Здравейте колеги.1. Сложих си на хоби колата едни блиц светлинки с 2 режима на работа.От тях излизат 3 кабелчета.Едно е маса,а другите два са съответно подаване на + за двата режима на работа.Масата съм я вързал директно към акумулатора.Въпросът ми е,какво ключе да търся за да си ги пускам и двата режима поотдело.Трябва ми ключе с 3 позици.Една за изключено положение и по една позиция за всеки един режим.2. Другото което ме вълнува е колко е мощноста на алтернатора на типо 1.4 моно (моето е такова).Искам да го заменя с друг по-мощен.2 усилвателя,ксенон и като удари баса и стрелката на волтметъра трепери и пада.От типо/темпра дизел или браво дизел дали захващането и шайбата са същите?3. Изградих в колата нова инсталация за музика.Искам да сложа евробукса.Въпросът тук е каналите (леви/десни/предни/задни) на какви цветове отговарят на буксата?(Като ми гепиха цд-то от колата айдуците не са могли културно да откачат буксата,ами са дърпали и са я отнесли барабар с цд-то)Не съм си купил още цд,но искам да е готово всичко като го взема само да го включа.4. Купих си преобразовател за ток.От 12 на 220V. Потдържа до 300W. Ако към това устройство,когато колата работи включа уред с мощност 50W за продължително време ще имам ли проблем с акумолатора?Мисля,че темата ми е за този раздел на форума,защото въпросите са от различно естество и не исках да пускам в няколко раздела отделни теми.Този раздел е за всякакви други теми, но не и за технически проблеми с автомобилите. Преместена. Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко общи въпроса !
Collapse
X
-
Rokambol написа:Задължително трябва да подадеш маса и на двата баласта (има си отделни изводи с ухо накрая). Дори едната да е хлабава, ще имаш тези проблеми. Другото, което ми хрумва е пак лоша маса(или връзки) но в контролера. Трето - калпав ксенон/контролер.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Вземи че измери напрежението на акумулатора при такова натоварване на електриката, при каквото ти прави парчета ксенона. Много е вероятно да не ти стига тока и да се получава пад на напрежение. Дори да са кратки пиковете, ксенона пак ще се шашка. И като си му тикнал тоя 300 ватов усилвател, сети ли се да сложиш по-як акумулатор ? Ако караш с 42 Аh, няма да стане твоята работа.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Разликата между Н1 и Н4 са,че при Н1 вземаш ток директно от фара,а при Н4 от акумулатора там имаш само един кабел за + от единия баласт и 2 за - провери масата и ако е малък акумулатора както каза колегата така ще се случва няма да достига напрежение и ще се получава спад.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Dido_LyubenovЩе направя въпросните измервиания.Утре ще сложа 62ампера акумолатор и ще видя какво става.Сегашният акумолатор е 50 или 52 мисля,не е първа младост.Ще пиша какъв резултат съм постигнал.Bravo 1.9 JTDКондензатор на пролет,сега акумулатора е по-належащ.За момента не се слуша музика,че откраднаха cd-то.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар