Здравейте съфорумници,имам Фиат Пунто МК1/1100ссм/1198г.. "Изчезна" 1-ва степен на вентилатора на парното, не е "болка за умиране", но това, да не доведе до пълен отказ на системата.Въпроса ми е следния: Къде е управлението на степените - в ключа, в ел. мотора или има някакъв електронен блок? Липсата на 1-ва степен, фатална ли е за управлението, защото ако 2-ра и 3-та степен работят коректно - положението не е притеснително.Предварително благодаря на отзовалите се!Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто МК1 - степени на вентилатор парно
Collapse
X
-
Как е точно при твоята кола не знам, защото не съм ремонтирал, но класиката е - има комбиниран троен резистор, мощен, за степените на вентилатора. Първа степен минава през най-високоомният. този резистор се поставя близо до вентилатора, за да може да се охлажда. При теб или е контактна история или ти е прекъснал(изгорял) този резистор. Ако останалите степени си работят, то вентилаторчето си е здраво и не го грози опасност. Но ако решиш да го поправяш, извади и вентилаторчето, провери му четките и обработи с някакъв спрей втулките, особенно ако има следи за ръжда.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Punto_Manqk написа: Преглед на мнениетоКолега под жабката е мотор4ето за парното а от ляво до него е резистора свали и виж бушона на резистора дали е здрав.Ако се е повредил режиш бушона и слагаш една по дебела жица и няма да имаш проблеми.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Punto_Manqk написа: Преглед на мнениетоКолега под жабката е моторчето за парното а от ляво до него е резистора свали и виж бушона на резистора дали е здрав.Ако се е повредил режеш бушона и слагаш една по дебела жица и няма да имаш проблеми.
Проблемът беше на "Punto" 1,1–1996g.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Не е от термопредпазителя. Когато той изгори работи само на макс. степен, тъй като тя е директна и не минава през резистор.
Изгорял е резистора на първа степен и не е проблем за останалите степени. Резисторният блок не е скъп, а и лесно се сменя.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар