Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталация за фарове на фиат типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ogi28b написа:
    Аз ползвах на полския фиат такива. Ползвах ги две седмици. Стопиха се няколко неща - едно реле и два кабела. После спрях да ги ползвам. Спрях да полззвам и колата. Но ти не си с полски фиат, може да нямаш такива проблеми. Светят много яко.
    Мерси за отговора Оги След малко ще ги пробвам как светят Мисля, че проблеми няма да има, защото съм с три пъти по дебели кабели и релетата не са ми 20А, а 40А, няма хлабави връзки, ама ще видим дано да няма проблеми Забравих да питам в магазина от който ги купих дали имат Narva H3 100W
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #32
      Колеги допреди малко обикалях с колата и мога да кажа, че ефекта е потресаващ Фаровете станаха два пъти по-силни отпреди ... Вече ми стана ясно защо тези крушки са забранени за движение по пътищата, ето и две снимки от тази вечер Излязох на главния път че е тъмно да пробвам как са и мога да кажа, че нямам нужда от дългите и халогените вече Дългите бият на повече от 200 метра и видимостта е перфектна, а светлината е чисто бяла Колега Оги дали има Narva H3 100W
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #33
        Колеги като прекарах нова инсталация спря да ми свети лампата на таблото за дългите светлини, някой знае ли кой е кабела, че да си светне лампичката Къси, дълги, светкавица всичко си свети, само крушката на таблото не свети, свалих я да провера да не е изгоряла ама беше здрава
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #34
          Колеги днеска ми пристигнаха крушките и за халогените :D Същите Narva Rally 100W H3 цокъл, но не смея да ги пробвам с оригиналната инсталация дали ще има някакъв проблем :D Утре или други ден като прекарам кабелите ще направя снимки и ще кача снимки да се види за какво става дума
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #35
            Колеги някой знае ли кое е + и кое - на H3 крушката Това е тази крушка с кабелчето Мерси предварително
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #36
              Колеги подсилих инсталацията и на халогените със 4 квадрата кабели през бушон до релето, след релето по 2,5 квадрата до единия и до другия халоген, запоих всички връзки, за да няма хлабаво На тъмно ефекта е много голям обаче ме притеснява загряването, за 5 минути така подгряват, че може да се пържат яйца на халогените Някой кара ли с по-силни крушки на халогените и има ли проблем евентуално Narva Rally 100/90W за фаровете + Narva Rally 100W и за халогените Ето две снимки да се види за какво става въпрос
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #37
                Тази кола с какъв алтернатор е? Когато работят тези светлини, консумацията е около 400 Вата. Провери добре зареждането, за да не се изненадаш някоя сутрин, ако не можеш да запалиш, или ако изгаснеш на някое кръстовище, поради липса на ток. Мисля, че на празен ход и включени тези светлини, алтернаторът няма да произвежда достатъчно ток и ще сваля от акумулатора, а той така ще стои недозареден, което му скъсява живота. Ксенон с цвят 4300 беше по-добро решение.

                Коментар


                  #38
                  Колата си е със стандартен генератор Magneti Marelli, не помня дали 60 или 65А пишеше на него, при запален мотор на клемите дава 13,8 волта, като пусна късите, CD-то, и халогените падаше на 13,7 ама това беше със стандартните крушки със тези не съм замервал Как да разбера дали ще зарежда А сега като почне сезона на фаровете съм намислил да сложа 21W крушки на габаритите отпред и да си карам на габарит все едно съм на къси Не съм убеден, че ксенона ще свети повече от тези ламБи, пък и нещо не съм привърженик на ксенона
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #39
                    Този алтернатор е с такъв ток, ама при 6 000 оборота. Май отиваш към смяна на лампите Направи някои измервания, пак ти казвам. Това, което си мерил преди, е било с лампи с обща мощност около и под 250 вата. Сега си почти двойно нагоре. Пусни къси, задни за мъгла, вентилация на 2, нагряване на задното стъкло. Това е напълно нормална ситуация в един студен, мрачен, дъждовен ден. Тогава виж дали успяваш да държиш поне 13.8 волта. Ксенонът може и да не свети повече от тези лампи, но ще свети поне толкова. Само че консумацията му ще е 3 пъти по-малка, отделно от това няма да ти изпече рефлекторите.

                    Коментар


                      #40
                      ogi28b написа:
                      Този алтернатор е с такъв ток, ама при 6 000 оборота. Май отиваш към смяна на лампите Направи някои измервания, пак ти казвам. Това, което си мерил преди, е било с лампи с обща мощност около и под 250 вата. Сега си почти двойно нагоре. Пусни къси, задни за мъгла, вентилация на 2, нагряване на задното стъкло. Това е напълно нормална ситуация в един студен, мрачен, дъждовен ден. Тогава виж дали успяваш да държиш поне 13.8 волта. Ксенонът може и да не свети повече от тези лампи, но ще свети поне толкова. Само че консумацията му ще е 3 пъти по-малка, отделно от това няма да ти изпече рефлекторите.
                      Между друго обмислям варианта за генератор от дизел Ми пише в книжката, че изходния ток на генератора е 55 ампера, как така отивам към смяна на лампите колега моля те обясни ми Добре ще премеря напрежението както ти ми каза, обаче реотаните на задното стъкло не съм ги пускал никога и нямам намерение да ги пусна, светлините за мъгла (отзад) също не съм ги пускал, вързал съм ги да светят заедно със СТОП светлините като натисна спирачка защото не ги използвам, късите светлини през деня също няма да се ползват защото съм сложил 21 вата на габарита отпред и карам на габарит и свети като къси
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #41
                        Отиваш към смяна - имах предвид, че с тази голяма консумация от тези лампи ще ти сваля акумулатора, затова като ги смениш, няма да имаш проблеми. Но ти си знаеш. Интересни манипулации си правил с осветлението. Това за габарита от 21 вата как си го направил?За алтернатора - пише 55, но това е при 6000 оборота. И на моя пише 105 А, но на 1500 оборота дава едва 60 А

                        Коментар


                          #42
                          ogi28b написа:
                          Отиваш към смяна - имах предвид, че с тази голяма консумация от тези лампи ще ти сваля акумулатора, затова като ги смениш, няма да имаш проблеми. Но ти си знаеш. Интересни манипулации си правил с осветлението. Това за габарита от 21 вата как си го направил?
                          Намерих в един магазин крушки без цокъл на Осрам 21 вата и ги сложих Идеални са за през деня като дневни светлини са :D
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #43
                            Valiosport написа:
                            ogi28b написа:
                            Отиваш към смяна - имах предвид, че с тази голяма консумация от тези лампи ще ти сваля акумулатора, затова като ги смениш, няма да имаш проблеми. Но ти си знаеш. Интересни манипулации си правил с осветлението. Това за габарита от 21 вата как си го направил?
                            Намерих в един магазин крушки без цокъл на Осрам 21 вата и ги сложих Идеални са за през деня като дневни светлини са :D
                            Аз намерих такива ама са по изтумбени от нормалната габаратни крушка и не влизат през дупката. Искам да те питам как ги вкара или тези които си намерил са продълговати ?
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #44
                              Колеги кажете как да си свържа фаровете против мъгла по оригиналната схема, релето принципно го няма, но аз съм сложил, дали релето е захранено от таблото или трябва да се свързва Ето със тази бушониера съм
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар


                                #45
                                Релето трябва да е захранено от включени габарити.

                                Коментар

                                Working...
                                X