Момци, изведнъж в типото се появи странен проблем.При двигателния отсек, до чистачките, има едно пластмасово капаче. За него са захванто вакумни маркучета. Под капака има няколко клеми, комутаторна плочка, и три бушона. Най-близо до купето е 60 амперов туч, после по посока към двигаеля е 5 амперов и накрая 25 амперов, Този последния от време на време изгаря, и колата губи тока към свещите иначе всичко друго си бачка. Като изчакам около 30 мимути, или като преспи колата, слагам новия бушон и тя тръгва, след извесно време, без никаква закономерност си гасне и гори бушона.Интересува ме живо коя верига пази тоя бушон, за да не ми разказват приказки в сервиза?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Момчета, Типото гасне от раз където му скимне?
Collapse
X
-
Хъм хич не се ориентирах за къде иде реч с тея бушони.И на 2-те Типо-та не съм виждал такова нещо.Отвън никъде нямат бушони освен един як за алтернатора и нищо друго.Ако можеш щракни една снимка да го видя и ще поразровя из дебелите буквари да видим какво ще изкочи за това чудо.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Тo e на такова място че и аз не знам как да го опиша, тъпото е че нямам как да го щракна.Като стоиш пред двигателя, фронтално срещу теб на стената на двигателния отсек, малко всмукателните колектори, има едина пластмасо капак, завит с три болта, върху който са закрепени ваккумни тръбички, а веднага в дясно е казанчето с хидравличната течност.Под пластмасата има според мен комутаторната плочка, споменатият от тебе як бушон за алтернатора предполагам - 60 А, и два по малки, 5 и 25 А. На мен ми гори 25 А и след като изгори, няма ток на свещите, установено е опитно.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Колеги, както можеше и да се очаква, проблема е комплексен.На тоя бушон е вързана сложна верига, която къса тока за горивната помпа, компютъра и бобините.Тъй, преди малко се обадих в любимия ми сервиз, Итал сервиз, казаха ми обаче че ефекта не може да се прояви. Одинствения силен консуматор е бензиновата помпа, обаче, който може да даде такова мощно късо.Та, изправен съм пред дилемата ... как да се мятам на нова помпа като не са 100 % сигурни, а и аз карам главно на газ.Или да шунтираме помпата, и да я паля само на газ и да видим дали проблема пак ще се прояви?НАправо - шах.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
така, продължавам сагата ....Вчера, след като пичовете от сервиза я преслушваха колата, казаха че сигурно помпата е тръгнала да си ходи, и от малкото бензин в резервоара, когато нещо се начорчи колата на някъде и тя остава на сухо, напряга се и избушва бушона. И верно е като си помисляяв какви ситуации гасне винаги има някакъв момент, резки спирачки, маневри при разни големи бабуни ...Понеже не ми взимат и един лев в сервиза, щото явно и нищо не са свършили, аз доволно отидох до бензиностанцията и налях 15 литра, с тия вътре към 20 станаха ... Качвам се, взимам жената и айде на кръчма.В 23 30 тръгвам от мястото, преминавам през едни големи бабуни и неравности като цялата кола е ту на долу ту нагоре и гадта отново изгасна. Изперках от яд, просто.Тая сутрин си я прибрах, и право на газаджиите.Сложихме едно реле, като мина на газ и помпата се изключва.Ясно ми е че помпата е тръгнала, но искам да намаля възможността да изгаря бушона.Та сега съм в период на тестване.Важното в случая е следното - помпата не е на отделно бушонче, ако го гръмнеш, няма компютър, съответно и няма искра на свещите, следователно и на газ не може да се запали ... Така че некви мерки трябва да се взимат, аз вече си нося определен набор от бушончета, е така за резерва .. :о)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар