай едно наум за алтернатора - показанията му не са нормални.

                      Коментар


                        #12
                        Как точно се мери утечка? Четох, че се сваля минусовата клема на акумулатора и се мери между минуса на акумулатора(клемата стои свалена в страни) и плюсовата клема на акумулатора?
                        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                        Коментар


                          #13
                          колега, не си барай алтернатора, зарежда ти перфектно не си търси работа с него, не е тама проблема, намери просто къде е утечката и няма да имаш проблеми както си нямал и досега

                          Коментар


                            #14
                            Няма да пипам алтернатора, според мен си зарежда добре.Само дето още не съм намерил утечката....дали може да е от износени четки на алтернатора, с бушоните не стана номера...все си дърпа ток.....
                            Fiat Punto 1,7 td
                            Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                            Коментар


                              #15
                              Търси утечката в нещо което е слагано допълнително - музика, газова уредба и т.н.
                              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                              Коментар

                              Working...
                              X