Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

H1 LED крушки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    a4kata71 написа:
    batproho написа:
    И въпреки всичко не смяташ ли че ще пречиш заслепявайки насреща движещите се с този ксенон на дългите, докато успееш да реагираш и преминеш на къси? Вярно че ще се ползва рядко и точно поради този факт смятам че е по-удачно поставянето на висок клас халогенни крушки.
    Колега въпроса е доста сложен - с едини халогенни крушки висок клас дали няма да ги заслепявам Всичко е до култура и навици.Доста може да се поспори "ксенон или халогенки /пък било то висок клас /"Като заключение ще се търси някакъв вариянт за LED светлини.А направо се бях отказал!
    Ела ми насреща с тия диоди, дето светят накъдето си искат и продължавай да ми говориш за култура и навици...
    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

    Коментар


      #17
      Халогенната лампа да не би да свети накъдето я изкомандваш с "абра-кадабра" ? И тя свети навсякъде. Даже като се замислиш - тя свети по-навсякъде от светодиодите. Те са насочени, макар и в широк ъгъл. Дори от заводите не пускат коли с двусекционни фарове и ксенон на дългите, на които късите са ксенонови. Има модели, при които лампата за къси светлини е от типа "би-ксенон". Това е случай, при който има ксенон на дългите, но свети една и съща лампа. Идеята е, че като си бил на къси - ксенонът вече работи на 100 % и преминаването на дълги се състои в промяна на фокуса. Не светва нова лампа, която тепърва ще загрява. Затова ако колата е със самостоятелни къси ксенонови светлини, силно препоръчително е дългите да са халогенни, както си е оригинално. Най-малко защото при нужда от дълги веднага ще имаш светлина на 100 %, докато ксенона на дългите ще го чакаш 10-15-20 секунди да загрее. За това време вече се е появил новият насрещен автомобил и пак трябва да ги гасиш. Така се получава често пускане и спиране, което не влияе добре на джоба. Колкото до цвета и това, че ти светвало жълто - проблемът е, че си сложил някой синьо-виолетов ксенон. Не халогенната е жълта, а ксенонът ти е син. Като сравняваш светлината от халогенна лампа със ксенон - нормално е да ти се стори жълта. Ако си монтираш две лампи с цвят 4300 К и до тях два броя Найт-брейкър на дългите - почти няма да видиш разлика в цветовете, а през деня дори не можеш да разбереш че си с ксенон, цветът е толкова естествен на дневната светлина. Това е комбинацията. Въпреки че не съм точно с такава, ами съм с ксенон + стандартна халогенка, то през нощта видимостта пред мен е убийствено добра. Разбира се, това е комбинирано с перфектно измити фарове и рециклирани рефлектори.

      Коментар


        #18
        Оги, проблема не е че светлината на диода е насочена а че диодите са много и светят във всички посоки като заемат голяма площ!!! При стандартна халогенка и ксенон светлината идва от един сравнително малък по площ източник на светлина /намиращ се във фокуса на рефлектора/, което позволява на рефлектора да я насочи там където трябва докато със светодиоди няма да получиш желания ефект основния светлинен поток да ти се концентрира върху пътя.Напълно съм съгласен със мнението за температурата на цвета. Аз съм със 6000К на късите и 4300К на фаровете за мъгла. При включени дълги които са със стандартен халоген Osram Nightbraker и фарове за мъгла, на практика разлика в цвета на халогенката и ксенона няма, само дето интензитета на светлината на ксенона си е забележимо вповече.Поздрави!

        Коментар


          #19
          Проблема, господин Оги е, че рефлекторите са проектирани да отразяват светлина, идваща от нажежаема жичка с дължина не повече от 5 мм, което почти може да се брои за точка...Диодните лампи за по няколко сантиметра дълги и диодите са далеч от оста на крушката...Нали се сещаш какво става с ъглите, под които се отразява светлината и къде отиват на майната си...
          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

          Коментар


            #20
            Re: H1 LED крушки

            Колеги , в спора се ражда истината!Погледнете темата "Край на ксенона" ,и по точно поста на колегата "gamma"Германеца го прави, защо ние, дето сме нация техническа да не го побългарим?Става въпрос за дълги светлини!bgaf -дори със сегашните халогенки мога да изляза насреща ти .Повярвай няма да ти е комфортно!Между другото някаде из темите имаше линк към видео във YouTube точно за светлината излъчвана от LED диоди и от обикновен крушки!Не е истинс каква разлика!Поздрави на всички!
            Fiat Marea 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              http://www.youtube.com/watch?v=2XykkrNk_6Qhttp://www.youtube.com/watch?v=BTZsq6XxOl4&NR=1Колежке ! Я дай 40 долара+ доставката и ми кажи свети или не! Щом си дебела глава Теа китайци доста успешно ни промиват мозъците направо нямам думи ...

              Коментар


                #22
                Re: H1 LED крушки

                a4kata71 написа:
                Колеги , в спора се ражда истината!Погледнете темата "Край на ксенона" ,и по точно поста на колегата "gamma"Германеца го прави, защо ние, дето сме нация техническа да не го побългарим?Става въпрос за дълги светлини!bgaf -дори със сегашните халогенки мога да изляза насреща ти .Повярвай няма да ти е комфортно!Между другото някаде из темите имаше линк към видео във YouTube точно за светлината излъчвана от LED диоди и от обикновен крушки!Не е истинс каква разлика!Поздрави на всички!
                Хич няма да ми е комфортно, ако си ги навирил да видиш къде е дедо Господ...Само че някой заслепен от твойте собствени халогенки, дето толкова ги хвалиш, може да те прати при дедо Господ, та да се видите отблизо...Я си регулирай фаровете и си им сложи едни нормални крушки, че да си жив дълго време...Те хората още не са пуснали фарове за LED, ама ние в България вече ги ползваме, щото сме много учени...и щото другарите в Хонг Конг ги продават...
                FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                Коментар


                  #23
                  Да се намеся и аз в разговора, само да не ми се сърди нкой. Но винаги съм казвал, че трябва да забранят на фарове без лупи да се слага ксенон. Заслепява в пъти повече дори и да не е навирен нагоре лъча. Поне мен ме заслепяват. Карам си по равен учатък и гледам някъв светнал на някъде си и му примигвам и тои ми примигва и се оказва че фаровете му изобщо не всетят право в мен а аз пак съм заслепен. Отрат е. като се замисля не съм виждал нов автомобил който да е с ксенон и да няма лупа на късите. За дългите да не говорим. Преди врем на една приятелка и правихме алармата и там стоеше един опел зафира за слагане на ксенон. Ама понеже човека си плаща и му сложили ксенони и на къси и на дълги и на фаровете за мъгла. Айде представете си сега този какво прави нощно време. рядко са тия "маняци" но се срещат все по-често и по-често, да не говорим че напоследък народа редовно си кара на халогени за мъгла и куките нищо не казват.
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #24
                    Ewing написа:
                    Да се намеся и аз в разговора, само да не ми се сърди нкой. Но винаги съм казвал, че трябва да забранят на фарове без лупи да се слага ксенон. Заслепява в пъти повече дори и да не е навирен нагоре лъча. Поне мен ме заслепяват. Карам си по равен учатък и гледам някъв светнал на някъде си и му примигвам и тои ми примигва и се оказва че фаровете му изобщо не всетят право в мен а аз пак съм заслепен. Отрат е. като се замисля не съм виждал нов автомобил който да е с ксенон и да няма лупа на късите. За дългите да не говорим. Преди врем на една приятелка и правихме алармата и там стоеше един опел зафира за слагане на ксенон. Ама понеже човека си плаща и му сложили ксенони и на къси и на дълги и на фаровете за мъгла. Айде представете си сега този какво прави нощно време. рядко са тия "маняци" но се срещат все по-често и по-често, да не говорим че напоследък народа редовно си кара на халогени за мъгла и куките нищо не казват.
                    Хич няма какво да се притесняваш, че някой ще ти се разсърди...Да се сърдят...Който пречи, марш от пътя...Аз не искам да си чупя главата, че някой си е намерил магазин с китайски шукарии...
                    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                    Коментар


                      #25
                      И си мисля, че е крайно време господата от КАТ да спрат да правят акция "Светлина" и да ми гледат на колата дали й светят крушките, а да вземат да проверяват къде светят...Аз отдавна не карам Фиат, но продължавам да се интересувам от марката. В момента живея в Турция временно и тук ходих на реглаж на фаровете...Струва без пари и го правят хората с едни лазерни машинарии, които се центрират абсолютно точно спрямо купето и фара, и резултата от тая работа е, че с нормални 55 вата крушки, фаровете светят като ден...Скоро си мисля, че ще има и убийства заради това, че на някой фаровете са му заслепили някоя мутричка...
                      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                      Коментар


                        #26
                        Ако позволите ще ви дам един прост пример:Имам фенерче MagLight Mini, преди време след като разбрах, че може да се смени стандартната крушка с диод, реших да направя конверсията за да пести ток и да кара по-дълго време с комплект батерии, а и го хвалеха, че с диод свети по-силно. Та наистина след като направих смяната свети по силно и харчи по-малко ток, обаче в комплект с диода има рефлектор за същия, коренно различен по форма от оригиналния рефлектор за стандартната крушка. Всеки сам да си прави изводите.Аз съм против преминаване на LED освен ако в комплект с диодната крушка има нов рефлектор!!!Поздрави!

                        Коментар


                          #27
                          dimaka_vs написа:
                          Ако позволите ще ви дам един прост пример:Имам фенерче MagLight Mini, преди време след като разбрах, че може да се смени стандартната крушка с диод, реших да направя конверсията за да пести ток и да кара по-дълго време с комплект батерии, а и го хвалеха, че с диод свети по-силно. Та наистина след като направих смяната свети по силно и харчи по-малко ток, обаче в комплект с диода има рефлектор за същия, коренно различен по форма от оригиналния рефлектор за стандартната крушка. Всеки сам да си прави изводите.Аз съм против преминаване на LED.Поздрави!
                          Ти освен да си против минаването на LED и ксенони, трябва да хванеш едно чукче и където видиш такъв фар, бой по стъкларията...
                          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                          Коментар


                            #28
                            bgaf написа:
                            dimaka_vs написа:
                            Ако позволите ще ви дам един прост пример:Имам фенерче MagLight Mini, преди време след като разбрах, че може да се смени стандартната крушка с диод, реших да направя конверсията за да пести ток и да кара по-дълго време с комплект батерии, а и го хвалеха, че с диод свети по-силно. Та наистина след като направих смяната свети по силно и харчи по-малко ток, обаче в комплект с диода има рефлектор за същия, коренно различен по форма от оригиналния рефлектор за стандартната крушка. Всеки сам да си прави изводите.Аз съм против преминаване на LED.Поздрави!
                            Ти освен да си против минаването на LED и ксенони, трябва да хванеш едно чукче и където видиш такъв фар, бой по стъкларията...
                            Не съм против ксенона, аз самият съм с ксенон, но на късите и фаровете за мъгла, които са с лупи и са регулирани перфектно. Карал съм друга кола пред моята собствена нощем и смея да твърдя че четирите ми ксенона зад мен не са ме заслепявали.Против съм да се правят подобни конверсии на обикновенни рефлектори.Поздрави!

                            Коментар


                              #29
                              dimaka_vs написа:
                              bgaf написа:
                              dimaka_vs написа:
                              Ако позволите ще ви дам един прост пример:Имам фенерче MagLight Mini, преди време след като разбрах, че може да се смени стандартната крушка с диод, реших да направя конверсията за да пести ток и да кара по-дълго време с комплект батерии, а и го хвалеха, че с диод свети по-силно. Та наистина след като направих смяната свети по силно и харчи по-малко ток, обаче в комплект с диода има рефлектор за същия, коренно различен по форма от оригиналния рефлектор за стандартната крушка. Всеки сам да си прави изводите.Аз съм против преминаване на LED.Поздрави!
                              Ти освен да си против минаването на LED и ксенони, трябва да хванеш едно чукче и където видиш такъв фар, бой по стъкларията...
                              Не съм против ксенона, аз самият съм с ксенон, но на късите и фаровете за мъгла, които са с лупи и са регулирани перфектно. Карал съм друга кола пред моята собствена нощем и смея да твърдя че четирите ми ксенона зад мен не са ме заслепявали.Против съм да се правят подобни конверсии на обикновенни рефлектори.Поздрави!
                              Аз съм силно против това, някои хора да отсвирват цялата дейност на фирми като Hella или Bosch, и с помощта на тайни китайски другари да правят нови модели фарове, дето ги няма по света...
                              FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                              Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                              Коментар


                                #30
                                Ewing написа:
                                Да се намеся и аз в разговора, само да не ми се сърди нкой. Но винаги съм казвал, че трябва да забранят на фарове без лупи да се слага ксенон. Заслепява в пъти повече дори и да не е навирен нагоре лъча. Поне мен ме заслепяват. Карам си по равен учатък и гледам някъв светнал на някъде си и му примигвам и тои ми примигва и се оказва че фаровете му изобщо не всетят право в мен а аз пак съм заслепен. Отрат е. като се замисля не съм виждал нов автомобил който да е с ксенон и да няма лупа на късите. За дългите да не говорим. Преди врем на една приятелка и правихме алармата и там стоеше един опел зафира за слагане на ксенон. Ама понеже човека си плаща и му сложили ксенони и на къси и на дълги и на фаровете за мъгла. Айде представете си сега този какво прави нощно време. рядко са тия "маняци" но се срещат все по-често и по-често, да не говорим че напоследък народа редовно си кара на халогени за мъгла и куките нищо не казват.
                                Да кажа и аз нещо, че да не остана назад. Хората започват производство на автомобили с LED-фарове, ама някой виждал ли е какви са им светодиодите ? Не мисля че имат нещо общо с тия китайски измишльотини за "европейски" балами. От доста време има едни доста сериозни по размер и мощнаост светодиоди по магазините, предполагам че фаровете със светодиоди ползват по един такъв, с достатъчно ярка светлина, а не 12 волтова LED-лампа за кенеф.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X