За серво мотора трябва силен ток.Не бутането на колата е оправило волана, а повишаването на напрежението в акумулатора.Ако не го заредиш както трябва или не го смениш с нов пак ще имаш проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Pwr. Steer Fail - FIAT Stilo 1.9 JTD
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:дано не е датчик че не се намира и трябва да търсиш от друга кола но трябва да се проверида не е паднал акумулатора докарай е да е видим на 5 те Кьошета
Коментар
-
проблем и при мен
И аз съм със Стило 1.9 JTD. Преди 3 дни го качиха на автовоза в Италия без проблем. Днес слиза от автовоза и свети червеното воланче, а самият волан е твърд. В Италия го качиха с някакъв измислен акумулатор даже му подадоха ток да запали. Тук в БГ сменихме акумулатора с нов но червеното воланче не изгасва. Може ли помощ!
Коментар
-
Re: проблем и при мен
juliano30 написа:И аз съм със Стило 1.9 JTD. Преди 3 дни го качиха на автовоза в Италия без проблем. Днес слиза от автовоза и свети червеното воланче, а самият волан е твърд. В Италия го качиха с някакъв измислен акумулатор даже му подадоха ток да запали. Тук в БГ сменихме акумулатора с нов но червеното воланче не изгасва. Може ли помощ!
Коментар
-
Re: проблем и при мен
romancho написа:juliano30 написа:И аз съм със Стило 1.9 JTD. Преди 3 дни го качиха на автовоза в Италия без проблем. Днес слиза от автовоза и свети червеното воланче, а самият волан е твърд. В Италия го качиха с някакъв измислен акумулатор даже му подадоха ток да запали. Тук в БГ сменихме акумулатора с нов но червеното воланче не изгасва. Може ли помощ!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар