Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик

    Ставаше дума че показанието се колебаеше при разлика в натоварването на ел инсталацията (перката на двигателя,фаровете и т.н.).Става дума за дигитално табло и Типо 1.1 Fire макар че за всичките Типо-та с дигиталото табло проблемната област е една и съща с моята - оказа се че проблема не е в масата отпред при фара а при масата на самото табло или така нареченото "Ляво арматурно заземяване" което се вижда като се свало кората при педалите и представлява едно болт-чр 13-ка с няколко кабела на него завинтено на арматурата под таблото.Само развих болтчето,нямаше мизерия,завих го пак ама здраво колкото сила имах и сега го няма проблема.Това се води заземяването на датчика за темперетурата и оттам в идвал проблема.Дано съм бил полезен на всички с такъв проблем!Успех!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    заземяване ???- на датчика е двигателята този минус си е на таблото

    Коментар


      #3
      Re: Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик

      zfa159 написа:
      Ставаше дума че показанието се колебаеше при разлика в натоварването на ел инсталацията (перката на двигателя,фаровете и т.н.).Става дума за дигитално табло и Типо 1.1 Fire макар че за всичките Типо-та с дигиталото табло проблемната област е една и съща с моята - оказа се че проблема не е в масата отпред при фара а при масата на самото табло или така нареченото "Ляво арматурно заземяване" което се вижда като се свало кората при педалите и представлява едно болт-чр 13-ка с няколко кабела на него завинтено на арматурата под таблото.Само развих болтчето,нямаше мизерия,завих го пак ама здраво колкото сила имах и сега го няма проблема.Това се води заземяването на датчика за темперетурата и оттам в идвал проблема.Дано съм бил полезен на всички с такъв проблем!Успех!
      Хммм... имам същия проблем и ме дразни от доста време... само че преглеждах предимно темите в "Консултации", а днес случайно надникнах тук... дано е това, още днес ще го пробвам!!!
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        И моя отчита грешно от време на време. Но не като включа консуматори, а като работи по дълго време почва да показва по голяма температура отколкото е реално - значи стига до две чертички над 90-те градуса и само за секунда да изключа захранването и да го включа и вече показва една чертичка под 90 градуса (която е нормалната). Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?П.С. Едновременно с това отчитам и температурата на двигателя с унискана - там през цялото време си е 88-91 градуса, така че топката остава някъде по термометъра или датчика на двигателя, който според мен е по малко вероятно да е повреден. Някой знае ли дали термометъра има някаква температурна стабилизация в зависимост от околната среда?
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          Зашкурих и завих здраво 3-те клеми хванати на това заземяване под шофьорската кора... за съжаление нямаше ефект... показанието все така при включване на някакъв консуматор се поменя... следващото което съм решил сега е да зачистя/стегна контакта на буксата за таблото... пък ще видиме.
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            имаше тема в която се споменават и другите маси имаш 1 на скоростите и 2 на роговете

            Коментар


              #7
              Joro написа:
              И моя отчита грешно от време на време. Но не като включа консуматори, а като работи по дълго време почва да показва по голяма температура отколкото е реално - значи стига до две чертички над 90-те градуса и само за секунда да изключа захранването и да го включа и вече показва една чертичка под 90 градуса (която е нормалната). Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?П.С. Едновременно с това отчитам и температурата на двигателя с унискана - там през цялото време си е 88-91 градуса, така че топката остава някъде по термометъра или датчика на двигателя, който според мен е по малко вероятно да е повреден. Някой знае ли дали термометъра има някаква температурна стабилизация в зависимост от околната среда?
              Аз на моята темпра имах същия проблем и ми бяха казали да сменя датчика за температура ама неможах защото я продадох.Интерестно ще е ако някои е имал подобен проблем и е сменил датчика да сподели.

              Коментар

              Working...
              X