колеги да споделя с вас и моята идея която е и почти завършенакарам Пунто МК2 с оригинални Халогени (в фаровете)идеята ми е да ги ползвам като дневни светлини ползвам едно реле с 4 извода което е свързано както следва :1.еднинят изход (85) на намотката е вързан към клемата на динамото (малката на която има ток само при работещ двигател)2. другит изход (86) на намотката е вързан към кабела на габаритите точно зад фара на буксата 3. по този начин ще имам + от Алтернатора и - от габаритите (през крушките) и когато включа габаритите на мястото на - идва + и релето се само изключва4. третия изход (87) свързах с кабела които свързва ключето на халогените и релето на халогените (отпред при бушоните до акумолатора) те се командват с -5. последният (37) е свързан с ЦК ключе през което се подава - и служи за гасене на Дневните светлини когато не са ни нужни, минуса е взет от купето или акумулатора по желаниесхемата е изпробвана работи перфектно но се доизкосурява требва да се сложи предпазител на кабела който идва от алтернатора (аз още не съм сложил)когато дадеш на контакт отпред нищо не свети палиш палят се Дневните (халогените)пускаш габарит и Дневните гаснат гасиш габарит и Дневните се паляткъси дълги габарити и халогени си работят напълно нормалнокогато си на Дневни на таблото нищо не светиутре ще добавя снимки на всичко изписано
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дневни на Пунто МК2
Collapse
X
-
Дневни на Пунто МК2
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue BirdЕтикети: –
-
По-разумно ми се струва да имаш прекъсвач на веригата на бобината, след предпазителя, който ще сложиш, а не на силовата. Така прекъсвачът ще е натоварен с малък ток. При тази схема, когато си на дневни, би трябвало на таблото да свети лампата за включени светлини за мъгла, ако оригиналната схема е направена както трябва (може и да не е, не съм я гледал).
-
ogi28b написа:По-разумно ми се струва да имаш прекъсвач на веригата на бобината, след предпазителя, който ще сложиш, а не на силовата. Така прекъсвачът ще е натоварен с малък ток. При тази схема, когато си на дневни, би трябвало на таблото да свети лампата за включени светлини за мъгла, ако оригиналната схема е направена както трябва (може и да не е, не съм я гледал).Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
ogi28b написа:По-разумно ми се струва да имаш прекъсвач на веригата на бобината, след предпазителя, който ще сложиш, а не на силовата. Така прекъсвачът ще е натоварен с малък ток. При тази схема, когато си на дневни, би трябвало на таблото да свети лампата за включени светлини за мъгла, ако оригиналната схема е направена както трябва (може и да не е, не съм я гледал).Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
ogi28b написа:По-разумно ми се струва да имаш прекъсвач на веригата на бобината, след предпазителя, който ще сложиш, а не на силовата. Така прекъсвачът ще е натоварен с малък ток. При тази схема, когато си на дневни, би трябвало на таблото да свети лампата за включени светлини за мъгла, ако оригиналната схема е направена както трябва (може и да не е, не съм я гледал).
Коментар
-
kolev написа:ogi28b написа:По-разумно ми се струва да имаш прекъсвач на веригата на бобината, след предпазителя, който ще сложиш, а не на силовата. Така прекъсвачът ще е натоварен с малък ток. При тази схема, когато си на дневни, би трябвало на таблото да свети лампата за включени светлини за мъгла, ако оригиналната схема е направена както трябва (може и да не е, не съм я гледал).Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
а ето и как работят http://www.youtube.com/watch?v=zo-j1fQx5foAirfan написа:А защо не си ползваш основните светлини на колата? Те си гаснат като изключиш ключа и се включват като дадеш на контакт.kolev написа:честно да ти кажа, не знам къде са халогените на пунто мк2, но ако са на основния фар значи няма да има проблеми със закона.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Пропуснал съм това, че с новото реле ще управляваш вграденото. В такъв случай всичко е ок за ключето. Ама да знаеш, че това не е най-доброто решение за дневни светлини. Далеч е от фабричните. Те са с лампа от 21 вата, или използват с понижена мощност лампата в дългия рефлектор. При теб - ще ползваш с пълна мощност лампа за мъгла. Тя блести малко повече от късите, но не е толкова насочена като дългите. Не съм гледал клипа от горния линк, но мисля че ще върши работа като цяло. .
Коментар
-
Да използвам темата на колегата.Искам да си монтирам DLR модул на Пунтото от подписа към дългите така че да светят примерно на 20% без да свети нищо друго - габарити, уреди и т.н.Разгледах в интернет готови модули и монтажа ми се вижда лесен, но имам няколко въпроса:1. При Пунто 2 светлините се управляват от боди компютъра и това дали ще е проблем?2. При свързването на кабелите към тези на дългите трябва ли да се слагат диоди, така че да не се пуска ток през модула към инсталацията на колата, което да доведе до повреда?3. Ако може да препоръчате качествен готов модул, само да си го монтирам.Цялата идея на това упражнение е зимата като е задължително карането на фарове в ясен слънчев ден да не ми светят две 55 ватови лампи + габарити, табло и т.н., което си е пълна глупост. През другите дни, когато е мрачно и облачно и без малоумни закони си пускам късите.Обещавам при монтажа да направя снимки и една тема за да е полезно на други колеги с Пунто 2.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
alexk написа:Стига говорил глупости бе... дългите му били там. Още малко ще ги пратиш в ауспуха. Дългите са ти РЕФЛЕКТОР тоест най-навътре във фара. На всички пунтотата в края на фаровете са ХАЛОГЕНИ - фарове за мъгла.Да не си знаеш колата кое за какво е ... не знам що за човек трябва да си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар