Ставаше дума че показанието се колебаеше при разлика в натоварването на ел инсталацията (перката на двигателя,фаровете и т.н.).Става дума за дигитално табло и Типо 1.1 Fire макар че за всичките Типо-та с дигиталото табло проблемната област е една и съща с моята - оказа се че проблема не е в масата отпред при фара а при масата на самото табло или така нареченото "Ляво арматурно заземяване" което се вижда като се свало кората при педалите и представлява едно болт-чр 13-ка с няколко кабела на него завинтено на арматурата под таблото.Само развих болтчето,нямаше мизерия,завих го пак ама здраво колкото сила имах и сега го няма проблема.Това се води заземяването на датчика за темперетурата и оттам в идвал проблема.Дано съм бил полезен на всички с такъв проблем!Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик
Collapse
X
-
Re: Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик
zfa159 написа:Ставаше дума че показанието се колебаеше при разлика в натоварването на ел инсталацията (перката на двигателя,фаровете и т.н.).Става дума за дигитално табло и Типо 1.1 Fire макар че за всичките Типо-та с дигиталото табло проблемната област е една и съща с моята - оказа се че проблема не е в масата отпред при фара а при масата на самото табло или така нареченото "Ляво арматурно заземяване" което се вижда като се свало кората при педалите и представлява едно болт-чр 13-ка с няколко кабела на него завинтено на арматурата под таблото.Само развих болтчето,нямаше мизерия,завих го пак ама здраво колкото сила имах и сега го няма проблема.Това се води заземяването на датчика за темперетурата и оттам в идвал проблема.Дано съм бил полезен на всички с такъв проблем!Успех!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
И моя отчита грешно от време на време. Но не като включа консуматори, а като работи по дълго време почва да показва по голяма температура отколкото е реално - значи стига до две чертички над 90-те градуса и само за секунда да изключа захранването и да го включа и вече показва една чертичка под 90 градуса (която е нормалната). Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?П.С. Едновременно с това отчитам и температурата на двигателя с унискана - там през цялото време си е 88-91 градуса, така че топката остава някъде по термометъра или датчика на двигателя, който според мен е по малко вероятно да е повреден. Някой знае ли дали термометъра има някаква температурна стабилизация в зависимост от околната среда?
Коментар
-
Зашкурих и завих здраво 3-те клеми хванати на това заземяване под шофьорската кора... за съжаление нямаше ефект... показанието все така при включване на някакъв консуматор се поменя... следващото което съм решил сега е да зачистя/стегна контакта на буксата за таблото... пък ще видиме.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Joro написа:И моя отчита грешно от време на време. Но не като включа консуматори, а като работи по дълго време почва да показва по голяма температура отколкото е реално - значи стига до две чертички над 90-те градуса и само за секунда да изключа захранването и да го включа и вече показва една чертичка под 90 градуса (която е нормалната). Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?П.С. Едновременно с това отчитам и температурата на двигателя с унискана - там през цялото време си е 88-91 градуса, така че топката остава някъде по термометъра или датчика на двигателя, който според мен е по малко вероятно да е повреден. Някой знае ли дали термометъра има някаква температурна стабилизация в зависимост от околната среда?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар