Здравейте, колата е Темпра 1.6 двигател, с аналогово табло, Бордови компютър BOSCH, произведена е 1992 година. От два месеца само проблеми покрай нея, скъса ангренажен ремък(от там клапани, шлайф на на глава, гарнитура и т.н.) след това пък изби тръбата на антифриза от към водната помпа(айде смених и нея), но проблемите не свършат до тук. След тези ремонти, колата започна да не работи добре на газ(Хайде на ГАЗ сервиз, немериха проблема) и си мислех, че нещата свършиха до тук, но уви не е така. Сега като седна да я запаля на студен двигател, колата върви перфектно(Двигателя се държи добре, оборотите също, абсолютно никакъв проблем!) :D , но след като загрее двигателя и започва ужаса(Като подада газ на педала, колата започва да прекъсва на около 2000 обороти(Което направо я прави невъзможно да се кара, от малка на голяма скорост после обратно, но нищо не се получава) , друг проблем които излиза е, че дори понякога двигателя огасва, но горната част на таблото продължава да свети, а индикаторите за димато и масло дори и не светват след като огасне). Закарах я пред два дена в BOSCH сервиз, след като компютъра е от тази марка и mono-то също си мислех, че за тях няма да е проблем. От сервиза ми казаха, че за съжаление не може да открият проблема, но според техника там всички датчици ги е прегледал и няма проблем с колата. Днес отворих капака и започнах да разкачвам абсолютно всички букси и връзки на mono-то, на комутатора(Магнети марели пише на него, но не знам дали е комутатора.При него забеляза, че корпуса е счупен, но след това е залепен.). Абсолютно всичко си закачих на местата от които ги откачих, почистени и добре вързани. Запалих колата излязох с нея извън града, порсирах я на скорост до към 6000-6500 оборота и всичко беше просто идеално, но след като се върнах и я огасих, след това седнах отново да я покарам и проблемите по-горе описани от мен се появиха отново, едвам се прибрах с нея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat. - ПОМОЩ СКЪСАМИ НЕРВИТЕ
Collapse
X
-
Кабела от бобината до делкото беше избил, а и ми се струва, че бобината е избила. При запалване се чува, че прескача ток. От нея може ли да е?Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG
Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!
Коментар
-
След като колата премина през диагностика в Bosch Сервиз и при още двама ел.техници се стигна до това, че имобилайзера е виновен за всичко. Колата беше веднага откарана до човека, които е монтирал алармата и тои каза, че е невъзможно да е от нея. Накара ме да запаля колата и проблемите си бяха налице, след това му отворих капака на колата, тои свали дистрибуторната капачка и палеца на делкото(Веднага ми каза, че съм и за двете!), отиде да ги закупи с личният си автомобил, върна се монтира ги обратно, новите неща и за мое голямо учудване КОЛАТА ВЗЕ, ЧЕ СЕ УПРАВИ И СЕГА РАБОТИ КАКТО ПРЕДИ!!!!!!!!! Темата е приключила, VET благодаря за мнението!Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG
Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!
Коментар
-
nedialk00
ебати МАЙСТОРИТЕ дето си ходил при тях, добре че си отишъл при тоя човек, то тия проблеми който си описал просто са класика смятай и тия в бош кви са некадърници
Коментар
-
Здравейте отново, радоста ми беше за 2-3 дена, ПРОБЛЕМИТЕ ПАК СА НАЛИЦЕ! Не е дистрибуторната капачка, не са кабелите, не е бобината(Прехвърлих от Типо-то на Темпрата тези неща, но резултат нулев). Сега се връщам с нея от един манастир(Отиване и връщане около 60км) на там ми създаде проблем, а на връщане никакъв преди табелата на Монтана отново се появи проблема. Въздушният ми филтър се сцепи(На двапати изгърмя моно-то). Изникна и нещо ново, таблото взе да си увеличава светлината само. ОТ КЪДЕ МОЖЕ ДА ИДВА ТОЗИ ПРОБЛЕМ?Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG
Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!
Коментар
-
И на двете горива е същият проблем, преди седмица почистих и откачих всички видими букси и кабилни връзки, но проблема е налице(Когато е студена не го прави, разбира се!). Иначе колата пали винаги без проблем и на студено и на топъл двигател(Датчика на запалването го изключвам, със Типо-то вече имах този проблем и знам ако е тои какво става.). Днес ми казаха за някакъв датчик на предварението, но незнам къде се намира и какво представлява. Струва ми се, че има предварение или се появява предварение!Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG
Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар