Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дясното ел стъкло е по-бавно от лявото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дясното ел стъкло е по-бавно от лявото

    Колата е браво , двете стъкла са електрически - дясното се сваля и вдига по-бавно от бутона на лявата врата от колкото с бутона на дясната - с него вдига нормално . Ще съм благодарен на всеки който има подобен опит и ми е полезен да го оправя .
    Fiat Bravo 103 1996

    #2
    При мен е същата работа. Ще ми е интересно ако някой знае защо :P
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #3
      кола

      може да затягат водачите или уплътненията или да не стига 12в до самото моторче ако някъде е нагоряло
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        И при мен извесно време беше така, докато проблема не се реши от самосебе си - просто вече не бачка . Иначе не е задължително да е от електрониката, в началото през 2-3 месеца си свалях редовно машинките за профилактика, също голяма мизерия се натрупва и по самите лайсни и оплътненията на стъклото като му затрудняват движението, докато го правех това проблеми нямаше ..... ама просто ми писна вече.
        Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
        Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

        Коментар


          #5
          Няма да се плашиш, и аз съм така. Не съм разследвал причината обаче мисля че дясното е по-бавно по две причини.Първо всички жици които управляват дясното стъкло първо минават първо през лявата врата и по-точно през копчето при водача за управляване на дясното стъкло.Второ токът за дясното стъкло минава през контактите на лявата врата и после през контактите на дясната врата. На всеки контакт има някакво преходно съпротивление и в крайна сметка до моторчето на дясното стъкло достига по-малко напрежение.Излиза че пътя който изминава токът за дясното стъкло е по-дълъг, минава през повече жици и контакти. Всеки един от тези елементи намалява напрежението което достига до моторчето на стъклото.
          Bravo 1.6 / 16

          Коментар


            #6
            Колеги, управлението на ел-стъклата е по електронен път. Също така, колегата казва, че когато ползва бутона на дясната врата, стъклото се движи нормално, а от бутона на лявата - по-бавно. И в давата варианта тока за ел. двителчето минава по едни и същи кабели. Остава варианта да има проблем с бутона на лявата врата, който е за дясното стъкло, или кабелите от този бутон до електронния модул. Стъпка първа - размяна на кабелите на двата бутона за тест. Стъпка две - почистване на буксата на лявата врата с контактен спрей - тази която свързва кабелите във вратата с кабелите към купето. Стъпка три - почистване на буксата на електронния модул по същия начин.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Благодарско за съветите - мисля да се разровя в лявата врата и да видя куплунгите и ел връзките между кабелите . И все пак не е болка за умиране .
              Fiat Bravo 103 1996

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Колеги, управлението на ел-стъклата е по електронен път. Също така, колегата казва, че когато ползва бутона на дясната врата, стъклото се движи нормално, а от бутона на лявата - по-бавно. И в давата варианта тока за ел. двителчето минава по едни и същи кабели. Остава варианта да има проблем с бутона на лявата врата, който е за дясното стъкло, или кабелите от този бутон до електронния модул. Стъпка първа - размяна на кабелите на двата бутона за тест. Стъпка две - почистване на буксата на лявата врата с контактен спрей - тази която свързва кабелите във вратата с кабелите към купето. Стъпка три - почистване на буксата на електронния модул по същия начин.
                Колега до колкото разбирам, искаш да кажеш, че силовата част си стои някъде а бутоните само командват тази силова част.Ако е така то тогава бутоните няма да имат нищо общо със скоростта. Нека някой да даде първо схема на стъклата и тогава да умуваме как е изпълнението.

                Коментар


                  #9
                  http://dox.bg/files/dw?a=c069407e8e На страници 26 и 27 има схема на свързване на управлението на ел. стъкла на Мареа. На Браво и Брава трябва да е по същия начин. Вижда се, че бутоните подават сигнал на модула за управление, а той управлява машинките. Варианта за проблемен бутон е, ако бутона не дава добър контакт и шашка електрониката. Същото важи и за буксите от бутона до модула за управление.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Разликата между бутоните е само в захранванията, лявата врата се захранва от контактният ключ, дясната врата минава през реле, което пък се управлява от контактният ключ. Минусите на бутоните също са от различни места. Двата мотора се управляват изцяло от (не знам как е правилно да го нарека).Има обаче нещо което не мога да разбера, защо бутоните правят реверс на + и -. Няма никаква логика да го направят така, така все едно самият ключ си прави реверса на мотора За да се сложи точна диагноза си трябва да се знае какво има в кутия 244.

                    Коментар


                      #11
                      Нали трябва ECU (Electronic Control Unit -електронрм блок за управление) да знае да вдига или да смъква стъклото Затова бутоните разменят поляритета на подавания сигнал.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар

                      Working...
                      X