Здравейте,На скоро купеното ми радио Blaupunkt не си помни станциите и настойките, когато изключа от контакт. Това е първото радио, което слагам и явно не съм го свързал както трябва. Има две жички, които са различни от останалите - жълта и червена. Прекъснати са по-средата в някакво гумено съединение, но не успях да ги разделя. Може би просто трябва да дърпам по-силно ? Но , не искам да пипам преди да съм сигурен какво трябва да направя. Отделно има синя , която излиза от радиото и има лепенка Ant Cont и кафява с лепенка Mute. Оригиналното радио си свиреше дори и когато не е на контакт, не държа и това да е така - просто да си помни станциите. Коя жичка трябва да влезе къде ? На едната букса (не помня черната или бялата) има още няколко свободни гнезда откъм страната на радиото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на авторадио
Collapse
X
-
Не е свързано правилно. Прочети коя жица за какво е, и свържи според описанието. Трябва да имаш една на която пише "+12 (30)" или нещо подобно. Тя трябва да се свърже към постоянен плюс. Служи за запомняне на станциите. На друга пише "+12 (15)". Тя е за плюс при контакт. Свържи я към плюс при контакт. Ако при това свързване радиото работи само при контакт, трябва да свържеш и двете към постоянния плюс. Това, за съжаление, може да доведе до повишена консумация. В момента, вероятно и двете са свързани към плюс при контакт, или тази която е за постоянен плюс - не е свързана никъде. Затова забравя. Ant Cont - това е Antenna Control - радиото подава + на този кабел, когато го включиш, и чрез този плюс се отваря антената. Може да се използва за включване на усилвател. Mute - най-вероятно е за вход от телефон. Служи за да спре радиото, когато ти звънне телефона. За това не съм много сигурен. Преди всички - прочети внимателно инструкциите за свързване и мери с мултицета къде какво има. След като всичко е наред, провери и консумацията при изгасена кола Ако посетиш форумска среща, ще го видим на живо и ще го направим за 5 минути.
-
Мерси за бързия отговор. Слязох при колата и го оправих - просто размених жълтия и червения кабел. То беше логично, защото това бяха единствените кабели, които бяха прекъснати и свързани с гумено съединение а всички останали си бяха запоени в съответното гнездо в съответната букса в двата си края. Иначе аз и сам се досетих че жичката "постоянен ток" от радиото трябва да е свързана с "постоянен ток" която идва от акумулатора , проблема беше че не знаех коя коя е. От към колата идваха 10 цвята измеждо които 2 оранжеви, а откъм радиото други 10 цвята, които бяха различни.Колото до консумацията при всичко изгасено - мериха ми я наскоро в един сервиз, след едно странно падане на акумулатора посред лято - казаха, че била в нормата. Сега след като свързах кабелите както трябва - постоянен ток с постоянен и ток от контакт с ток от контакт , мисля че всичко трябва да е наред. Всъщност колко би трябвало да е постоянната консумация на колата с изключени всички консуматори ? Не че имам мултицет да проверя.. просто питам
Коментар
-
ogi28b написа:В гаранционната карта на стария ми ексайд пишеше 0.03 А. На коли без алармена инсталация, с всичко фабрично, при изваден конт. ключ съм мерил 0.02, максимум 0.03. На моята кола последно мерих 0.04 А, преди доста време беше. Сега като купувах новиа акумулатор - не мериха.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар