Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стрелката на температурата дава лъжливи показания Брава ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стрелката на температурата дава лъжливи показания Брава ЖТД

    Имам този проблем откакто съм купил колата т.е. от повече от три години, но това лято вече ме изнерви. Проблемът са появява когато околната температура е над 32-33 градуса. Стрелката както показва нормална температура т.е. около и под средната чертичка изаведнъж отскача и влиза в червената зона. Спирам, отварям с особено внимание и парцал капачката на разширителния съд и... антифриза е топъл да, но няма никакво намерение да завира. Влизам в колата удрям един юмрук на таблото и стралката си застава в нормално положение. След 1 мин. отново е в черевния сектор. Както писах този проблем е стар, но започнах да се страхувам, че ако колата наистина прегрее няма да я разбера.Та въпросът ми е: Явно проблемът е в самата стрелка и механизма, който я движи. Може ли те самостоятелно да се сменят или трябва цяло ново табло, което е... неприемливо.
    Peugeot 301
    Punto 1.9 JTD - на жената

    #2
    http://download.fiat-bg.org/Books/Br...tempdial_2.pdf
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Благодаря зя линка, колега! Въпреки че сам скаран с английския успях да разбера как да демонтирам таблото. Но това съм га виждал и на живо как става. Моят въпрос в общи линии е възможна ли е подмяната САМО на температурната скала или механизма, който я движи. И евентуално някой знае ли те да се продават отделно от таблото. Или може би това се дължи на замърсени контакти или нещо подобно, което може да се оправи с някакво почистване. За сведение съм строителен инженер и електрониката не е силната ми страна.
      Peugeot 301
      Punto 1.9 JTD - на жената

      Коментар


        #4
        Хлабава връзка - разглобяваш таблото и разкрачваш крачетата, за да НЕ може конектора "да влиза като у тях си" .Процедурата не е сложна, направи я.Иначе всички се продава на куп най-веряотно.п.с. не давай на контакт след като си разкачил таблото !!!
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Хлабава връзка - разглобяваш таблото и разкрачваш крачетата, за да НЕ може конектора "да влиза като у тях си" .Процедурата не е сложна, направи я.п.с. не давай на контакт след като си разкачил таблото !!!

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги, Извинявам се, че изравям темата от "прахта", но искам да попитам дали процедурата описана в http://download.fiat-bg.org/Books/Br...mpdial_2.pdfе валидна и за по-старите табла (с овалните километраж и оборотомер - колата е от подписа). Притеснява ме единствено като махам задната платка дали всичко е на конектори, да не се отскубне нещо.

            Коментар


              #7
              Би трябвало също да са на конектори, без значение какви са уредите, включително и на тези с механичен километраж.p.s. и все пак внимателно ги разглобявай.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар

              Working...
              X