Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Мареа ТД 100 - след диагностика колата не върви

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Мареа ТД 100 - след диагностика колата не върви

    Здравейте колеги, от известно време започна да свети на таблото една индикация (червена дюза) и закарах колата на диагностика. След диагностиката ми казаха че проблема е във потенциометъра който е над помпата но също така са открили че трипътника който е на снимката е бил фабрично дефектен ( единия от изходите му бил запушен ) и те го разпробили с едно свредло. По техни думи до сега колата е работила само на обогатител и след като го пробили вече работи нормално.След тяхната намеса колата трудно стига до 120-130км и оборотите сутрин на студено са по високи и след като загрее ги сваля до нормалните. Преди май беше обратното сутрин като я запаля държеше по ниски обороти и след като цъкнеше едно реле ги качваше до нормалните.Питането ми е следното:1. Може ли трипътника който са го разпробили да указва някакво влияние на вървенето на колата?2. Сутрин когато колата е студена как трябва да са и оборотите (по-високи или по-ниски) и жилото на обогатителя кога трябва да стои в изпънато положение когато е топла или когато е студена колата ( при мен сега се изпъва като загрее колата)?
    Прикачени файлове
    Fiat Mareq 1.9 TD 100

    #2
    При мен сутрин на студено държи около 1200 оборота и като загрее до първата черта( 40 градуса мисля), оборотите падат на 900 и там стоят. Жилото е хлабаво на студено и и като загрее се опъва и съответно намаля оборотите на 900.
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #3
      При мен и на студено и топло държи към 850-950 оборота по нагоре не съм виждал да се качат

      Коментар


        #4
        и при мен сутрин не стигаха оборотите до 1000 ама откакто я бутаха сега стоят около 1100 - 1200 както каза колегата Валентино и след като загрее падат
        Fiat Mareq 1.9 TD 100

        Коментар


          #5
          И аз имам същия проблем. Когато е студена сутрин прекъсва първите 20-30 секунди и после се оправя. Относно оборотите - винаги на празен ход са около 1200-1300. Владо като си я карал за диагностика можеш ли да ми кажеш къде се намират куплонзите дето се свързва към компа? И ако не е тайна в кой сервиз я закара ?
          Фиат Марея Weekend 1.9 TD

          Коментар


            #6
            мисля че се намира под предния капак горе в ляво до двигателя като застанеш пред колата. А иначе ходих за диагностика в Тойотата и там я разбазикаха та сега не върви. Уж били представителство и на Фиат ама от фиат нищо не разбират. Моя съвет е да не ходиш там. Аз в четвъртък ще вървя на Ямбол там да я правят. Закарах им кола която вървеше и като си я взех едвам вдигаше 120-130км. Нещо са бутали по настройката на помпата и сега немогат да я оправят. И ми казват че за този модел ТД 100 това е било нормално да върви с толкова цитирам " все пак това е дизел и то само 100 коня с колко искате да върви господине"направо ме разплакаха там
            Fiat Mareq 1.9 TD 100

            Коментар


              #7
              " все пак това е дизел и то само 100 коня с колко искате да върви господине"Те направо са ти казали, че нищо не разбират. Като се оакат нещо и се чудят как да се оправдават. Мерси и успех. P.S. Напиши два реда за тези в Ямбол като се върнеш.
              Фиат Марея Weekend 1.9 TD

              Коментар


                #8
                При мен дълго време държеше 1000 об/та и на топъл и на студен двигател и след отпушването на трипътника жилото се охлаби и об/те паднаха и са постоянни независимо от температурата на двигателя .А за хода няма разлика -върви си като снаряд.Тия наистина нищо не са свършили.Бъди сигурен че в Я-л ще ти я оправят.Успех.
                BRAVA TD100 ELX `98

                Коментар


                  #9
                  Здравейте колеги ходих на диагностика в Ямбол. За съжаление на моя мотор (ТД 100) от диагностика могат да се хванат много малко работи. Регулираха ми ъгъла на потенциометъра на газта и изчистиха грешката. Сега колата е по добре откъм динамика. Но най вероятно ще трябва да мине на стенд и помпата а това трудно се прави за един ден. Така че по нататък ще го планувам това нещо а и сумата не е малка ако всичко е ок само да се свали и да се провери на стенда е около 120 лв. Ако има и нужда от ремонт частите са доста скъпи. Така че ще изчакам малко.
                  Fiat Mareq 1.9 TD 100

                  Коментар


                    #10
                    Е явно е по-добре от "Тойота", поне си наясно какво те очаква, успех.
                    Фиат Марея Weekend 1.9 TD

                    Коментар

                    Working...
                    X