Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с динамото и акумулатора - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с динамото и акумулатора - РЕШЕНО

    Взех нов акумулатор с 2г гаранция,обаче по време на път изгуби всички токове,отидох в магазина но оттам ми казаха че проблема е в динамото отидох на майстор обаче сложих стария акумулатор който е с мъртва клетка,мултицета показа че има 14,4,сложихме новия показва 12,2,като светна фаровете 11,8 от магазина отказват да ми го заменят с предтекст че имам оттечки,да съм си ги отстранил

    #2
    Покарай 2 дни с новия акумулатор и навърти поне 100-тина км. Понякога (не винаги) новвта АБ трябва да се позареди и да премине в работно състояние. Ако и след два дни е същото положението, отиваш с двете АБ и демонстрираш разликата. Тогава няма как да не ти заменят новата АБ.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с динамото и акумулатора

      i.naidenov написа:
      Взех нов акумулатор с 2г гаранция,обаче по време на път изгуби всички токове,отидох в магазина но оттам ми казаха че проблема е в динамото отидох на майстор обаче сложих стария акумулатор който е с мъртва клетка,мултицета показа че има 14,4,сложихме новия показва 12,2,като светна фаровете 11,8 от магазина отказват да ми го заменят с предтекст че имам оттечки,да съм си ги отстранил
      Я обясни по-подробно как с мъртва клетка ще имаш 14.4 волта на акумулатор...Това при запалена кола ли го мериш? И новия пак ли при запалена кола има 12.2 волта?
      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

      Коментар


        #4
        да със запален акумулатор премерих стария,и при новия на запален,но със стария не мога да паля,само по инерция,затова купих нов

        Коментар


          #5
          Случва се при монтаж на нов акумулатор, след ден-два клемите да спрат да правят контакт. За да се избегне това, в монтажния център задължително трябва да почистят клемите с телена четка и да напръскат изводите и клемите с грес, преди монтажа. След монтажа също се пръска обилно с грес. Така контактът между извода и клемата е по-плътен и се елиминира вероятността от лош контакт. Преди монтаж се проверява за утечка. Над 0.03 А е извън нормите. Също така след монтажа трябва да се провери зареждането на празен ход - поне 13.8 В, както и с включени консуматори - къси светлини, вентилация, задни нагреватели. При скорост на двигателя около 1500 об. напрежението не трябва да е под 13.8 В. Едва тогава се заверява гаранцията. При напълно зареден акумулатор се прави тест за стартов ток с товарна греда. Ако тогава не издържи 10 секунди с товар 300 А да задържи над 10 В, може да искаш смяна. Ако издържи - търси проблема при теб и твоята инсталация.

          Коментар


            #6
            не искаще да прави тест с товарна греда,но пак казвам как със старата АБ всичко е на ред обаче не мога да паля защото едната клетка е мъртва паля по инерция

            Коментар


              #7
              i.naidenov написа:
              не искаще да прави тест с товарна греда,но пак казвам как със старата АБ всичко е на ред обаче не мога да паля защото едната клетка е мъртва паля по инерция
              Иди при тоя търговец и му обясни, че ако не премери акумулатора с товарна вилка, ще подадеш жалба в комисията за защита на потребителите, и ще видиш как ще си счупи краката да я премери....
              FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
              Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

              Коментар


                #8
                Ако имаш прекъсната клетка не е чудно, че дава по-високо напрежение. Акумулатора можеш да го натовариш и с 1-2 лампи за фар.
                Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

                Коментар


                  #9
                  Има няма прекъсната клетка, при 1500 об на зареден акумулатор трябва да има 13,8 В. Напрежението при работещ ДВГ със здрав, дори разреден акумулатор трябва да си го има. Колега, за да си сигурен къде е проблема и да не се изложиш в магазина, провери какво е напрежението със стария акумулатор и включени фарове и вентилатор на парното примерно, просто натовари динамото. Ако държи 13.8 В при около 1500 - 2000 об/мин , значи новия ти акумулатор има утечка и претоварва динамото. Пиши какво е напрежението на новия акумулатор без товар и да не е закачен в колата. Намери си зарядно за акумулатор, ако нямаш и провери какъв заряден ток дърпа новия акумулатор, зарежда ли се и до какво напрежение. Дай ми тази информация и ще ти кажа къде е проблема и какво да правиш.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Премерих новия акумулатор показа 12.3 ,а при включени фарове 11.9 ,стария не съм го мерил защото нямам мултицет под ръка,но днес ми светна лампата на акумулатора .При подаване на газ свети ,като пусна газта изгасва и това в рамките на 300-400 метра и после нищо.

                    Коментар


                      #11
                      хората ти пишат, ти твоето си знаеш. Ако това 12,3 си го измерил на запалена кола, то си за ремонт на динамо
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Понеже не разбрах на работещ ДВГ ли ги измери тези напрежения, или загасен, ето основните положения. Ако са на работещ ДВГ, тези 12,3 В говорят за проблем с динамото. Трябва да са 13.8 В при работещ ДВГ на празен ход без включени фарове и други консуматори. При повишаване на оборотите над 1500, може да достигне напрежение 14,3 В. Така работи здрвото динамо. НО ако има проблем с Акумулатора, също може да даде тези напрежения които ти си посочил. Именно за това искам да пробваш и с друг акумулатор и да ми кажеш резултата, за да мога да ти дам правилен отговор. Ако колата беше при мен, знам какво точно да гледам, но немога да ти го обясня с писане, защото са доста неща и само ще те объркам повече.Светването на лампичката с акумулаторчето, също може да те подведе. На мойта кола, когато е под -10 градуса навън, на студен ДВГ пак ми светва акумулаторчето, но динамото си зарежда - т.е. подава ми гршна информация но аз знам какво да гледам за да не се подвеждам.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Пичове оказа се хлабав ремък,сега всичко е наред

                          Коментар


                            #14
                            i.naidenov написа:
                            Пичове оказа се хлабав ремък,сега всичко е наред
                            Е тоя ремък не свирна ли поне веднъж, че да се сетиш да го погледнеш ? Изписахме "една кофа мастило" за хлабав ремък.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Ами не е свирнал нито веднъж, а и скоро го гледах беше си добре

                              Коментар

                              Working...
                              X