Ако въпросното радио, което не помня как беше понеже отдавна го ракарах, няма изход от предусилвателя (демек на ниско ниво) ще трябва директно от изхода за колонитеП.П. При такова свързване ако имаш регулиране на нивото на самия усилвател е добре да е на максимум и да усилваш само от радиото, при което хода между силно и слабо става по-малък и на по-големи "порции" , но се предпазваш от прекалено високо ниво на входа.
Колега виждам че си от Бургас... Отиди до ул.Пробуда 81 там има магазин вземи си филтър (високо - ниско ) ниво струва 9.90лв с ДДС. Някои усилватели си го имат вграден някои го нямат за това те пращам да си го вземеш...Връзваш го на задните два говорителя и с един кабел 2RCA/2RCA си пускаш сигнал към стъпалото... Магазина е Радимекс ако не си се сетил вече!
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Този модел има изход за усилвател. Като го погледнеш отзад - най-горе има едни букси с малки крачета, тези които са отдясно (откъм волана все едно) са за ЦД-чейнджъра, средните са за телефон и управление от волана, а левите (6 на брой, на 3 реда по 2 крачета) са изходите към усилвателя.
Този модел има изход за усилвател. Като го погледнеш отзад - най-горе има едни букси с малки крачета, тези които са отдясно (откъм волана все едно) са за ЦД-чейнджъра, средните са за телефон и управление от волана, а левите (6 на брой, на 3 реда по 2 крачета) са изходите към усилвателя.
Ако модела е този на снимката ... и аз съм със същия + changer има и управление за Мулти волан, преди ми го бяха вързали към едно алпинче, но имах малко промени по музиката и непомня къде как, и аз ще помоля за нещо като схема кое краче къде, че си взех нов и че не искам по метода с изходите за колоните
Със сигурност посочения касетофон има изход за усилвател.Като купих JTD-то бе с такъв и бе укабелено, но за съжаление изтърбуших всичко за новото озвучаване, но помня че имаше допълнителна букса с шест женски пина (по два за"+" и "-" на каналите, един за remote controll, но последната не помня за какво беше).
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
http://homepage.eircom.net/~digitalr...aux_input.html Значи по схемата гледаме ’’Connector C (top of radio)’’ Крачета от 13 до 20 са ми чейнджъра Крачета от 7 до 12 (странно в схемата 10 и 11 ги няма, но при мен са си там ... май са за волана ...) са за телефон Крачета от 1 до 6 ясно за усилвател 6-цата ясно ’’плюс’’, 3- ’’минус’’ П.П аааа май се гледа и Connector A (power and auxilliary’s) и там има някви +-ве баси .... П.П С думи прости някой ще може ли да каже кое къде ако е възможно и ако просвири пак ще се разберем за почерпката : http://picbg.net/u/5370/46889/573274.jpghttp://picbg.net/u/5370/46889/573275.jpg
Коментар