Набива ми периодично грешка C1001Aкумулатор и алтернатор са изрядни.Въпроса ми е зависима ли е системата от захранващото напрежение ?Да изпреваря събитията и да отговоря специално на Ключаря : Не е отказвал досега, но волана се върти една идея по-тежко от на други Стила. Разлика между изключен и включен СИТИ режим има и то голяма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo - грешка C1001 електроусилвател волан.
Collapse
X
-
След 20км. грешка записана няма.Сетих се да сравня напрежението, което отчита engine ECU с напрежението на ECU-то на електроусилвателя.Не че много може да се разчита на софтуера, но разликата между двете е 0.02vAко достъпа е лесен, ще замеря с мултицет и ще почистя всички клеми.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Най-вероятно си видял тази тема, която е от fiatforum.com (на английски език). В нея става въпрос за изтощен акумулатор. Почистването на всички възможни клеми най-вероятно ще има ефект.Опитай да "извикаш" грешката в реално време, например ако въртиш пълен ляв, пълен десен, когато има голямо натоварване върху ел.-усилвателя, или да въртиш по време на старт, или нещо такова... Поне да се разбере кога се появява. Ако е от лош конткат в някоя клема, ще се появява когато си реши.
Коментар
-
Така, намерих го това немско чудо на техниката. Стига се до него, като се свали долната кора на волана.Има 2 куплунга влизащи в него, един(червената стрелка) със захранващо напрежение и маса и още един куплунг(зелената стрелка), предполагам с управляващи сигнали:Куплунга със захранващия проводник беше целия клеясал, чак се чудя как не е отказала "хидравлиаката"Почистен е идеално. Напрежението измерено на акумулатора и на входа на електроусилвателя, наистина се различава с 0.02в.При въртене на волана пада е до 13.56в. (това е минималното, средно около 13,80) - това е измерено, веднага след запалване. ПоследноСлед ровене в ЕПЕР излиза, че има 3 вида електроусилватели - за 3врато, 5врато и комби.Търся си друго 5врато Стило със същия модул за сверка Тези, с които сравнявам, са 3врати.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар