Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталация за фарове на фиат типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инсталация за фарове на фиат типо

    Колеги сложих по силни крушки на фиата 100/90W обаче нещо не ми харесва как светат ... Гледам оригиналните кабели до фаровете много тънки ми се виждат и мисля да прекарам нови, обаче се чудя дали да пусна по дебели от таблото с бушоните до фаровете или да правя цяла инсталация Значи до таблото с бушоните влиза един дебел кабел като този за стартера, обаче след релето тръгват едни като тези за плафоните и ми се ще само тях да сменя. Колеги кажете какво ще е най-добре да направя
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Ти си луд, гледай да не ти стопят рефлектора! :D По принцип 100w крушки се слагат на фарове/халогени с метални рефлектори.Потърси за схема и виж кой кабели са след релето. Трябва да смениш всичко що е след него.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      ...

      Внимавай колега защото така се пали инсталация.По добре си сложи ксенон вече има и по 40 леваСъс сигурност ще свети повече от тези крушки 100/90И има компромис - купи си крушки на Осрам има такива с допълнителен процент светлина. Също ще светят много по добре от тези 100/90Поздрави
      Fiat Brava 1.6 16V 90HP
      Fiat Brava 1.2 16V 80HP
      Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

      Коментар


        #4
        Re: ...

        dqnkov написа:
        Внимавай колега защото така се пали инсталация.По добре си сложи ксенон вече има и по 40 леваСъс сигурност ще свети повече от тези крушки 100/90И има компромис - купи си крушки на Осрам има такива с допълнителен процент светлина. Също ще светят много по добре от тези 100/90Поздрави
        Ти виждал ли си как свети такава крушка като е със точна инсталация ?! Я помисли защо по ралитата ползват такива крушки а не ксенон примерно ? Да вярно е че преди да се сложат трябва да се оправи инсталацията иначе найстина има риск да се запали!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          ...

          А да знаеш колега че тези крушки са забранени?А да знаеш също така че пре.бават рефлектора?
          Fiat Brava 1.6 16V 90HP
          Fiat Brava 1.2 16V 80HP
          Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

          Коментар


            #6
            Значи и аз така си мисля, да сменя всичко след релето ... Такива на Осрам имам с 50% светлина (Silverstar) ама 100 ватовите крушки, трябва да светат много повече Сега ми се струва, че не достига достатъчно ток до тях и за това светят слабо ... Иначе жичката вътре се вижда на око, че е двойно по-дебела от на стандартна 60/55W крушка Тази крушка трябва да цепи мрака
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Ще ти разцепи кабелите и покритието на рефлектора, а не мрака. Ще ти свети добре 1-2-3-5 месеца, после нещата ще станат трагични и дори с ксенон след това няма да виждаш нищо. Покритието ще се набръчка, ще изпопада, ще почернее... xctr - аз лично не знам защо използват такива лампи на рали-автомобилите, но една лампа от 100 вата, която си отговаря на описанието и характеристиките свети значително по-слабо от кснеонова лампа с цвят 4300 К, ако също си отговаря на характеристиките. Виждам полза единствено заради цветовата температура и способността на жълтият цвят да прониква повече в запрашена атмосфера от синкавия. А жълто и червено в спектъра на лампа с жичка - има много повече, отколкото в този на ксенонова, където червеното е доста по-малко, за сметка на синьото. Valiosport - потърси причините за слабото светене на стандартна лампа, а не се бори със следствието от това.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Ще ти разцепи кабелите и покритието на рефлектора, а не мрака. Ще ти свети добре 1-2-3-5 месеца, после нещата ще станат трагични и дори с ксенон след това няма да виждаш нищо. Покритието ще се набръчка, ще изпопада, ще почернее... xctr - аз лично не знам защо използват такива лампи на рали-автомобилите, но една лампа от 100 вата, която си отговаря на описанието и характеристиките свети значително по-слабо от кснеонова лампа с цвят 4300 К, ако също си отговаря на характеристиките. Виждам полза единствено заради цветовата температура и способността на жълтият цвят да прониква повече в запрашена атмосфера от синкавия. А жълто и червено в спектъра на лампа с жичка - има много повече, отколкото в този на ксенонова, където червеното е доста по-малко, за сметка на синьото. Valiosport - потърси причините за слабото светене на стандартна лампа, а не се бори със следствието от това.
                Има резон в тези думи и по принцип тези крушки се слагат на халагонни фарове с метален рефлектор. Най-вече на тези които са над самия капак. Valio по принцип фаровете на типото си светят хубаво стига да са чисти и настроени правилно стига и рефлектора да е в добро състояние. Често като возя някой ме пита дали съм със ксенон особено като пусна дългите!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Xctr, бях сложил едни крушки Нарва 60/55W Съвсем обикновени и светеха като свещи, после си сложих Osram Silverstar +50% и има разлика, ама не е кой знае какво ... Фаровете ги разглобих онези дни и съм ги измил ... Само от кабелите до крушките е, че много тънки ми се виждат, някой знае ли колко квадрата са оригинално кабелите на Типо-то
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #10
                    Решението е найтбрейкър 55/60W! Инсталацията ти не е изчислена за по-голяма мощност. Не, че няма вариант за свързване на допълнителни релета вблизост до фара. Но има и друга страна - малко са протовозаконни тия 90/100W.

                    Коментар


                      #11
                      ///// написа:
                      Решението е найтбрейкър 55/60W! Инсталацията ти не е изчислена за по-голяма мощност. Не, че няма вариант за свързване на допълнителни релета вблизост до фара. Но iма и друга страна - малко са протовозаконни тия 90/100W.
                      Във друг форум четох, че 100/90 са малко по силни от Найт брейкър-а, инсталацията мога лесно да я прекарам, просто ме интересува дали да правя цяла инсталация или да сменя само кабелите от таблото с бушоните до фара и да сложа по силни релета
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Колега, на входа на самата лампа какво е напрежението? По принцип решението е дебел кабел, къс, с реле от акумулатора, ама ефектът може да не е желания. Затова трябва проблемът да се изследва комплексно.

                        Коментар


                          #13
                          Не съм мерил напрежението на фара колега, обаче при запален двигател на клемите на акумулатора дава 13,8V Утре мисля да правя изцяло нова инсталация с 2 релета по 40 ампера и с кабели по 2,5 квадрата
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Колеги отивам да правя нова инсталация от, до и довечера ще вида как е осветеността
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              Колеги завърших инсталацията, прекарал съм 4 квадрата кабел до релетата директно от акумулатора, релетата са ми две по 40 ампера, дали са достатъчни След релетата до крушките са 2,5 квадрата, сложил съм бушони, преди релетата и ходих да направя едно пробно кръгче и дългите са направо убийсвени Определено има разлика в светенето най-вече на дълги
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X