Релето трябва да е захранено от включени габарити.
От релето за габарита взема само сигнала през ключа и отива в краче 86 на релето, краче 30 (плюс) и 85 (минус) на релето дали са захранени или трябва и тях да ги свързвам Ако някой качи схемичка ще съм му благодарен Ако релето е захранено от бушониерата, кабелите ги има прекарани до отпред и са на букса до десния фар, остава само да открия на кой куплунг стои краче 86 на релето и да го захрана през копче да го пускам
Колеги открих как се свързват халогените по оригиналната схема, обаче наистина го няма окабеляването, остана само да си прекарам по дебели проводници отпред до халогените и съм готов, който не знае как да ги свърже ще му обясна, да не се мъчи като мен да открива топлата вода :D Много ми е странно обаче че според схемата ключето прекъсва масата на релето 85 Реших също да си подмена кабелите от таблото с бушоните до фаровете обаче ме притеснява нещо, значи като извада бушона на левия фар (шофьорския) за дългите и фара не огасва, а десния си гасне, изваждам и двата бушона левия фар пак си свети Като махна релето за дългите тогава изгасват и двата фара Колеги някой знае ли дали трябва да е така и къде ще е проблема евентуално
Колеги кажете как да разбера на коя букса и кой пин е контролната лампа на фаровете против мъгла на дигиталното табло Не ми се иска да експериментирам че преди окъсих таблото и му изгоря писта
Коментар