Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталация за фарове на фиат типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, ако ми дойдеш тук с тия фарове да ми светиш насреща, с тия гоеми рефлектори и 90W на къси ... незнам дали някой с камион няма да ти тръгне право срещу теб като му светнеш в очите. Искам, ама много искам от КАТ да се вземат в ръце, и да спират от движение всеки автомобил който на фар без лупа има монтирани по-ярки в пъти повече крушки или ксенон. Каква е тая мания да си вадим очите един на друг Който страда от кокоша слепота, да не кара по тъмно.Сори за острия език, ама ми писна от "слънца" посред нощ.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Оги е прав, след време и с ксенон няма да оправиш нещата, казвам го от опит. Преди време на старата ми кола /пежо 405/, сложих едни такива крушки и наистина цепеха мрака, ама после ми се разказа играта. Инсталацията не се запали обаче първо ми се стори че започнаха да светят по слабо, после започна да ми свети индикатора на таблото за включени дълги светлини без да съм ги пускал и след оглед установих че от по високата температура излъчваща крушката са се стопили фасунките и при включване на фаровете дава ток на жичките и на къси и на дълги, което допълнително я е натоварило. Смених ги с порцеланови и проблема се реши докато след няколко месеца рефлекторите не помътняха и тогава решението е нови фарове със старите 60/55w крушки! Просто нито инсталацията, нито фаровете ни са изчислени за такива мощности на крушките.Поздрави!

      Коментар


        #18
        dimaka_vs написа:
        Оги е прав, след време и с ксенон няма да оправиш нещата, казвам го от опит. Преди време на старата ми кола /пежо 405/, сложих едни такива крушки и наистина цепеха мрака, ама после ми се разказа играта. Инсталацията не се запали обаче първо ми се стори че започнаха да светят по слабо, после започна да ми свети индикатора на таблото за включени дълги светлини без да съм ги пускал и след оглед установих че от по високата температура излъчваща крушката са се стопили фасунките и при включване на фаровете дава ток на жичките и на къси и на дълги, което допълнително я е натоварило. Смених ги с порцеланови и проблема се реши докато след няколко месеца рефлекторите не помътняха и тогава решението е нови фарове със старите 60/55w крушки! Просто нито инсталацията, нито фаровете ни са изчислени за такива мощности на крушките.Поздрави!
        Проблема с инсталацията съм го решил колега Силовите кабели са 4 квадрата към едното реле и 4 към другото (през бушони), две 40 амперови релета, и 2,5 квадрата кабел от релетата до крушките, навсякъде съм запоил връзките, за да не се получава греене и да се окислява след време Остава само проблема с нагряването на рефлекторите, но мисля че няма да има проблем, сега съм намислил да слагам 100W и на халогените Колега Dido_Lyubenov, не страдам от кокоша слепота и като ти е писнало от "Слънца" посред нощ си стой у вас КАТ какво ще направят като се вземат в ръце Ще ми отварят фаровете да гледат колко вата са крушките ли
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #19
          Забравих да кажа, че със старата инсталация ми даваше 13,2 волта на обувките на фаровете при запален двигател, а на клемите е 13,8 ... След като прекарах нови кабели от акумулатора сега напрежението на фаровете е същото като на клемите 13,8 волта Дори и с оригиналните крушки 60/55W пак има разлика в светенето дори и минимална
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Колеги някой знае ли откъде може да си намера такива прожектори Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 и дали полицаите ще ми правят спор
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #21
              Ами просто не ме срещй нощем като с камион
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Dido_Lyubenov написа:
                Ами просто не ме срещй нощем като с камион
                Ще видим като сложа прожекторите отпред Колеги тази вечер направих тест само с фарове без халогени и вече регулирани, късите ми осветяват на около 20-30 метра пред колата, но ми се струва, че са доста ниски Някой знае ли на колко метра трябва да светят късите Иначе дългите са ми перфектни, имам поне 200 метра перфектна видимост на неосветен участък
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #23
                  1.3 % наклон. Трябва да имаш такава табела на гредата, която държи фаровете.

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    1.3 % наклон. Трябва да имаш такава табела на гредата, която държи фаровете.
                    Този наклон е при стандартна височина на колата най-вероятно, мойта е много по-ниска от стоковите Даже се наложи повдигане на самите фарове от долния край, за да могат да осветяват напред, а не 1 метър пред колата ... Колега ако сложа 100W и на халогените дали ще има някакъв проблем с рефлекторите или стъклата
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #25
                      Valiosport написа:
                      Колеги някой знае ли откъде може да си намера такива прожектори Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 и дали полицаите ще ми правят спор
                      Това вече си е напълно незаконно!!!Дори карането с такива крушки е незаконно!!!Не си мисли ,че няма кой какво да ти каже!
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #26
                        Valiosport написа:
                        ogi28b написа:
                        1.3 % наклон. Трябва да имаш такава табела на гредата, която държи фаровете.
                        Този наклон е при стандартна височина на колата най-вероятно, мойта е много по-ниска от стоковите Даже се наложи повдигане на самите фарове от долния край, за да могат да осветяват напред, а не 1 метър пред колата ... Колега ако сложа 100W и на халогените дали ще има някакъв проблем с рефлекторите или стъклата
                        Е колко да е по-ниска? 60 см? Едва ли е повече от 7-8 см, което е 3-4 метра разлика от оригиналното. Сметни го: разделяш оригиналната височина на фара на 1.3 и разбираш на колко метра трябва да свети. После нагласяш според това, като пак правиш кратко изчисление. Делиш твоята височина на фара, на разстоянието, което си получил от предната сметка. Така получаваш наклона в %. След като вече го имаш - разграфяваш си една стена и според тоя наклон - нагласяш. Няма никакъв проблем да сложиш 100 ватови навсякъде. Няма контрол върху тези неща и никой нищо не може да ти каже, важно е ти да виждаш. Слагаш 100-ватови на късите, на дългите, и на тези за мъгла, и като светнеш всичко, си имаш едни скромни 600 вата консумация, ама правиш ден.

                        Коментар


                          #27
                          Колега бая ниско стана, щом фаровете бяха вдигнати докрай от врътките и ми светеха прекалено ниско, другото което е, че сега предницата ми е по-ниска от задницата и фаровете светят още по надолу ... Наложи се повдигане в долната част на фара със едни шайби между фара и и държачите Това с наклона не го разбирам Оги, значи меря разтоянието от земята до долната част на фара и го деля на 1,3% и получавам на колко метра трябва да светят късите така ли После от къде да взема 50-60 метра ролетка да премеря фаровете Колега помогни ако обичаш :D
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #28
                            Колеги след като измих фаровете забелязах че на единия фар крушката му не ляга като хората и днеска си направих експеримент с друга крушка H4 само че P45 от тези с големите балони за жигул дето не са халогенни и крушката направо заспа Та се чудя какъв е тоя фар единия ми който е опечен е P43, а здравия P45 И сега трябва да сменя и двата фара Колеги някой виждал ли е такъв фар за типо, или ако има някакъв преходник да мина на P43 моля ви кажете
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #29
                              Колеги разкарах старите крушки, че бяха почнали да се топят явно са били менте и днес се сдобих с тези Narva Rally 100/90W, на крушките пише с големи букви "Not for use in EUROPE" но дали ще светят не знам, довечера ще ги тествам в тъмното и ще споделя как са Ако ми хареса как светят ще сложа и на фаровете за мъгла такива Някой ползвал ли е такива крушки
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар


                                #30
                                Аз ползвах на полския фиат такива. Ползвах ги две седмици. Стопиха се няколко неща - едно реле и два кабела. После спрях да ги ползвам. Спрях да полззвам и колата. Но ти не си с полски фиат, може да нямаш такива проблеми. Светят много яко.

                                Коментар

                                Working...
                                X