Двулентовия високоговорител е комбинация от нискочестотен плюс вискочестотен. Идеята му е да покрива целия честотен диапазон. Друг е въпроса колко добре може да се справи с задачата.Двуканален ВГ???? Може би имаш предвид че е с двуслойна зв бобина.
Може да ви изглежда странно, но старият ми Ситроен ВХ имаше отдолу в краката на пътника точно двуканален бас-говорител.Двуканален е двунамотков, с два входа за ляв и десен канал, като мембраната е само една.И на мен ми беше много странно, но имаше от двете страни на магнита букси, и влизаха от едната страна ляв, от другата - десен канал.Не знам подробности, но има такива.Ето: http://www.colomar.com/Shavano/dvc_spkr_wiring.html
Това не е за ляв и десен канал. Начина на свързване определя на колко Ома е драйвера. 2 , 4 или 8. Имаш право на тези опции в зависимост от това на какъв усилвател го слагаш.Или казано по друг начин нещо като универсален високоговорител.
Това не е за ляв и десен канал. Начина на свързване определя на колко Ома е драйвера. 2 , 4 или 8. Имаш право на тези опции в зависимост от това на какъв усилвател го слагаш.Или казано по друг начин нещо като универсален високоговорител.
Ти прочете ли линка, който съм пуснал и това което съм написал?!?За ляв и десен канал е, поне в моя Ситроен така беше свързан ФАБРИЧНО.Аз ли не разбирам английски, или ти?В Хайнс ръководството за ремонт на ВХ има схема на свързване. Можеш да я видиш сам:http://www.citrofiel.net/downloads/H...Manual.pdfНа страница 13-19 е схемата, виж елемент 32 как е свързан, а на следващата е пояснението:32- Double channel "Boomer" (Двуканален бас-говорител)
Това не е за ляв и десен канал. Начина на свързване определя на колко Ома е драйвера. 2 , 4 или 8. Имаш право на тези опции в зависимост от това на какъв усилвател го слагаш.Или казано по друг начин нещо като универсален високоговорител.
Ти прочете ли линка, който съм пуснал и това което съм написал?!?За ляв и десен канал е, поне в моя Ситроен така беше свързан ФАБРИЧНО.Аз ли не разбирам английски, или ти?В Хайнс ръководството за ремонт на ВХ има схема на свързване. Можеш да я видиш сам:http://www.citrofiel.net/downloads/H...Manual.pdfНа страница 13-19 е схемата, виж елемент 32 как е свързан, а на следващата е пояснението:32- Double channel "Boomer" (Двуканален бас-говорител)
Да грешката е моя. Не погледнах хубаво схемата и съм се заблудил. Това за което аз говорех схемата му изглежда по същия начин но с други означения :D.
Че то какъв е смисъла от този двуканален говорител, как ще усетиш стереото, като ти ислиза от една точка?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Това е т.нар. общ бас. Нещо като дядото на субуфъра. И аз имам такъв говорител на Сони от стерео уредба с две тонколони, при това откачащи се, а на гърба на самата уредба беше вграден именно такъв говорител. За съжаление ужасно раздрънкан. Виждал съм такива и в техника от Панасоник, Санио и Шарп.
На пунто мк2 заводския събуфер е с двунамотков говорител и ляв и десен канал излизат на едно място. Много озадачен останах обаче когато видях че и в дясната врата говорителя е двуканален за разлика от този във лявата. Оказа че има подготовка за телефонна инсталация и звука от телефона излиза само на дясната тонколона.
Говорителя ти е двуканален, което ще рече че му се подава сигнал и от лявата линия и от дясната линия тонколони и така като гледам изолацията на кабелите е от заводския бас на Фиат Пунт МК2. Моя говорител в събуфера е същия. Ако си свири нормално не го пипай, но ако имаш проблем, по добре иди при специалист да го види. В пайнер ми казаха че могат да ми го заменят с едноканален но трябвало да сложат и някаква допълнителна електроника. А двуканални басове имали от 16 см. диаметър нагоре. Такива малки двуканални като нашите, може но с поръчка и не били евтини.Поздрави!
Извинявам се, че чак сега пиша пак! Все още си търся такава колонка! За съжаление си прав няма такива всички са над 10". Благодаря ви за съветите Поздрави и от мен
Коментар