Колега, ако ми дойдеш тук с тия фарове да ми светиш насреща, с тия гоеми рефлектори и 90W на къси ... незнам дали някой с камион няма да ти тръгне право срещу теб като му светнеш в очите. Искам, ама много искам от КАТ да се вземат в ръце, и да спират от движение всеки автомобил който на фар без лупа има монтирани по-ярки в пъти повече крушки или ксенон. Каква е тая мания да си вадим очите един на друг Който страда от кокоша слепота, да не кара по тъмно.Сори за острия език, ама ми писна от "слънца" посред нощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталация за фарове на фиат типо
Collapse
X
-
Оги е прав, след време и с ксенон няма да оправиш нещата, казвам го от опит. Преди време на старата ми кола /пежо 405/, сложих едни такива крушки и наистина цепеха мрака, ама после ми се разказа играта. Инсталацията не се запали обаче първо ми се стори че започнаха да светят по слабо, после започна да ми свети индикатора на таблото за включени дълги светлини без да съм ги пускал и след оглед установих че от по високата температура излъчваща крушката са се стопили фасунките и при включване на фаровете дава ток на жичките и на къси и на дълги, което допълнително я е натоварило. Смених ги с порцеланови и проблема се реши докато след няколко месеца рефлекторите не помътняха и тогава решението е нови фарове със старите 60/55w крушки! Просто нито инсталацията, нито фаровете ни са изчислени за такива мощности на крушките.Поздрави!
Коментар
-
dimaka_vs написа:Оги е прав, след време и с ксенон няма да оправиш нещата, казвам го от опит. Преди време на старата ми кола /пежо 405/, сложих едни такива крушки и наистина цепеха мрака, ама после ми се разказа играта. Инсталацията не се запали обаче първо ми се стори че започнаха да светят по слабо, после започна да ми свети индикатора на таблото за включени дълги светлини без да съм ги пускал и след оглед установих че от по високата температура излъчваща крушката са се стопили фасунките и при включване на фаровете дава ток на жичките и на къси и на дълги, което допълнително я е натоварило. Смених ги с порцеланови и проблема се реши докато след няколко месеца рефлекторите не помътняха и тогава решението е нови фарове със старите 60/55w крушки! Просто нито инсталацията, нито фаровете ни са изчислени за такива мощности на крушките.Поздрави!Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Забравих да кажа, че със старата инсталация ми даваше 13,2 волта на обувките на фаровете при запален двигател, а на клемите е 13,8 ... След като прекарах нови кабели от акумулатора сега напрежението на фаровете е същото като на клемите 13,8 волта Дори и с оригиналните крушки 60/55W пак има разлика в светенето дори и минималнаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ами просто не ме срещй нощем като с камионТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
ogi28b написа:1.3 % наклон. Трябва да имаш такава табела на гредата, която държи фаровете.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Колеги някой знае ли откъде може да си намера такива прожектори Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 и дали полицаите ще ми правят спорFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Valiosport написа:ogi28b написа:1.3 % наклон. Трябва да имаш такава табела на гредата, която държи фаровете.
Коментар
-
Колега бая ниско стана, щом фаровете бяха вдигнати докрай от врътките и ми светеха прекалено ниско, другото което е, че сега предницата ми е по-ниска от задницата и фаровете светят още по надолу ... Наложи се повдигане в долната част на фара със едни шайби между фара и и държачите Това с наклона не го разбирам Оги, значи меря разтоянието от земята до долната част на фара и го деля на 1,3% и получавам на колко метра трябва да светят късите така ли После от къде да взема 50-60 метра ролетка да премеря фаровете Колега помогни ако обичаш :DТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Колеги след като измих фаровете забелязах че на единия фар крушката му не ляга като хората и днеска си направих експеримент с друга крушка H4 само че P45 от тези с големите балони за жигул дето не са халогенни и крушката направо заспа Та се чудя какъв е тоя фар единия ми който е опечен е P43, а здравия P45 И сега трябва да сменя и двата фара Колеги някой виждал ли е такъв фар за типо, или ако има някакъв преходник да мина на P43 моля ви кажетеТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Колеги разкарах старите крушки, че бяха почнали да се топят явно са били менте и днес се сдобих с тези Narva Rally 100/90W, на крушките пише с големи букви "Not for use in EUROPE" но дали ще светят не знам, довечера ще ги тествам в тъмното и ще споделя как са Ако ми хареса как светят ще сложа и на фаровете за мъгла такива Някой ползвал ли е такива крушкиТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар