Абе оня ден като хвана студа едвам запалих след като я карах в града-пунто 1,7 тд.Акумулатора ми е от 2008г Варта силвър 72 а.ч и 750 а. пусков ток.Незнам да купувам ли нов или да мъча този, струва ми се че бързо се скапа, иначе миналата зима въртеше идеално, ама тази незнам.Трябва да кажа че колата понякога не я паля няколко дни.Алтернаторът зарежда видимо като дам газ и плафона става по-ярък, ама не съм го мерил.Този акум. е май необслужваем, дали да го заредя и да се мъча с него незнам?Очаквам препоръки.Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Едвам запалих, в акумулатора ли е причината или...?
Collapse
X
-
nedialk00
-
най-лесное да се провери всичко по веригата наред, аз лично не вярвам да се е скапала вартата за толкова време, освен насила... Мериш алтернатора колко зарежда, мериш утечка, мериш и акумулатора какъв волтаж държи след 1 нощ седене и така...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ще меря, и ще пиша.Ама се сънявам, че проблема може да излезе от това че я карах с много консуматори (парно, фарове и халогени, подгр, стъкла) около 10 км, предната нощ и след два дена престой едвам запали, може би не съм го оставил зареден акум........Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Мерих с мултицет- алтернатора при 980 об/мин зарежда 13,9-14 волта.Като включа всички консуматори-фарове, халогени, парно, подгрев стъка, пада на 13,5в.После мерих за утечка и се оказа че има консумация при загасен двигател около 2, 5 ампера!Явно това е причината да ми пада акумулатора.Сега махам минусовата клема при престой и акумулатора не пада. Откачих касетофона нямаше ефект, пак имаше консумация.Алармата сам немога да я пипна даже не знам къде е монтирана.Сега мисля един по един да махна бушоните и да видя дали ще се махне консумацията.Обаче незнам къде са те, някой ако знае да пише!Мерси!Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Относно измерените 2.5 А - как направи измерването? Затвори всички врати, натиснал си копчето на капака, ако има, да симулираш, че е затворен, свързал си последователно амперметър на обхват 10/20 А, червената сонда си включил на амперов овхват, а не на милиамперов, допрял си сондите, изчакал си около минута и тогава си отчел показанието?
Коментар
-
Да точно така мерих.То е ясно че нещо дърпа ток, нали казвам, като откача клема акумулатора не пада.И при монтиране на клемата се забелязват искри, това е сериозна консумация , 25-30 вата, няма как да не ми събори батерията.Ще търся от къде и ще пиша.......Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
nedialk00
колега, не си барай алтернатора, зарежда ти перфектно не си търси работа с него, не е тама проблема, намери просто къде е утечката и няма да имаш проблеми както си нямал и досега
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар